Eee...jak to odpuszczać...niegdy w życiu...
Ja robię tylko wyjątki dla radiowozów
Ale to i tak nie zawsze
Ja z takiego samego powodu planuję założyć większą chlodniczkę oleju do siebie, a idealnie pasuja do tego celu chłodniczki ze ścigaczy. Te od motocykli są jeszcze większe. W porównaniu z moją z 2,2t są 3 razy większe i o podobnej przepustowości sądząc po średnicach krućców i rozmiarach kanalików. Tylko trzeba dorobić przejściówki...ale to już żaden problem
Chłodniczki są we wszystkich 16V Scirocco i GTI z VW.
Ale sam jestem ciekaw co zmieni wstawienie mniejszego filtra oleju lub większego...Mam teraz silnik MC (w miejsce KG), ale filtry zalożylem dwa razem z tą przejściówką od KG. W MC i KG są inne przewody i rozmiary gwintów, a nie miałem sprawnych przewodów i chlodniczki z MC. Zresztą...rano jechałem w trasę a byla trzecia w nocy, kończyłem przekłądać silnik, a tu takie problemy...
p.s. Od silnika MC z jednym filtrem oleju gdzieś mam taką przejściówkę, ale nie wiem czy warto mi ją sprzedać ze względu na ewentualną cenę wymiany termostatu...