.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.mar.2025 10:38:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 C4]Uszkodzony akumulator ciśnienia???
PostNapisane: 12.cze.2007 18:05:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Przeczytałem już wszystkie wątki dotyczące tego tematu i nadal nie wiem.
Objaw jest taki że nawet jak lekko nacisnę hamulec to czyje jak by działał ABS a autko oczywiście ledwie hamuje, przy mocnym naciśnięciu w ogóle niema reakcji dopiero po chwili(pedał twardy jak kworc). Ale co jest najlepsze że zrobiło mi się to jakieś 3 dni temu i nie przeszło. :diabel: Ale jakieś 5 miesięcy temu miałem taką samą przypadłość ale po 2 dniach przeszło i było wszystko wporzo. I teraz nie wiem czy to ten akumulator czy może coś innego. Jak by akumulator siadł to przecież nie naprawił by się sam. Test na zgaszonym silniku robiłem ale nawet jednego raza sie nie wciśnie hamulca. Wspomaganie kierownicy działa idealnie nic nie wyje i chodzi leciutko.
Sory za to chaotyczne pisanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 13:33:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
dla mnie to "grucha" i i ewentualnie przepuszczająca pompa hamulcowa

_________________
pozdrawiam Radka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 13:36:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
albo pompa wspomagania albo gruszka

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 15:39:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Leo napisał(a):
albo pompa wspomagania albo gruszka

To co powyżej lub jeszcze siłownik. Ja obstawiam to ostatnie.
Jak jesteś zainteresowany to mogę się podjąć naprawy. Zapraszam na pw. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 16:17:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Siłownik tzn pompa hamulcowa? Bo z tego co czytałem to właśnie to u ciebie pierdzielło. Jeśli chodzi o naprawę to dam sobie sam radę, w sumie jak ze wszystkim w v8. Dlatego się pytam bo nie widzi mi się wymieniać po kolei części i wpierdzielać się w niepotrzebne koszty. A właśnie to mnie zastanawia dlaczego się tak już raz zrobiło i ustało?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 17:48:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Siłownik to jest to pod pompą hamulcową. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2007 14:46:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Najlepsze jest to że się znowu nareperowało. A najgorsze że samo bez mojej pomocy. Więc nadal nie wiem co siadło. Ale tak myślę że jak by gruszka pierdzielła to już by się chyba sama nie naprawiła. Więc chyba ten siłownik.
dobro&zło Ile dałeś za reperatórke tego siłownika i gdzie to kupiłeś?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2007 23:13:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Reperaturki do tego nie widzialem nigdy. Wymienialem w nim tylko dwa oringi które były uszkodzone. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 06:00:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
najpierw sprawdz czy to serwo

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=47034

te dwa oringi to gdzie? jeden od pompy a drugi pod gumką dźwigni

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 15:11:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Chyba raczej tak bo teraz jak jest dobrze to pedał na zgaszonym silniku wcisnąłem dokładnie 27 razy zanim stwardniał(i to nie całkiem) więc myślę że gruszka jest dobra.
Poczekam aż znowu się popsuje. :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 17:18:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mówiłem o sprawdzeniu serwa - ten myk z odkręcaniem przewodu
powrotnego (ten od góry)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 20:45:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
maciu napisał(a):
te dwa oringi to gdzie? jeden od pompy a drugi pod gumką dźwigni

Właściwie to 3 i wszystkie w siłowniku. Nie zaszkodzi wyjąć i obejrzeć dokładnie pompę wspomagania. Narazie w 2 przypadkach na 2 zadziałało. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 20:47:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
maciu napisał(a):
mówiłem o sprawdzeniu serwa - ten myk z odkręcaniem przewodu
powrotnego (ten od góry)

Mógł byś objaśnić ten myk? Co powinno się stać.

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 21:45:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dobro&zło napisał(a):
maciu napisał(a):
mówiłem o sprawdzeniu serwa - ten myk z odkręcaniem przewodu
powrotnego (ten od góry)

Mógł byś objaśnić ten myk? Co powinno się stać.


pod linkiem co tutaj podałem opisywałem procedurę sprawdzania
zarówno akumulatora cisnienia (bomby) jak i serwa :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2007 22:11:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
no ja muszę kupić dwie gruchy to może zrobimy większy (tańszy zakup) :?:

_________________
pozdrawiam Radka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2007 04:52:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ando1414 napisał(a):
no ja muszę kupić dwie gruchy to może zrobimy większy (tańszy zakup) :?:


jezeli stracila cisnienie to mozna nabić azotem do około 80atm
powinny to robić zakłady regenerujące gruchy zawieszenia citroenów

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: