.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 17:50:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9TDI AFN '97] Proszę o analizę logów
PostNapisane: 14.cze.2007 16:56:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2005 14:26:12
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Witam!

Mam problemy z nierugularnymi, nagłymi spadkami mocy przy większym obciążeniu silnika. Proszę o analizę logów dynamicznych:

http://student.icis.pcz.pl/~89573/audi-afn.jpg

Zamieszczam również logi statyczne:

http://student.icis.pcz.pl/~89573/a4-afn-static.png

W momencie robienia testów zaobserwowaliśmy spadki mocy powyżej 4200 obr/min, które skutkowały "zmuleniem" aż do momentu ponownego uruchomienia silnika. Rejestrowany był błąd 575.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 17:38:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
turbina bardzo mocno przeładowuje przy 3500 r.p.m doładowanie ociera sie o zakres pomiarowy czujnika 2500 mBar co jest zwiazane z pojawieniem sie błedu 575.Ocen ruch kierownic w turbinie BS 011 czy sa płynne bez zaciec albo N75 wyskoczył juz z kapci :): chodz podejrzewam zapieczenie kierownic :peace:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2007 22:23:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2005 14:26:12
Posty: 24
Lokalizacja: Częstochowa
Zawór n75 jest nowy. Niecały miesiąc temu kupiłem nowy w ASO, więc z pewnością to nie jego wina. Sprawdzałem kierownice i są zapieczone. Czy możecie mi podpowiedzieć z logów czy turbina kwalifikuje się do wymiany bądź regeneracji, czy narazie wystarczy czyszczenie kierownic? Czy problem może brać się tylko z turbiny czy też coś innego może dolegać mojej furce? POZDRAWIAM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2007 06:20:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
krzycht999 napisał(a):
Zawór n75 jest nowy. Niecały miesiąc temu kupiłem nowy w ASO, więc z pewnością to nie jego wina. Sprawdzałem kierownice i są zapieczone. Czy możecie mi podpowiedzieć z logów czy turbina kwalifikuje się do wymiany bądź regeneracji, czy narazie wystarczy czyszczenie kierownic? Czy problem może brać się tylko z turbiny czy też coś innego może dolegać mojej furce? POZDRAWIAM...


przeczyszczenie kierownic powinno załatwic sprawe ..... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2007 14:55:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
krzycht999 napisał(a):
Zawór n75 jest nowy. Niecały miesiąc temu kupiłem nowy w ASO, więc z pewnością to nie jego wina. Sprawdzałem kierownice i są zapieczone. Czy możecie mi podpowiedzieć z logów czy turbina kwalifikuje się do wymiany bądź regeneracji, czy narazie wystarczy czyszczenie kierownic? Czy problem może brać się tylko z turbiny czy też coś innego może dolegać mojej furce? POZDRAWIAM...


Witaj

Ludzie często mylą niesprawne sterowanie turbo z jej złym stanem technicznym. Jedno z drugim nie ma nic współnego...

Często przyjeźdzają do mnie auta z tym problemem, jeżeli jesteś pewny, że podciśnienia, wężyki, zawór N75 oraz grucha na turbo są sprawne mozna się pokusić o próbę rozruszania kierownic bez wyjmowania turbo.

Jeżeli problem nadal aktualny daj znać pomogę...

Pozdrawiam.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: