wasylo napisał(a):
Błąd 00553 nie pojawia się od tej przeróbki tylko od braku napięcia. Oryginalny przewód tez może się uszkodzić i pojawi się błąd. Ta modyfikacja napięcia poza tym, że nie jest wygrzewany element w przepływce nie jest niczym szkodliwym, bo tak naprawde to nie wiadomo czy to wygrzewanie wydłuża czy skraca życie przepływki.
Pozdrawiam
Błąd 00553 pojawia się w następstwie tej przeróbki.
Co spowodowało brak napięcia ?
Widzę, że "zakochałeś się" w naszych sąsiadach zza Odry...
Skoro tak jak napisałeś - nie wiadomo, czy to coś daje - po co to robić ?
Kupujesz lmm w ASO z gwarancją i mimo, że będzie Cię to kosztowało trochę nerwów - będziesz spokojnie użytkował swoje AFB bez druciarskich przeróbek.
maxx28 napisał(a):
Pomierzyłem napięcie z godnie z opisem carlnovy i na nowym lmm jest ok ... przy starym były lekkie odchyłki przy 2000 rpm i 4000 rpm. Mam w związku z tym pytanie czy jeżeli pojawią się odchyłki nawet niewielkie w jakimś zakresie obrotów, to przepływomierz jednoznacznie kwalifikuje się do wymiany ?
Uważam, że tak.
Wartości napięcia podane są dla AUDI V6 2,5 TDI i są zaczerpnięte z renomowanego poradnika serwisowego.
Nic nie piszą tam o dopuszczalnych odchyłkach większych niż podane.
Zawsze jednak możesz potwierdzić swoje spostrzeżenia logami dynamicznymi.
Uważam nawet, że to obowiązek...
W miejscach gdzie obserwujesz odchylenia napięcia na pinie 4 - lmm będzie pewnie ciął dawki.