.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 16:15:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupię B4 quattro
PostNapisane: 02.lip.2007 13:50:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2007 18:36:57
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
-> siemka wszystkim.... z racji tego ze dopiero zaczynam przygode z audi, chciałbym kupić audi B4 combi 2.3 lub 2.6 quattro... bo tylko ten model mi sie podoba, nie chce szpanerskich coupe-t , tylko autko ktore wyglada niepozornie ale ma ogien w sobie..... znalazlem sobie taki model, ale nie wiem jak to wyglada od strony technicznej,jak wytrzymałe sa te silniki, czy lubia gaz itp... za info z gory dziekuje i pozdrawiam.... oto model ktory znalazlem :
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2871888 <-

_________________
...nikt... :) ważny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 14:02:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Jeśli szukasz mocnego b4 z quattro to najlepiej rozglądaj się za 2.8 (oznaczenie AAH) i 2.6 (oznaczenie ABC) właśnie w tej kolejności. Silnik o poj. 2.6 to tak naprawdę okrojona wersja 2.8 - spalanie i koszty utrzymania te same, tylko mocy mniej. Pobaw się opcją "szukaj", bo o tych jednostkach na tym forum napisano już wszystko.

Co do wyboru konkretnego egzemplarza, to nie licz, że ze zdjęć wywróżymy jego przeszłość. Musisz sam ocenić stan techniczny auta. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 14:49:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
witam
po pierwsze Quattro pisze się przez "Q" a nie "G"
po drugie cupety nie są szpanerskie , mająponad czasową linię
po trzecie niepozorny ogień to ma RS2 a nie 2.6 :)
po czwarte silniki zarówno 2.3 NG jaki i 2.6 ABC nie lubią gazu jak musisz to gazować to tylko i wyłącznie sekwencją w NG masz mechaniczny wtrysk , który nie jest łatwy w obsłudze i często mechanicy albo coś spitolą , albo w ogóle się nie podejmują tematu, na dodatek ABC ma plastikowy kolektor i jak cyklon Ci kichnie to masz niemiła i niemałe spustoszenie w silniku :(
po piąte co do spalania i osiągów to zapraszam doMINIFAQ

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 16:10:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym.. :): :): :):

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 18:01:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2007 18:36:57
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
-> do dred <- bez obrazy dla coupe-t ,poprostu każdy ma inny gust, mnie osobiście się nie podobają bo lubie duże auta...., sorry za pomyłke w napisie Quattro(szybko pisałem)... jeśli chodzi o gaz, czy jeśli zamontowałbym sekfencje to jaki to miało by wpływ na motror. A powiedzcie jak jest z silnikami tego modelu, czy sa wytrzymałe itd... i czy polecacie to autko.... ? pozdrawiam i bez obrazy dla DREDA !!!

_________________
...nikt... :) ważny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 18:41:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
nie czułem się urażony
co do silników to przede wszystkim wszystko zależy od użytkowania
generalnie bardzo trwałe silniki sam miałem w rodzinie 3 auta z 2.3 R5 i było zajefajnie mało problemowe silniki jeśli wtrysk jest ok
co do gazu on skraca żywotność tłumików , wtrysków , częściej wymieniasz filtry świeczki i przewody .

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 19:53:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2003 19:26:02
Posty: 152
Lokalizacja: Warszawa
jeśli co, jest do sprzedania b4 2.3 Q tylko ze w sedanie...ale za to stan wozu jest w porządku...!

_________________
B7 - BKE
C5 - AWX
B5 - AFN Q chip
C4 - AAH
D2 - AAH
C3 - DR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 20:10:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
myszon90 napisał(a):
A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym.. :): :): :):



Jak 2.3 jezdzi jak 2.6 i pali jak 2.0 to ja jestem Matka Teresa :): 2.3 jezdzi duzo gorzej jak 2.6 i pali wiecej od niego :peace: no i ten mechaniczny wtrysk, jak cos sie spitoli to malo kto potrafi sobie z tym poradzic.

Dred -> ABC na sekwencji sprawuje sie raczej dobrze, sporo osob z forum ma cos takiego i smigaja

Moja rada to szukaj najpierw 2.8 jak nic ciekawego nie bedzie to wtedy 2.6- reszta nie zawracaj sobie głowy :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 20:30:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
najlepsza rada to szukaj auta w najlepszym stanie technicznym a potem patrz czy to jest 2.6 , 2.8 czy może 2.3

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 20:39:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Szkoda że w B4 nie wrzucali 7A. Tylko żal cyklon wrzucać...

Na serio to bierz Vkę. Skoro masz gazować, to zwis czy pali 13, 14, 15 czy 16.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 21:59:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Johny napisał(a):
myszon90 napisał(a):
A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym.. :): :): :):



Jak 2.3 jezdzi jak 2.6 i pali jak 2.0 to ja jestem Matka Teresa :): 2.3 jezdzi duzo gorzej jak 2.6 i pali wiecej od niego :peace: no i ten mechaniczny wtrysk, jak cos sie spitoli to malo kto potrafi sobie z tym poradzic.

Dred -> ABC na sekwencji sprawuje sie raczej dobrze, sporo osob z forum ma cos takiego i smigaja

Moja rada to szukaj najpierw 2.8 jak nic ciekawego nie bedzie to wtedy 2.6- reszta nie zawracaj sobie głowy :peace:




Zgadzam się z Johny w 100%

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 22:21:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Objeżdżam zagazowane b4 2,6 w avancie :P

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2007 22:22:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
ja bym bral 2.8 z gazem ,jak o takowej sie cos dowiem to dam znac :) byl piekny sedan na full wypasie oczywiscie w Q skorka ,klima itp. 12000.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dzieki
PostNapisane: 03.lip.2007 11:20:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2007 18:36:57
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
->dzieki all za inf... tzn. patrze na oferty w rajchu, sa ciekawe propozycje ale czy to sie opłaca ???... jesli chodzi o instalacje to troszke sie popytałem w zakładach i powiedzieli ze musze dobrac dobra instalacje do tego motoru...a mało jest takich fachowców co sie za to wezmie,obleciałem 4 zakłady w Bydgoszczy i zaden z nich sie za to nie wezmie... ,jestem skłonny dac za instalacje do 4000zł bo nie chce ladować gowna bo sie pewnie rozsypie za tydzien..., ale narazie caly czas szukam modelu.... i nic ciekawego nie ma... dzieki i pozdrawiam!!! <-

_________________
...nikt... :) ważny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 12:05:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2007 18:36:57
Posty: 7
Lokalizacja: Bydgoszcz
-> aha i jeszcze jedno, szukałem w katalogach wersji 2.0 ,ale nigdzie nie znalazlem, znalazlem na allegro 2.0 guattro czy to możliwe dzieki, tu macie link :
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2757910 <- pozdro

_________________
...nikt... :) ważny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 12:05:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
koledze monster już podziękujemy - objechac to mozna g..no lub kota na drodze a nie 2.6 na sekwencji tym bardziej ocięzałym aar w c4 czy ael w c4/a6 ;)

do kolegi pytającego - sprawdzony układ to 2.8 potem 2.6 na instalacji np. 4gas i nic innego 0 problemów a koszt tej instalki samych częsci to ok. 2.000pln papier ok. 300pln - więc szkoda przepłacać udaj się do kogoś kto ci to poupycha pod maske i w bagażnik i 1.000 masz w kieszeni na zawias i poprawe motoru.

p.s quattro się pisze z małej jak już jesteśmy tacy upierdliwi :/

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 12:16:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Skider napisał(a):
-> aha i jeszcze jedno, szukałem w katalogach wersji 2.0 ,ale nigdzie nie znalazlem, znalazlem na allegro 2.0 guattro czy to możliwe dzieki, tu macie link :
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2757910 <- pozdro


Były 2.0 quattro. Tu masz spis modeli audi, danych technicznych, etc. http://cichy.vis-maior.net/akp/dane.php. Akurat to co wkleiłeś to 16v z mechanicznym wtryskiem, prawdopodobnie auto z rynku włoskiego.

Mauzer bardzo ładnie spuentował dyskusję, zresztą powielając to co wcześniej napisałem. Bierz 2.8, ewentualnie 2.6, do tego załóż dobry gaz. W takim zestawieniu + quattro będziesz miał 100% satysfakcji z b4. :peace:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 12:54:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Mauzer napisał(a):
koledze monster już podziękujemy - objechac to mozna g..no lub kota na drodze a nie 2.6 na sekwencji tym bardziej ocięzałym aar w c4 czy ael w c4/a6 ;)

Na sekwencji zapewne, na zwykłym gazie o każdej porze dnia i nocy aar.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 13:40:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Pfff... ale żeście namieszali wszyscy.
"A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym" a jeszcze zawsze mowicie, że 2.8 to jak 2.6 dlatego lepiej brac 2.8.
Czyli 2.0 to w sumie 2.8 no brawo poprostu :|

I sie nie jarajcie tak kto kogo objedzie, bo jak za 15 lat kupicie zdezelowane R8 to Was swoją setunią 2.0 objade :): ... właśnie a nie chce ktoś kupic :?: :P :peace:


Naprawde zwracaj uwage przede wszystkim na stan i nie upieraj sie betonowo przy takich kryteriach jak pojemnosc, czy kolor tapicerki.

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lip.2007 14:02:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
toms001 napisał(a):
Pfff... ale żeście namieszali wszyscy.
"A ja bym Ci doradził 2.3 Avant, jeździ jak 2.6, pali jak 2.0 a dźwięk 5 garków nie ma porównania z żadnym innym" a jeszcze zawsze mowicie, że 2.8 to jak 2.6 dlatego lepiej brac 2.8.
Czyli 2.0 to w sumie 2.8 no brawo poprostu :|


Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś, i potem zinterpretuj nam sens tej wypowiedzi. ;)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: