ehh 100 euro więcej za AFB .. poczułem się na prawdę dowartościowany
ale do rzeczy. Po swojej historii z przepływomierzem (brak zasilania na druciarskim kablu) zastanawiam się czy sytuacja nie wygląda podobnie z przewodem idącym od wtrysku sterującego. Chodzi mi o to czy np. ktoś nie majstrował tam i nie przerwał np. przewodu. Tak mi się marzy , że problem może w przewodzie a nie we wtrysku
. Czy można jakoś to sprawdzić, mierząc jakieś napięcie na przewodzie np. ?
EDIT1
Czy ktoś mógłby mi potwierdzić ten numer katalogowy wtrysku sterującego , który podał mi wasylo (dzięki bardzo). Bo wyczytałem , że literka B to wtrysk do AKE z manualem
cytat :
"CZy ktoś mógłby mi pomóc w rozszyfrowaniu czym się rózni
wtryskiwacz trzeciego cylindra ( sterujacy ) do silnika AKE
059 130 202 E , od
059 130 202 F
Mam prawdopodobnie padnięty F
a mogę łatwo zdobyć E
( w wersji słabszej tego silnika ( AKN ) była różnica między wtryskami do automatu "C" a
manuala "B" , ale w AKE jej nie wyśledziłem.
Przyznam się , że wprowadziło mnie to w lekkie zamieszanie czy z literką "B" bedzie odpowiedznik do mojego AFB w tipie