spanky napisał(a):
to moze Cie zaskocze ale moja osobista furmanka 1.9 TDI AVG z ori przebiegiem 231 000 km deklaruje sie korekcjami na poziomie max 0.2 ...
... nic nigdy nie dolewałem oprocz gnoju najwyższej klasy Ultimate/VPower ...
Zacny wynik
GRATUJUJĘ
Z "drugiej strony"
jestem zdania, że utrzymanie we wzorowej kondycji wtryskiwaczy od AVG - jest łatwiejsze niż w przypadku V6-tek ...
spanky napisał(a):
moj podstarzały lmm zaczyn dostawac zadyszki na wyzszych obrotach ...
p.s choc czytałem w kilku miejscach ze taka operacja przynosi ulge tylko na jakis czas .... Najprawdopodobniej tak właśnie jest ...
. Zobaczymy co czas pokaże - samochód to nowy nabytek dla mojej Żony więc będę miał okazję obserwować zmiany (niestety chyba na gorsze
) postępujące "w czasie" (Carl - proszę bez uwag
- mam na myśli wyłącznie LMM a nie Żonę
).
Nie miałem niczego do stracenia - silnik jeździł o wiele llepiej po wypięciu LMM, a to już - zdawałoby się - stan agonalny dla przepływki
carlnova napisał(a):
Ha
Tu Cię mamy...
Uległ ostatni sprawiedliwy...
Cały mój świat runął w dniu dzisiejszym...
Pewnie zaraz zaczniesz propagować samostart do odpalania V6 w zimie ?
Jestem pokonany
. Nie wiem jak się (o)bronić
. "Pojechałeś" po całości bez żadnej litości
. Oczywiście znowu muszę kopnąć Cię w kostkę
... .
A tak całkiem na serio - nie przyszłoby mi to do głowy, gdyby nie dyskusja na ten temat na Forum (2-3 dni temu...). Przyznam się, że miałem obawy (naprawdę duże obawy
) - czy nie spowoduję jakiegoś zwarcia "wewnątrz lmm", bo gdyby tak - to skutek jest (może być) tylko jeden
, czyli
bezpowrotnie spalony sterownik silnika (w 100% serio
) ... .
Zdecydowałem się spróbować wyłącznie dlatego, że auto jest nasze "osobiste", a nie od klienta (czy też przeznaczone do sprzedania).
carlnova napisał(a):
A tak na poważnie:
Od dzisiaj rozpoczynam eksperyment.
Namówiony przez Ciebie zalewam mixola na każdy zbiornik.
Powiem serio i krótko: decyzja jest bardzo słuszna i proszę, żebyś na bieżąco raportował pomiary (co kilka zbiorników).
carlnova napisał(a):
Uprzednio zaloguję 013 i 014, oczywiście bacznie obserwując zachodzące zmiany. Nie mam nic do stracenia, a mogę tylko zyskać...
Na jednym wtrysku mam korekcję ok. 1,17 do 1,21
Podaj dawki prezesie, coby carl nie przedawkował...
Za pierwszym razem i najlepiej przed dłuższą trasą - 0.3 l / zbiornik .
Potem - kolejne tankowania - 0.2 l / zbiornik .
Mniejsze proprcje wg. mnie nie mają sensu, większe tym bardziej.
Ciekawe co czas (i VAG) pokaże
... .