.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 08:40:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jaką sonde lambda??
PostNapisane: 17.sty.2005 14:56:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Podpiołem V6 AAH pod kompa i wywaliło błąd sondy lamda. Następnie sprawdziłem je miernikiem i okazało sie że jedna wogóle nie daje sygnału :/ Z tąd moje pytanie. Musze kupić nową sonde na 4 przewody. Kupić orginał Boscha za około 400zł, czy jakąś unwersalna wrzucić około 100zł. Czy to będzie działać?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 15:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2004 14:08:05
Posty: 38
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Sonda za 100 bedzie działała tylko pytanie jak długo... U mnie działała niecały miesiąc i jak ją wyciąglem to okazało się że zrobiła się z niej grzechotka... Lepiej dołóż i kup sonde Boscha.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 15:40:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Wowo 400 za lambde to lekka ;) przesada. Poszukaj na Allegro - są do VW oryginalne juz za 100-150pln.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2005 19:50:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nie musi być oryginał Boscha na cztery kable kupisz za 200 pln i każdy gaziarz Ci ją podepnie pod oryginalna kostkę.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 08:29:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde sam nie wiem. Mechanior mówił bym kupił dokładnie jak zaleca katalog, tyle że ta cena 400zł.
Widziałem te orginały Bocha za 200zł tyle żee sie zastanawiam czy one będą dobrze działać, czy musi być sonda dedykowana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 09:43:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=39317490

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=39317490

może być??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 10:03:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Zobacz to:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=39535047

Załozyłem taką do siebie i jest OK - kupiłem u gaziarza który mi montował wtrysk i jest ok.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2005 10:09:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 12:38:09
Posty: 120
Ja miałem sondę za 200 nie działała przwidłowo ,miałem kupić Boscha ale spotkałem kolesia co ma S6 i poradził mi orginał .Po zamontowaniu czk zgasł .Wnioski sam wyciągnij (man s4 2,2 t)

_________________
MARIAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2005 19:36:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
Powiem tak chciwy dwa razy traci kup orginał

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 21:18:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Więc tak kupiłem z Allegro sonde Boscha. Na sondzie eleganckie znaczki VW Audi. W sobote w wielkim pośpiechu założyłem, podpiąłem kabelki i w droge. No i ledwo żem do domu dojechał, bo autko mocy nie miało. Zorientowałem sie że masy niepodpiąłem :diabel: Zważywszy na kiepską pogode i brak garażu odpiąłem wtyka i śmigałem dalej (sonda nie chodziła) Dziś na warsztacie podpiąłem mase, odpaliłem i rura. Autko wreszcie zbierało sie jak należy. Co ciekawe, przejechałem około 4-5km i zaczęło chodzić coraz słabiej. Przy spokojnej jeździe jest git, ale przy gwałtownym przyspieszaniu przerywa.
Ktoś pomoże?? czy mam te orginalną sonde kupić za 400zeta?? :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 22:26:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2005 00:09:32
Posty: 15
Przerabialem sondy w takim motorze, mam identyczny, bylo tak sondy mi padly po zalozeniu gazu, dokladnie widac po podlaczeniu wag-a na kompie, chodzily jak niepowiem co, mechanik zalatwil mi oryginaly Bosch-a, no ale nie za 400 sztuka, wymienilem obydwie, byl jeszcze bląd na przepustnicy niechciala sie zaadoptowac wiec wyczyscilysmy ja na glanc, autko smiga teraz jak nalezy, co wiecej mniej pali.

Wojtek44
A6 2.8v6 30v


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2005 22:35:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
to może i mi załatwi?? ile płaciłes??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2005 09:26:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Wowo to moze wcale nie być wina sondy. Podjedz zeby ci pomierzyli napiecie na niej. Pogadaj z Kubazakiem on tez wymieniał sondy w 2.8 i w S4 i własnie na takie nie oryginalne - wszystko smigało jak najlepiej.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 08:23:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kurde, byłem u fachmana. Pomierzył napięcia na sondach. Ta wymieniona wygląda na to że ładnie chodzi, bo napięcie skacze w odpowiednim zakresie. Natomiast druga sonda, daje już znacznie słabszy sygnał.
Tak sie więc zastanawiam, czego to wina, bo na zimnym silniku chodzi pięknie, a wraz ze wzrostem temp. przy nagłym przyśpieszaniu przerywa. Próbowałem odpinać sondy i śmigać bez nich, ale jest tak samo. :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 08:59:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Bez sondy nie pojedziesz - chyba ze na LPG na jakiejs ustawionej na stałe mapie gdzie nie bedzie brał sygnału z żadnych czujników.

Możliwe że to wina tej starej - pod obciążeniem nie wydala z analizą i coś chrzani. Chociaż u mnie było na odwrót na wolnych zero sygnału a pod obciązeniem coś pokazywała - ale widać ze to nie reguła.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 09:31:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Krawat napisał:
Cytuj:
Bez sondy nie pojedziesz - chyba ze na LPG na jakiejs ustawionej na stałe mapie gdzie nie bedzie brał sygnału z żadnych czujników.


Noo kuźwa, odpiąłem kable sygnałowe z obydwóch sond i jeździłem. Co prawda troche przerywał, ale spokojnie dało sie jeżdzić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2005 09:49:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Cytuj:
Co prawda troche przerywał, ale spokojnie dało sie jeżdzić.

Własnie tylko o to mi chodziło że nie będzie jechał jak powinien :diabel:

Ja z popsutą sondą jechałem na strojenie LPG 200km i dojechałem - po wymianie inne autko :!:

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2005 22:42:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
no to jaką w końcu polecacie bo mnie czeka to samo i chce wymienić obydwie... Podobno od skody można coś podebrać :?:

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 13:12:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Ja kupiłem ostatnio NTK z allegro za 70 zł na probe 4 przewodowa (stara sonda jest dobra ale troche wolna) tak wiec zaryzykowalem pojezdzilem troche po miescie około 100 km i bylo ok zadnych bledow na VAG i na mierniku tez ladnie, teraz jak przyjechalem ze zlotu (500km) wyskoczyl mi blad na vagu okreslony jako sporadyczny blad regulacji sondy, nie wiem czy mam sie tym przejmowac czy wsadzac stara. Ta NTK jest fajna bo wystarczy zniszczyc jej wtyczke a wsuwki pasuja do gniazd orginalnej instalacji, tak wiec jest mniej zabawy i nie psuje sie starej sondy.
To jak z tym bledem jezdzic dalej i kupowac druga czy wymieniac na orginal ?? dodam ze auto ladnie jezdzi i wolne obroty sa super (troche lepiej niz poprzednio).

Pozdrawiam

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 14:58:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Zoltar - taki błąd że czasem źle sonda pracuje oznacza tylko tyle, że ona wcale nie pracuje jak należy! Stały błąd pokaże Ci wówczas, jak sygnału nie będzie wcale, czyli jak ją odepniesz albo padnie całkiem. U Ciebie widać wartości oczekiwane odbiegają znacznie od tego co pokazuje sonda... no chyba, że któryś przewód masz pęknięty i czasem nie kontaktuje (u mnie tak było). Ja po założeniu sond od Skody Octavii 2.0 (z logo VW) i zrezaniu nowego przewodu nie widziałem błędu na VAGu, co więcej autko dobrze śmigało... a za sondy płaciłem po 200 PLN/szt. Oryginał w ASO ok. 700 :zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: