No i ustawił na 0 albo nawet 0.2. Prosiłem, żeby było -2 zostawiłem kartkę, było na czerwono napisane. Ech. Nawet nie próbował -2. Stwierdził, że ten typ ma mieć 0.0 - na podstawie doświadczenia. Cold Start Valve wróciło na 100.2%.
Sam się pobawię. Carl kiedyś wstawił instrukcję z Elsy. Dzięki.
Z drugiej strony: poza kwestią odpalenia to nie ma znaczenia - prawda? Później i tak nastawnik robi co chce.... jeśli daje rady.
Ciągle zastanawia mnie kwestia mojego sterującego. Jak go odepnę, to nic się nie dzieje. Nie widzę jakichkolwiek zmian w pracy silnika.
Na jednym cylindrze pojawiła mi się korekta na plusie
a niedawno jej nie było. Na razie bardzo się nie przejmuję bo i tak układ wyrównujący pewnie wariuje. Mam zrobione końcówki wtryskiwaczy z wyjątkiem sterującego. Wszystkie są ok, a sterujący taki sobie. Pisałem kiedyś wyszedł numer taki, że padł G80 na sterującym zatem kupilem używanego i chciałem wymienić we wszystkich końcówki - niestety okazało się, że "nowy" sterujący" mimo tego samego kodu części ma inną końcówkę. Zatem ciągle poszukuję starego sterującego z ... tej samej serii, o tym samym numerze bosha. Może być słaby, byle G80 był sprawny. Obawiam się, że zakup nowego w tej sytuacji też nie jest doskonałym rozwiązaniem, lepiej żeby wszystkie już były takie same. Nowe o tym samym kodzie też już mają nieco inną konstrukcję. Trzeba by cały komplet kupić a to około 7koła. Co jest mało racjonalne z uwagi na to, że 5 jest OK. Ech... druciarstwo.