maciu napisał(a):
RESO napisał(a):
Prezes napisał(a):
a niech się szkolą !! ale co z tego ? Ja w A6 C4 mam fabryczne spryski i dołożony ksenon i co mi mogą zrobić ? nic ! Samopoziomowania tak jak i sprysków z tego co wiem nie montowali w początkach produkcji A6 C4 nawet gdy był fabryczny ksenon
pozdrawiam
Masz dokładany oryginalny xenon czy przeróbkę? Bo jak przeróbkę to wystarczy że sprawdzą homologacje na reflektorze i jesteś ugotowany
mogą popatrzyć z zewnątrz na szkło - wystarczy kupić same szkła
do xenonów i po sprawie
w C4 był sam sprysk bo takie wtedy były przepisy
a to nie wiedziałem tego ....RESO - ile kosztuje takie szkło ? ...
Wkurza mnie to że zabierają się za to co nie trzeba tzn. jeszcze nigdy nie oślepiał mnie ksenon jadący z naprzeciwka niż jakieś auto z fabrycznymi żaróweczkami gdzie jedna świeci w dół a druga w kosmos ! to jakaś plaga - codziennie widze takie samochody - za to by się wzieli !
Generalnie dziwne jest to że się będą czepiać - mam spryski, samopoziomowania nie było w tym czasie, sam zestaw kseonów ma homologacje, chyba każdy normalny człowiek pojedzie na stacje diagnostyczną i ustawi sobie światła, a jak mam z tyłu 3 pasażerów to zawsze ręcznie obniżam ! ... owszem źle ustawiony ksenon razi ale tak samo zwykła żarówka !
ale generalnie nie przejmuje się tym - bardziej martwi mnie to że mój pies nie chciał zjeść dzisiaj kolacji
niż to że będą kontrolować - słomiane przepisy
EDIT - maciu, a jak byś powiedział że same szkła musiałeś wymienić bo np. ktoś Ci rozbił i co wtedy ? będą dzownić do Ingolstadt
?