-=TOMA=- napisał(a):
Bylo 4 lata w kraju
Dlatego zapewne zawiecha nie działa jak powinna. W moim B5 jeździ się komfortowo bo auto dopiero od roku jest jeżdzone w kraju (przeze mnie).
-=TOMA=- napisał(a):
1. Od ilu obrotow turbina się tu wlacza
Turbosprężarka jest napedzana energią gazów wylotowych, więc z chwilą gdy uruchomisz silnik, turbina już zaczyna się obracac i pompowac.
-=TOMA=- napisał(a):
2. CZy to prawda ze trzeba przed zgaszeniem silnika odczekac od 30s do 60s zeby turbina się wychlodzila i uspokoila ?
Tylko po ostrej jeździe.
-=TOMA=- napisał(a):
3.Czy po zapaleniu silnika jeszce przez krotka chwile na liczniku dziennym ma byc: 1n1 ?? CZy to aby nie sa jakies bledy z komputera czy to tak ma byc
In1 - inspekcja okresowa, do skasowania samodzielnie lub u mechanika posiadającego sprzęt i wiedzę.
-=TOMA=- napisał(a):
4. Kazdy twierdzi ze zawieszenie jest tu wielowahaczowe i komfortowe, a ja sadze ze nie jest takie komfortowe a dosc twarde. Na prostej nie czuc tej twardosci jezdzi się super i dobrze zbiera zakrety bez zadnych przechylow ale na jakichs garbach to juz czuc te nierownosci. A kilka dni temu bylem na diagnostyce i przod amort maja ok 70% a tyl prawy ok 67% a lewy coś kolo 59% czy jakos tak, wiem ze tyl jakas ma roznica wzgledna wynoszaca 30% ale mowil ze mozna jeszce jezdzic az dopoki nie zacznie znosic tylu,wtedy mowil ze znak ze za duza roznica i zmiana...
Aha i z tylu na amortyzatorach sparcialy jakby gumy [oslony] i popekaly, czy to aby nie zaszkodzi amortyzatorrom i nie stana, czy nie dostanie się woda i piasek do nich? bo nie wiem czy jest sens zmieniac te oslony bo to kupa roboty i koszt ...
Przy takim podejściu za chwilę będziesz narzekał jeszcze bardziej. Naprawiaj i nie zwlekaj - profilaktyka się opłaca.
@ brat Simpson - o wymianie oleju informuje osobna inspekcja olejowa "OEL" lub "OIL"
