Krzyś,
pompa VP44 jest najprawdopodobniej do regeneracji/wymiany.
zawsze na Late powinna ustawiać się w BS na 100%.
[zawsze mogę się mylić, ale...]
można spróbować poprawić kąt, lecz na 99% nie da się tego zrobić. mam nadzieję, że się mylę.
w 004BS powinno być +2*ATDC. teraz jest +4.4*ATDC...
czy to auto normalnie zapala?
[wg obecnego ustawienia powinno kręcić]
EGR przyblokowany - wyczyścić.
lmm wymienić [o ile nie wymieniony] wraz z filtrem powietrza - Knecht.
N75 wymienić [o ile nie wymieniony].
sprawdzić po raz 100tny szczelność dolotu.
sprawdzić kolejny raz podciśnienie - tym razem zwracając uwagę, czy wszystkie przewody od N75 i AGR są drożne.
jak dotąd ten samochód miał popsuty lmm i N75.
do tego doszedł przyblokowany EGR i umierająca pompa.
to auto zacznie jeździć tak, że połamie właścicielowi dupę...
lecz nim to nastanie, to trzeba je wyprowadzić.
zapuszczone jest ono makabrycznie.