.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.mar.2025 17:13:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 11:39:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Krzyś,
sprawdź cm po cm przewody podciśnienia, jak również sam zbiornik.
czy ABS/ESP generuje błędy?

poproszę jeszcze o logi 003 Basic Settings [20-30s].
[jeżeli tutaj będzie źródło, to... :| ]

Podciśnienie:
Obrazek

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 13:22:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
meszrum napisał(a):
Krzyś,
sprawdź cm po cm przewody podciśnienia, jak również sam zbiornik.
czy ABS/ESP generuje błędy?

poproszę jeszcze o logi 003 Basic Settings [20-30s].
[jeżeli tutaj będzie źródło, to... :| ]


ABS/ESP nie miał błędów.
Zbiornika jeszcze nie sprawdziłem bo kolega dzisiaj wyjechał.Po powrocie sprawdzę od razu.
Logi 003 Basic Settings nie wiem jak się robi.Wyskakuje mi jakas informacja ,ze chyba nie mam uprawnień lub kodów :(:
Jak je mogę zrobić? Program zassany z netu

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2007 20:08:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Nie podoba mi się ta przepływka.
Czy była pożyczona od podobnego modelu audi ?
Chciałbym jeszcze zobaczyć dynamiczny 008 na niej...
Zbiornik podciśnienia może być rozszczelniony jak wskazują koledzy, ja jednak obstawiam uszkodzenie któregoś wężyka sterującego ciśnieniem - to powoduje perturbacje podciśnienia sterującego w całym układzie.
003 BS jest nam potrzebny aby to wykluczyć...

Jak jeszcze nie uporałeś się z tymi problemami (soft) pisz do mnie na PW, Krzysiek - trzeba sobie pomagać... :):

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2007 09:30:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Bilo napisał(a):
Pan Danecki od razu znalzl ten problem ....


Moim skromnym zdaniem - Pana Daneckiego powinno się sklonować w wielu egzemplarzach, a jego nadprzyrodzone zdolności i kilka dodatkowych zmysłów mogłyby służyć za temat wielu (medycznych) rozpraw doktorskich.

Bilo - nigdy o tym nie myślałeś - to Twoja dziedzina i zbiiłbyś na Marku majątek ... . :): :diabel: :P

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2007 23:08:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
carlnova napisał(a):
Jak jeszcze nie uporałeś się z tymi problemami (soft) pisz do mnie na PW, Krzysiek - trzeba sobie pomagać... :):


Już się uporałem , ale nie było łatwo :diabel: Kolega wyjechał .Bedzie dopiero w czwartek.
Dzięki :peace:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2007 17:08:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Już zrobiłem nowe logi

-> 003BS

Obrazek

-> 004BS 004 statyczne

Obrazek

A ten zbiornik cisnieniowy znajduje się za błotnikiem lewym :?:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2007 20:09:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Krzyś,

:|
pompa VP44 jest najprawdopodobniej do regeneracji/wymiany.
zawsze na Late powinna ustawiać się w BS na 100%.
[zawsze mogę się mylić, ale...]
można spróbować poprawić kąt, lecz na 99% nie da się tego zrobić. mam nadzieję, że się mylę.
w 004BS powinno być +2*ATDC. teraz jest +4.4*ATDC...
czy to auto normalnie zapala?
[wg obecnego ustawienia powinno kręcić]

EGR przyblokowany - wyczyścić.
lmm wymienić [o ile nie wymieniony] wraz z filtrem powietrza - Knecht.
N75 wymienić [o ile nie wymieniony].
sprawdzić po raz 100tny szczelność dolotu.
sprawdzić kolejny raz podciśnienie - tym razem zwracając uwagę, czy wszystkie przewody od N75 i AGR są drożne.


jak dotąd ten samochód miał popsuty lmm i N75.
do tego doszedł przyblokowany EGR i umierająca pompa.
:|


to auto zacznie jeździć tak, że połamie właścicielowi dupę...
lecz nim to nastanie, to trzeba je wyprowadzić.
zapuszczone jest ono makabrycznie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2007 20:31:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2006 19:40:13
Posty: 392
Lokalizacja: Szczecin
Przy tak ustawionym kącie nie będzie 100,2% wysterowania w 004 BS. Jeśli kolega ustawi w BS LATE na ok. 2* wtedy będzie miał na 4 poz 100,2%. nawet przy 3* juz będzie miał 100,2%. ale korzystniej będzie ustawic w okolicach 2*. Silnik przy takim ustawieniu jak teraz może gorzej odpalać ale to nie reguła poza tym kolega nic o tym chyba nie wspominał?

Pozdrawiam

_________________
A6 3.0 ASB Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2007 21:13:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wasylo,
mam nadzieję, że masz rację.
[i pewnie tak jest]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2007 07:50:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Ok.Trochę tego się nazbierało.Ale cóz zawsze tak jest jak ktoś kupi auto, niby za okazyjna cenę.(99r za 31k)
Teraz niech jedzie na ustawienie wtrysku. Zobaczymy czy się ustawi czy nowa pompa.Reszta to zamawianie części w servisie.
dam znać jak będzie wszystko sprawdzone i wymienione.
Dzięki

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2007 08:05:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Krzysiek,

gdy ustawicie już VP44 i wymienione zostaną lmm i N75, to zaloguj, proszę, komplet.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2007 09:16:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Ok

Dam znać na 100%.Sam jestem ciekawy czy to auto odzyska moc.Nie wspomnę już o właścicielu :zly:
Pozdrawiam

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: