A ja powiem tak...
Najprościej i najszybciej jest założyć żarnik w miejsce żarówki H*...
Jednak auto robisz dla siebie więc można siętroszkę bardziej pomęczyć
Po co bawić sięw półśrodki, jeśli niewiele większym kosztem można mieć Bixenon??
Różnica jest nieporównywalna z żadnymi żarówkami i efekt powalający...
Jak to zrobić??
Albo podobnie jak ja w A8, albo dokładnie tak samo jak Góral. Różnica w kosztach jest niewielka. Kupując na "chybcika" zapłacisz sporo, ale szukając możesz spokojnie zrobić za 500zł - tyle wyszedł mnie bixenon do A8 ojca.
Podstawową zaletą jest to, że przetwornice nie są chińskie tylko japońskie, a żarówki nie są niewiadomego pochodzenia jak to ma miejsce w Kitach, tylko są takie, jakie kupisz (kupowałem D2S Philipsa za 64.99zł). Pomijam aspekt genialnego oświetlenia drogi w nocy, bo to oczywiste...
Ja zrobiłbym Bi, bo wtedy nie muszę przerabiać już nigdy niczego, gdyby nagle zachciało mi się Bi, a miałbym zwykłe xenony.
Jeśli nie jeździsz w nocy to może jest to zbędne, ale czasem i nocna trasa się trafia.
A wstawienie Kitu pod żarówkę też można obejść kupując soczewkę xenonową pod żarówkę D2S i zamieniając ją ze zwykłą (koszt pewnie z 50zł). Pasuje jak zamiennik i trwa to 10min. Wtedy nie jesteś związany z Chinami na zawsze, tylko możesz sobie załadować to co zechcesz...
Podpowiem jeszcze, że odradzam sprzedawane przetwornice "Hella" z oddzielnymi zapłonnikami i takimi tam... Przetwornice które z czystym sumieniem polecam to Denso/Koito - lub od Avensisa (to to samo), oraz jednoczęściowa, hermetyczna Hella Audi. Inne od razu odpuść.