.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 21:34:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 09:28:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Ja też załorzyłem zestaw H1(5000K) z allegro i polecam. Palnik pasuje w miejsce seryjnej żarówki, kabel do przetwornicy jest z uszczelką więc tylko wiercisz otwór, przekładasz kabelki zakładasz uszczelkę i koniec. Ja wywierciłem otwór na kable w tym otwieranym dekielku (c4). Zestaw nazywa się KINGWOOD od roku dziala bez problemu. Widziałem taki w sklepie ostatnio po 450 pln. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 11:02:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
A ja powiem tak...
Najprościej i najszybciej jest założyć żarnik w miejsce żarówki H*...
Jednak auto robisz dla siebie więc można siętroszkę bardziej pomęczyć :peace:
Po co bawić sięw półśrodki, jeśli niewiele większym kosztem można mieć Bixenon??
Różnica jest nieporównywalna z żadnymi żarówkami i efekt powalający...

Jak to zrobić??
Albo podobnie jak ja w A8, albo dokładnie tak samo jak Góral. Różnica w kosztach jest niewielka. Kupując na "chybcika" zapłacisz sporo, ale szukając możesz spokojnie zrobić za 500zł - tyle wyszedł mnie bixenon do A8 ojca.
Podstawową zaletą jest to, że przetwornice nie są chińskie tylko japońskie, a żarówki nie są niewiadomego pochodzenia jak to ma miejsce w Kitach, tylko są takie, jakie kupisz (kupowałem D2S Philipsa za 64.99zł). Pomijam aspekt genialnego oświetlenia drogi w nocy, bo to oczywiste...

Ja zrobiłbym Bi, bo wtedy nie muszę przerabiać już nigdy niczego, gdyby nagle zachciało mi się Bi, a miałbym zwykłe xenony.

Jeśli nie jeździsz w nocy to może jest to zbędne, ale czasem i nocna trasa się trafia.
A wstawienie Kitu pod żarówkę też można obejść kupując soczewkę xenonową pod żarówkę D2S i zamieniając ją ze zwykłą (koszt pewnie z 50zł). Pasuje jak zamiennik i trwa to 10min. Wtedy nie jesteś związany z Chinami na zawsze, tylko możesz sobie załadować to co zechcesz...

Podpowiem jeszcze, że odradzam sprzedawane przetwornice "Hella" z oddzielnymi zapłonnikami i takimi tam... Przetwornice które z czystym sumieniem polecam to Denso/Koito - lub od Avensisa (to to samo), oraz jednoczęściowa, hermetyczna Hella Audi. Inne od razu odpuść.

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 14:24:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
Ja założyłem kit może hit czy jakoś tak 6000K. wszystko świeci jak należy.
Koszt 440zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 18:32:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2007 18:44:23
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk, Gorlice
Nie przegrzewają się? Kidyś wsadziłem do halogenów 100W i mi się obudowy halogenów roztopiły :( Jakiś konkretny producent tych H7, nazwa? Polecał tu jeden kolega żarówki ksenonopodobne H7 firmy Hoen bodajże ze USA, ponoć rewelacyjnie świecą. Bo ja w długich mam gołe żarówki, żadnych soczewek. Więc najwygodniej byłoby wstawić tylko jakąś "superżarówkę" tylko jaką :):

_________________
było: zastawa 1100p, vw jetta 1,6,
vw passat 1,8,
jest audi a6 sedan benzyna 2,8 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 18:33:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Xenon to zimne światło więc nic się nie przegrzewa.

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 21:57:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
A ja do ojca A4 założyłem oryginał Valeo.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 04:16:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
to i ja mam pytanie. Widzialem w C4 z dolozonymi xenonami kontrolke na Checku. Jak sobie radzicie z tym? Mowie o najtanszych zestawach po 60$. Co robicie z check'iem?

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 11:10:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Generalnie, jeśli jest podłączona jedna storona na xenonie, a druga zwykła, to wywala błąd (tak sięrobi na próbę ;)). Jak dołożysz z drugiej strony, to kontrolka nie ma prawa się zapalać (porównanie oporności po obu stronach). Dopiero jak się jedna nie zapali, to wywala błąd. (chyba, że chińszczyzna generuje błędy)...

U mnie jest tak, że na bixenonie pokazuje zarówno błąd jak się jedna nie zapali, ale także jak np. nie otworzy się przesłona od długich. Także mam pełną diagnostykę Checkiem (mimo, że nie mam w ogóle żarówek w długich światłach)...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 14:14:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Tak jak mowi Heveliusz zakupilem 2 soczewki Bixenonowe oraz prztwornice z C5. Soczewka jest troszke wieksza niz oryginalna C4, ale po minimalnych przerobkach nie niszczac lampy pasuje, ale zrobilem tak aby zawsze mozna bylo wrocic do zwyklej soczewki.

http://www.rezacze.pl/goral/bi/images/100_1652.jpg
http://www.rezacze.pl/goral/bi/images/100_1653.jpg
http://www.rezacze.pl/goral/bi/images/100_1654.jpg
http://www.rezacze.pl/goral/bi/images/100_1655.jpg
http://www.rezacze.pl/goral/bi/images/100_1656.jpg
http://www.rezacze.pl/goral/bi/images/100_1658.jpg

A zasialnie przetrownicy wziete jest z oryginalnego przewodu, tak samo jak do elekrtomagnesu od przeslony dlugich swiatel.
Z chekiem nie mam zadnych problemow, tak samo jak mowi Hevi, tez nie mam zarowek w dlugich swiatlach oryginlanych ;)

Ps.. Hevi masz taki problem, ze czasem nie wlacza Ci sie ktoras lampa? I wywala na cheku? Wystarczy wylaczyc, wlaczyc i juz dziala ;) ?

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 15:00:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Góral: ja mialem taki problem i rozwiazaniem bylo zmienianie kabli napeiciowych ktore szly do lampy
Zmienilem na grubsze

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 15:00:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Ja nie mam tego problemu, ale czasem przygasa mi jedna na długich (spowodowane zbyt małą wytrzymałością diody prostowniczej - miałem H4 oryginalnie), ale już się z tym uporałem dając 2 diody :D
Co do przygasania, to sprawdź czy nie masz zaśniedziałych połączeń i jeśli tego nie zrobiłeś jeszcze, to wymień bezpiecznik na jakieś 20-30A i wtedy powinno być OK... :peace:

Ps. Ale jak odłączę jedną, to wtedy błąd wywala, więc Check reaguje prawdiłowo... ;)

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: