spanky napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Do ideału trochę mu brakuje. Wyraźnie nastepuje ograniczenie ciśnienia doładowania (i to znaczne bo ok 0,1 BAR`a) , co widac jak na dłoni od 2058 rpm. Stąd kolega czuje jakby autko poszarpywało. Gdybyście jeszcze raz zlogowali autko, ale od 1500 rpm. Chodzi mi o 003 i 011.
Na poczatku sądziłem ze to przytkany kat, ale teraz sądzę, że kłoppoty dotyczą sterowania turbiną.
Zdrowy AJM musi ciągnąć jak rakieta bez zająknięcia.
Basket .. to jest kosmetyka .... to samo jest u Ciebie jak i u mnie
było ... te turbinki (sa identyczne w AFN/AVG jak i AJM/ATJ) po takim przebiegu maja juz problemy z utrzymaniem zadanego doladowania przy overbooscie (zatarte/zapieczone kierownice,nie ta szczelność na niskich obrotach) wiec ja bym sie tego nie czepial ... ogolnie rzecz biorac patrzac na całość
[wszystkie logi] mozna smialo stwierdzic ze motorownia jak i reszta gratów pracuje prawidłowo ....
Taka różnica również w moim autku powoduje podobny efekt. Miałem okazję testować Lukasowego Golfa IV z 110-konnym odpowiednikiem AFN`a (chyba ASV czy ALH nie pamietam) i tam po lewej i prawej stronie w 011 było idealnie tak samo. Autko wgniatało w fotel do 3 biegu włącznie.Zadnego szarpania etc.
Moją uwagę wysnułem w kontekście pytania Krisoo o szarpanie przy okreslonych obrotach i podałem mu przyczynę.
Cyt:
[...] "Tak jak mówiłem Ci. Szczególnie na niższych biegach (I i II) czuć było takie przyszarprywanie w okolicy 1800-2000 obr. Jakby trochę mocy ubywało. Bardziej czuć to jak jest upał, gorąco, jak chłodno trochę mniej. Do tej wartości jest spokój powyżej 2000 też idzie jak trzeba. Jakby okreslić, lekkie przytykanie .
To w zasadzie od samego początku było , odkąd pamiętam więc nie jest to nabyta ustarka miesiąc temu czy dwa. na innym forum powiedzieli tyle żeby do VAG podpiąć i wszystko wyjdzie. Ale jak widzisz to nie jest takie oczywiste. "
Dla mnie te wyniki nie świadczą o idealnej pracy układu regulacji ciśnienia doładowania.
Idealnie będzie jak wyczyszczą turbawkę (kierownice) i doprowadzą do porządku układ jej sterowania.
Drogi Meszrumie, różnice sięgają prawie 100 mBAR`ów a to już jest róznica odczuwalna. Przenalizuj jeszcze raz na spokojnie 011.
To jest właśnie przyczyna poszarpywania.