.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 10:33:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2007 23:26:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
90-tki maja piekny chrom na szybkach :) i alu w standardzie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 11:15:33 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
główne różnice między 80 a 90:
lampy przednie zespolone, halogeny i kierunki w zderzaku, silniki tylko 5-cylindrowe oraz 1.6td, seryjnie blenda z tyłu, chromy wokół szyb, listwy chromowane na zderzakach, listwy drzwiowe z chromami, listwy gumowe na dole drzwi - nie ma ich w A80 B3, dużo bogatsze wyposażenie (chociaż zdarzają się też ubogie wersje), w środku na desce nad schowkiem jest też chromowany napis Audi 90, grill przedni jest inny niż w A80 - jest więcej poprzecznych żeberek, poza tym zderzaki seryjnie w kolorze nadwozia.
Miałem dwie 90-tki, obie miały silnik 2.3 NG i byłem z nich zadowolony, w pierwszej miałem instalkę I generacji, w drugiej II generacja. Nie mogę powiedzieć że miałem wielkie problemy z gazem. Pierwsza 90-tka miała nastukane na gazie ok.100 tys.km. Po jakimś czasie trzeba było pomajstrować przy ustawieniu wtrysku (zajął się tym mój ojciec) i regulacji przepustnicy. W każdym razie autkiem przejechałem ponad 40 tys.km i zdarzało mi się na nie narzekać ale tylko z powodu zaniedbań poprzedniego właściciela. Spalanie kształtowało się na poziomie 9.5-14 l LPG i nie było problemu z rozbujaniem powyżej 200 km/h.
Druga 90-tka była sprowadzona ze Szwajcarii i ja byłem pierwszym właścicielem w Polsce. Zainstalowałem do niej instalkę II generacji i nie miałem z autkiem żadnych :!: problemów. Przejechałem 32 tys. przez 8 miesięcy i bardzo sobie ją chwaliłem.Nigdy mi nie strzeliła ani mnie nie zawiodła. Na czas wymieniałem świece filtry i co jakiś czas pojeździłem na Pb. Uważam więc, że opinie że autko nie chodzi na gazie jest bzdurą. Podstawa to zadbany egzemplarz (a z tym już będzie ciężko), dobre ustawienie wtrysku i bezproblemowa praca na benzynie oraz kompetentny gazownik a nie druciarz. Tyle ode mnie :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ........
PostNapisane: 17.sie.2007 11:53:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
oj wielkie dieki podniosłes mnie kolego na duchu czyli jeze4li bedzie dobry egzemplarz który bede oglądał to z ochotą zakupie jego.odrazu pojade do gazownika i bedzie majstrował bo nie ma co sie z tym bawic nie iwem własnie kórrej generacji jest ten gaz ale jak go oglądne to zdam relacje i fotki puszcze.

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ........
PostNapisane: 17.sie.2007 12:11:46 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Dawidek1 napisał(a):
oj wielkie dieki podniosłes mnie kolego na duchu czyli jeze4li bedzie dobry egzemplarz który bede oglądał to z ochotą zakupie jego.odrazu pojade do gazownika i bedzie majstrował bo nie ma co sie z tym bawic nie iwem własnie kórrej generacji jest ten gaz ale jak go oglądne to zdam relacje i fotki puszcze.


pierwsza sprawa - auto ma chodzić na benzynie :!: dopiero wtedy się można brać za gaz. W I generacji dawkę paliwa ustawiasz śrubą, w II generacji steruje tym komputer - powinna znajdować się dodatkowa puszka

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .......
PostNapisane: 17.sie.2007 17:25:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
czyli palic go z benzyny?? a potem spróbowac z gazem?? i zobaczyc jak silnik pracuje??a i jak nie bedzie chodzic na benzynie to co pewnie pompka paliwa no nie??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...........
PostNapisane: 17.sie.2007 18:15:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
wiec tak doszło do obejrzenias pokazala go nam siostra wlasciciela ,własciciel jest gdzies w polsce,kolor bordowy cały malowany ale chyba dawno,silnik ma przerazający przebieg 475 tys km no i byl na taxi dawnymi czasy pamietam,wlasciciel ma go chyba 3 lata.cena 5000 tys zł wyposarzenie climatronic do nabicia 2 elektryczne szyby pomózcie czy warto,gaz w kole chodzil na benzynie bo na gaz go nie przełanczałem wiec teraz śłucham rad .Pomocy

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 18:19:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sie.2006 15:22:51
Posty: 254
Lokalizacja: warszawa
nie wiem jak jest w ng bo to trochę więcej ma elektroniki jak mój jn, ale u mnie gdy strzeli mocno gaz to niszczy rozdzielacz (używany koszt kolo 200 pln) i od tej pory tylko będzie pracował na gazie. Najpierw odpal go na benzynie i zobacz czy pracuje równo silnik, możesz zmierzyć kompresje czy przedmuchów nie ma albo pojechać na analizator spalin... Na gazie rozpędź się i wrzuć na luz i zobacz czy silnik nie zgaśnie. Jak jest wtrysk rozregulowany to silnik będzie chodził jak sieczkarnia, cały się trząsł, itp. (kurcze zawsze mi się zdarzało jak nie buda to silnik w gorszym stanie )

_________________
było b3 JN 1.8S
było b4 1Z tdi
jest b5 AJM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 19:40:09 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
przebiegiem się nie przejmuj, nie się co oszukiwać większość aut z tego okresu ma już taki przebieg i większy, zwykle liczniki są cofnięte :/ silniki pięciocylindrowe są cierpliwe. Ja nie widziałem auta więc nie doradzę Ci, sam musisz zdecydować. Jak chcesz to mierz kompresje ale przecież to nie jest już młode auto, więc i oleju może już trochę łyknąć (choć niekoniecznie). Moje NG miało na szafie 320 tys. i zapewne 100-150 tys.km cofnięte a dolewałem od wymiany do wymiany 0.5 l oleju na 10000 tys. więc całkiem nieźle. Większą uwagę zwróć na blachy, czy nie jest ulepiona ze szpachli. Silnik zawsze możesz reanimować jak niedrogo zapłacisz za auto. W climatronic do nabicia nie wierz, ja też tak kiedyś się dałem nabrać (właśnie w A90). Jakby co, to możesz pojechać z właścicielem i sprawdzić szczelność układu azotem.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Ostatnio edytowano 17.sie.2007 19:42:38 przez gitmar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ...........
PostNapisane: 17.sie.2007 19:41:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dawidek1 napisał(a):
wiec tak doszło do obejrzenias pokazala go nam siostra wlasciciela ,własciciel jest gdzies w polsce,kolor bordowy cały malowany ale chyba dawno,silnik ma przerazający przebieg 475 tys km no i byl na taxi dawnymi czasy pamietam,wlasciciel ma go chyba 3 lata.cena 5000 tys zł wyposarzenie climatronic do nabicia 2 elektryczne szyby pomózcie czy warto,gaz w kole chodzil na benzynie bo na gaz go nie przełanczałem wiec teraz śłucham rad .Pomocy

Malowany, po taxi, 475... czy aby na pewno chcesz go kupić?

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Ostatnio edytowano 17.sie.2007 19:54:37 przez emge, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .........
PostNapisane: 17.sie.2007 19:42:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
no nie ciakwe to wszystko ogólnie wygląda taxi spory przebieg no cerna 5 tys zł moze do negocjaci to duzo jak za takie autko??

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 19:45:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
No jak na to co tu piszesz to nie rewelacja, ale my go nie widzimy. Ta klima też nie koniecznie jest tylko do nabicia.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 20:05:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
no ch7yba raczej odpuszcze bede szukal dalej ,wielkie dzieki za wszelkiego rodzau info drodzy koledzy :peace:

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 20:12:34 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Pomału pooglądaj inne, będziesz wiedział co w jakim stanie i za ile dostaniesz.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 20:29:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Za 5 tysiecy kupisz zgieła jak ja. Silniki 5-garowe w tych modelach nie lubia gazowników. POczytałem nieco forum i co 5 post w stylu POMOCY NG NIE JEDZIE PO WYBUCHU. Stary, kup że sobie b3 na 1.8 silniku i to gazuj. Jak juz po raz enty powiem, wole busem latac do miasta niz na gazie sie tluc kaszleć i prosić pana Boga:( zapali dzis czy nie czy moze pierdnie w przepływke). Jesli Cię nie stac na spalanie 12 na 100 siana to sie nie pakuj w 90tkę. Takie moje prywatne zdanie, bo forum o tego jest do wypowiedzi:).

_________________
Bart


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 20:45:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2007 10:45:51
Posty: 252
Lokalizacja: Suwałki/Białystok
jeszcze raz dzieki za wszelkie informacje bede szukal dalej

_________________
Audi A6 C4 AEL Avant -była
Audi C3 2,2 -była
Audi Coupe 20V Q 7A-była
Audi 100 C4 Q + Cyklon-była
VW Passat B5 FL AVF-był
BMW e36 328i-był
VW Passat B5FL Variant AWX-byl
Audi A6 C4 Avant Q ABC-Jest
Audi S3 8l-Obrazek
263KM 366Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 20:53:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
LykaN święte słowa (co nie znaczy, że zdarzają się wyjątki i latają na gazie bezproblemowo). Tak czy inaczej loteria. Jakiś czas temu na forum (nie pamiętam nicka) chłop przywiózł sobie z niemcowni Coupe NG i zadowolony jak bączek po krótkim czasie zagazował i chyba dwóch tygodni nie wytrzymało- Boom-, problemy i zaraz auto sprzedawał.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 22:07:01 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
emge napisał(a):
LykaN święte słowa (co nie znaczy, że zdarzają się wyjątki i latają na gazie bezproblemowo). Tak czy inaczej loteria. Jakiś czas temu na forum (nie pamiętam nicka) chłop przywiózł sobie z niemcowni Coupe NG i zadowolony jak bączek po krótkim czasie zagazował i chyba dwóch tygodni nie wytrzymało- Boom-, problemy i zaraz auto sprzedawał.


nie jest to kwestia loterii tylko tego co napisałem kilka postów wyżej. Uwierz mi, że jeździłem i jeżdżę tymi autami bezproblemowo i na LPG. Mogę powiedzieć że nie wiem czym są strzały na gazie. Samochodami Audi jeżdżę nieprzerwanie od 10 lat. Najwięcej km pokonałem w Audi z silnikami 5-cylindrowymi z instalacjami LPG. Były to: C3 2.0 RT, C4 2.3 AAR, B3 NG , znowu B3 NG i C3 NF. Każda z nich jeździła na gazie i nigdy nie doprowadziłem sytuacji by padła przepływka, coś wybuchło, by nie było pracy na benzynie. W sumie pokonałem tymi autami ok.200 tys.km i o czymś to świadczy. Dodam tylko, że mój ojciec jest mechanikiem i potrafi okiełznać wtrysk K-jetronic czy KE-jetronic a niestety nie każdemu się to udaje.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2007 08:34:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Da sie sekwencje do NG, ale trzeba powalczyc. Przeciez MariuszD ma w swoim ACE :) :)
W NG wtrysk nie jest porazka dopoki nie zaczniesz traktowac go cyklonem, bedzie sobie jezdzil bezawaryjnie palac nie tak duzo i oferujac przyjemna elastycznosc na codzien.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 12:36:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
bubu05 napisał(a):
90-tki maja piekny chrom na szybkach :) i alu w standardzie :)



Alu nie było w standardzie, a wersje Sport nie posiadały w ogóle chromów :P

Tu macie troche danych, ale nie dokończone jeszcze:
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/166/76/

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 12:59:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Ja swoją A90 KV na cyklonie smigałem 3 lata i tez nie wiem co to jest Boom.Trzeba dbać o kable świece itd i nie bedzie zadnych szkód.
Szukaj A90 bo to dobre wozy.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: