główne różnice między 80 a 90:
lampy przednie zespolone, halogeny i kierunki w zderzaku, silniki tylko 5-cylindrowe oraz 1.6td, seryjnie blenda z tyłu, chromy wokół szyb, listwy chromowane na zderzakach, listwy drzwiowe z chromami, listwy gumowe na dole drzwi - nie ma ich w A80 B3, dużo bogatsze wyposażenie (chociaż zdarzają się też ubogie wersje), w środku na desce nad schowkiem jest też chromowany napis Audi 90, grill przedni jest inny niż w A80 - jest więcej poprzecznych żeberek, poza tym zderzaki seryjnie w kolorze nadwozia.
Miałem dwie 90-tki, obie miały silnik 2.3 NG i byłem z nich zadowolony, w pierwszej miałem instalkę I generacji, w drugiej II generacja. Nie mogę powiedzieć że miałem wielkie problemy z gazem. Pierwsza 90-tka miała nastukane na gazie ok.100 tys.km. Po jakimś czasie trzeba było pomajstrować przy ustawieniu wtrysku (zajął się tym mój ojciec) i regulacji przepustnicy. W każdym razie autkiem przejechałem ponad 40 tys.km i zdarzało mi się na nie narzekać ale tylko z powodu zaniedbań poprzedniego właściciela. Spalanie kształtowało się na poziomie 9.5-14 l LPG i nie było problemu z rozbujaniem powyżej 200 km/h.
Druga 90-tka była sprowadzona ze Szwajcarii i ja byłem pierwszym właścicielem w Polsce. Zainstalowałem do niej instalkę II generacji i nie miałem z autkiem żadnych

problemów. Przejechałem 32 tys. przez 8 miesięcy i bardzo sobie ją chwaliłem.Nigdy mi nie strzeliła ani mnie nie zawiodła. Na czas wymieniałem świece filtry i co jakiś czas pojeździłem na Pb. Uważam więc, że opinie że autko nie chodzi na gazie jest bzdurą. Podstawa to zadbany egzemplarz (a z tym już będzie ciężko), dobre ustawienie wtrysku i bezproblemowa praca na benzynie oraz kompetentny gazownik a nie druciarz. Tyle ode mnie
