A więc dziś byłem oglądać to W12
Autko piękne, wersja Long z full wypasem (tuner TV, elektryczne kanapy z tyłu, grzanie dupek, stoliczek itp...)
Jednak nie to Was pewnie interesuje
Silnik?? Jaki silnik
Gdy go odpaliliśmy, to nie widzieliśmy, że w ogóle jest. Trochę szkoda, bo nawet po przegazowaniu niewiele go słychać (nie to co ryk V8

). Ale robi gigantyczne wrażenie. Po uchyleniu maski ukazuje się arcydzieło myśli technicznej...
Jak jeździ??
Jest trochę tak, jak koledzy pisali (lekko przyciężkawy przód i "dziwne", pływające prowadzenie), jednak nie można powiedzieć, że to jest złe!! Po prostu jest inne, ale nie mogę powiedzieć, że gorsze, bo za mało znam auto...
Co do silnika, to jest to prawdziwy potwór, ale taki dość niepozorny. Auto po kickdownie rwie tak, że trudno głowę utrzymać w pionie. Gdyby nie to przeciążenie, to można by nawet nie wiedziec, że auto przyspiesza, bo jest cisza, jak makiem zasiał. Dopiero po kuknięciu na wskazówkę, która przy 80km/h i po redukcji, zanim skrzynia się zastanowi na co zmienić już ma 110km/h a potem następuje urwanie głowy. Jak to pięknie określił znany reżyser "Najpierw jest trzęsienie ziemi, a potem napięcie stopniowo wzrasta"
Przejrzałem go wzdłuż i wszerz, w lewo i w prawo.
Ksiązka servisowa skrupulatnie prowadzona, ale mam pare zastrzeżeń, bo mi się daty nie zgadzają, więc jednak jeśli mogę Was prosić o sprawdzenie Vinu, to byłbym wdzięczny, bo co info od Was to sprawdzone info

(numer widoczny na zdjęciu wpisu w książce - wklejam tak, bo nie chcę przekręcić numeru)...
Będę wdzięczny za szczegółowe info - choćby najgorsze...
Tak się autko prezentuje:
I to co najlepsze na koniec
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teraz co pokazał Vag...
Otóż auto miało słabiutką baterię i nie chciało kręcić, przez co też było sporo błędów:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4D0 906 018
Component and/or Version: 6.0l W12/4V G 0004
Software Coding: 11753
Work Shop Code: WSC 33804
Additional Info: MSG 2 (11) auslesen
Additional Info: MSG 2 (11) auslesen
7 Faults Found:
18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain
P1647 - 35-00 - -
17069 - ECM Power Relay Control Circuit (J271): Open
P0685 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
18331 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2
P1923 - 35-00 - -
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
18318 - Engine Databus: Missing Message from Engine Control Module 2
P1910 - 35-10 - - - Intermittent
Te wywala non stop:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4D0 906 018
Component and/or Version: 6.0l W12/4V G 0004
Software Coding: 11753
Work Shop Code: WSC 33804
Additional Info: MSG 2 (11) auslesen
Additional Info: MSG 2 (11) auslesen MSG 2 (11) auslesen
2 Faults Found:
18331 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2
P1923 - 35-00 - -
18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain
P1647 - 35-00 - -
Skrzynia:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4D0 927 156 EG
Component and/or Version: AG5 01L 6.0l RdW 1011
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 02324
4 Faults Found:
18232 - Pressure Control Valve 3 (N217): Open or Short to Ground
P1824 - 35-10 - - - Intermittent
18227 - Pressure Control Valve 2 (N216): Open or Short to Ground
P1819 - 35-10 - - - Intermittent
18222 - Pressure Control Valve 1 (N215): Open or Short to Ground
P1814 - 35-10 - - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
Wspomaganie:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 907 487 H
Component and/or Version: Lenkradelektronik D01
Software Coding: 01015
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00926 - Terminal 30
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01304 - Radio
49-10 - No Communications - Intermittent
Xenon:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4Z7 907 357
Component and/or Version: dynamische LWR D07
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49)
30-00 - Open or Short to B+
01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48)
30-00 - Open or Short to B+
Central:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8L0 862 257 Q
Component and/or Version: CV-Pump D17
Software Coding: 15179
Work Shop Code: WSC 02313
6 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
29-00 - Short to Ground
01134 - Alarm Horn (H12)
49-10 - No Communications - Intermittent
Radio:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8D0 035 186
Component and/or Version: Radio BNO 0001
Software Coding: 00205
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -
Asystent parkowania:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4D0 919 283 P
Component and/or Version: arkingsystem A8 RDW D07
Software Coding: 01108
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
01629 - Sensor for Parking-Aid: Front Left (G255)
31-00 - Open or Short to Ground
Kontrola ciśnienia:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4D0 907 273 C R
Component and/or Version: eifendruckueberw. D210
Software Coding: 20161
Work Shop Code: WSC 30309
2 Faults Found:
01469 - Rear Left Tire Pressure Sensor (G224)
53-00 - Supply Voltage Too Low
01470 - Rear Right Tire Pressure Sensor (G225)
53-00 - Supply Voltage Too Low
Po wykasowaniu błędów i ponownej diagnostyce zostało tylko to:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4D - Audi A8 D2
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56,65,76
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 906 018
Component: 6.0l W12/4V G 0004
Coding: 11753
Shop #: WSC 33804
MSG 2 (11) auslesen
2 Faults Found:
18331 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2
P1923 - 35-00 - -
18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain
P1647 - 35-00 - -
Readiness: 0010 1001
Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 927 156 EG
Component: AG5 01L 6.0l RdW 1011
Coding: 00001
Shop #: WSC 02324
No fault code found.
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 389 F
Component: ABS/ESP allrad D56
Coding: 08397
Shop #: WSC 02313
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 820 043 Q
Component: A8-Klimavollautomat D13
Coding: 00080
Shop #: WSC 02313
No fault code found.
Skipping Address 15-Airbags
Address 16 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 487 H
Component: Lenkradelektronik D01
Coding: 01015
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 919 033 CR
Component: KOMBI+WEGFAHRS.VDO D39
Coding: 00065
Shop #: WSC 00000
WAUZZZ4D02N006706 AUZ7Z0A1940696
6 Faults Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)
49-10 - No Communications - Intermittent
01303 - Telephone Transceiver (R36)
49-10 - No Communications - Intermittent
01304 - Radio
49-10 - No Communications - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 862 257 Q
Component: CV-Pump D17
Coding: 15179
Shop #: WSC 02313
6 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
29-00 - Short to Ground
01134 - Alarm Horn (H12)
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 37 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 919 887
Component: Navigation BNO 0101
No fault code found.
Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 951 177 B
Component: Innenraumueberw. D06
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
01350 - Alarm via Theft Warning System: Rear
35-00 - -
01462 - Anti-theft alarm ultra sonic Sensor (G209)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
Address 55 -------------------------------------------------------
Controller: 4Z7 907 357
Component: dynamische LWR D07
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 035 186
Component: Radio BNO 0001
Coding: 00205
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-00 - Open Circuit
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -
Address 65 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 273 C R
Component: eifendruckueberw. D210
Coding: 20161
Shop #: WSC 30309
No fault code found.
Address 76 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 919 283 P
Component: arkingsystem A8 RDW D07
Coding: 01108
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
End -------------------------------------------------------
Jeśli może mi ktoś powiedzieć czy oprócz pierdół są jakieś ważniejsze usterki to będę wdzięczny...
Co o tym wozie myślicie??