.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 00:04:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2007 21:28:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2005 22:54:12
Posty: 944
ferguson napisał(a):
Kolega we wrocku ponad 2 lata Phaetonem W12 zasuwa i bezawaryjnie i z wyjątkiem spalania żadnych uwag, spalanie - nie da się dojechać z wrocka 40 km za Hannover na pełnym baku bez 30 litrowego dotankowania :P

tzn.duzo ? :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2007 22:58:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Chodzi o to ze jazda takim A8 z tak mocnym silnikiem strasznie wciaga i zawsze znajdzie sie przeciwnik ktoremu mozna pokazac ze jego miejsce jest daleko daleko po za lusterkiem wstecznym. :zlosnik: Oczywiscie za tym idzie radosc podczas jazdy oraz wysokie spalanie. Cytat "40 l Verbrauch...audi a8l 6.0 w12 0-100 km/h 5seconds acceleration beschleunigung." Ponizej pare filmow na temat najnowszego A8L 6.0 W12 a... ten dzwiek silnika bezcenny. Heweliusz napisz co i jak bo jestesmy ciekawi :)

-> Jak jezdzi jak hamuje i halasuje A8L 6.0 W12

-> Jak jezdzi Volkswagen Phaeton 6.0 W12 licznik ma wyskalowany az do 330 km/h

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 11:43:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2004 21:34:46
Posty: 690
Lokalizacja: ..***Poznań***..
bubu05 napisał(a):
ferguson napisał(a):
Kolega we wrocku ponad 2 lata Phaetonem W12 zasuwa i bezawaryjnie i z wyjątkiem spalania żadnych uwag, spalanie - nie da się dojechać z wrocka 40 km za Hannover na pełnym baku bez 30 litrowego dotankowania :P

tzn.duzo ? :peace:


550 km na 120 litrach ...sam nie wiem czy to dużo ponad 20 w trasie bez katowania
Faktem jest że to autko jedzie koło 300 km/h - mój kolega jechał 290 i to nie był koniec możliwości tylko droga nie pozwoliła więcej

_________________
AUDI 200 - było
AUDI 100 C4 2,0 ABK - było
AUDI A6 2,5 TDI AFB QUATTRO TIPTRONIC - było
AUDI S4 Cabrio BBK ...for fun :) - było :(
AUDI A6 2,8 ACK AVANT - było :)
AUDI A5 COUPE QUATTRO - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2007 21:05:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
Heveliusz napisał(a):
Ojciec się strasznie czai. Sam nie wie czego chce :peace:
Silnik 4.2 jest genialny, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia... Stąd ten pomysł w ogole...
Jeszcze poczekajcie, bo oględziny będą tak, czy siak :diabel:


skoro apetyt rosnie w miare jedzenia to do znanego 4.2 dołóż dwie turbiny :P tyle ze to inna półka cenowa. oczywiscie mysle o RS6.

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 02:35:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
A więc dziś byłem oglądać to W12 :>

Autko piękne, wersja Long z full wypasem (tuner TV, elektryczne kanapy z tyłu, grzanie dupek, stoliczek itp...)
Jednak nie to Was pewnie interesuje :peace:
Silnik?? Jaki silnik :diabel:
Gdy go odpaliliśmy, to nie widzieliśmy, że w ogóle jest. Trochę szkoda, bo nawet po przegazowaniu niewiele go słychać (nie to co ryk V8 ;)). Ale robi gigantyczne wrażenie. Po uchyleniu maski ukazuje się arcydzieło myśli technicznej...

Jak jeździ??
Jest trochę tak, jak koledzy pisali (lekko przyciężkawy przód i "dziwne", pływające prowadzenie), jednak nie można powiedzieć, że to jest złe!! Po prostu jest inne, ale nie mogę powiedzieć, że gorsze, bo za mało znam auto...
Co do silnika, to jest to prawdziwy potwór, ale taki dość niepozorny. Auto po kickdownie rwie tak, że trudno głowę utrzymać w pionie. Gdyby nie to przeciążenie, to można by nawet nie wiedziec, że auto przyspiesza, bo jest cisza, jak makiem zasiał. Dopiero po kuknięciu na wskazówkę, która przy 80km/h i po redukcji, zanim skrzynia się zastanowi na co zmienić już ma 110km/h a potem następuje urwanie głowy. Jak to pięknie określił znany reżyser "Najpierw jest trzęsienie ziemi, a potem napięcie stopniowo wzrasta" :peace:

Przejrzałem go wzdłuż i wszerz, w lewo i w prawo.
Ksiązka servisowa skrupulatnie prowadzona, ale mam pare zastrzeżeń, bo mi się daty nie zgadzają, więc jednak jeśli mogę Was prosić o sprawdzenie Vinu, to byłbym wdzięczny, bo co info od Was to sprawdzone info ;) (numer widoczny na zdjęciu wpisu w książce - wklejam tak, bo nie chcę przekręcić numeru)...

Obrazek

Będę wdzięczny za szczegółowe info - choćby najgorsze...

Tak się autko prezentuje:

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek


I to co najlepsze na koniec :diabel:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz co pokazał Vag...
Otóż auto miało słabiutką baterię i nie chciało kręcić, przez co też było sporo błędów:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 906 018
Component and/or Version: 6.0l W12/4V G 0004
Software Coding: 11753
Work Shop Code: WSC 33804
Additional Info: MSG 2 (11) auslesen
Additional Info: MSG 2 (11) auslesen
7 Faults Found:
18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain
P1647 - 35-00 - -
17069 - ECM Power Relay Control Circuit (J271): Open
P0685 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
18331 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2
P1923 - 35-00 - -
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
18318 - Engine Databus: Missing Message from Engine Control Module 2
P1910 - 35-10 - - - Intermittent


Te wywala non stop:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 906 018
Component and/or Version: 6.0l W12/4V G 0004
Software Coding: 11753
Work Shop Code: WSC 33804
Additional Info: MSG 2 (11) auslesen
Additional Info: MSG 2 (11) auslesen MSG 2 (11) auslesen
2 Faults Found:
18331 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2
P1923 - 35-00 - -
18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain
P1647 - 35-00 - -


Skrzynia:


VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 927 156 EG
Component and/or Version: AG5 01L 6.0l RdW 1011
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 02324
4 Faults Found:
18232 - Pressure Control Valve 3 (N217): Open or Short to Ground
P1824 - 35-10 - - - Intermittent
18227 - Pressure Control Valve 2 (N216): Open or Short to Ground
P1819 - 35-10 - - - Intermittent
18222 - Pressure Control Valve 1 (N215): Open or Short to Ground
P1814 - 35-10 - - - Intermittent
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent



Wspomaganie:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 907 487 H
Component and/or Version: Lenkradelektronik D01
Software Coding: 01015
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00926 - Terminal 30
07-10 - Signal to Low - Intermittent
01304 - Radio
49-10 - No Communications - Intermittent

Xenon:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4Z7 907 357
Component and/or Version: dynamische LWR D07
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
01535 - Control Circuit for Right Headlight Range Adjusting Motor (V49)
30-00 - Open or Short to B+
01534 - Control Circuit for Left Headlight Range Adjusting Motor (V48)
30-00 - Open or Short to B+


Central:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8L0 862 257 Q
Component and/or Version: CV-Pump D17
Software Coding: 15179
Work Shop Code: WSC 02313
6 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
29-00 - Short to Ground
01134 - Alarm Horn (H12)
49-10 - No Communications - Intermittent

Radio:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 035 186
Component and/or Version: Radio BNO 0001
Software Coding: 00205
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -

Asystent parkowania:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 919 283 P
Component and/or Version: arkingsystem A8 RDW D07
Software Coding: 01108
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
01629 - Sensor for Parking-Aid: Front Left (G255)
31-00 - Open or Short to Ground

Kontrola ciśnienia:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 907 273 C R
Component and/or Version: eifendruckueberw. D210
Software Coding: 20161
Work Shop Code: WSC 30309
2 Faults Found:
01469 - Rear Left Tire Pressure Sensor (G224)
53-00 - Supply Voltage Too Low
01470 - Rear Right Tire Pressure Sensor (G225)
53-00 - Supply Voltage Too Low







Po wykasowaniu błędów i ponownej diagnostyce zostało tylko to:

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4D - Audi A8 D2
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,35,36,37,45,55,56,65,76

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 906 018
Component: 6.0l W12/4V G 0004
Coding: 11753
Shop #: WSC 33804
MSG 2 (11) auslesen
2 Faults Found:
18331 - Please Check DTC Memory of ECU Number 2
P1923 - 35-00 - -
18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain
P1647 - 35-00 - -
Readiness: 0010 1001

Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 927 156 EG
Component: AG5 01L 6.0l RdW 1011
Coding: 00001
Shop #: WSC 02324
No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 389 F
Component: ABS/ESP allrad D56
Coding: 08397
Shop #: WSC 02313
No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 820 043 Q
Component: A8-Klimavollautomat D13
Coding: 00080
Shop #: WSC 02313
No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 16 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 487 H
Component: Lenkradelektronik D01
Coding: 01015
Shop #: WSC 00000
No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 919 033 CR
Component: KOMBI+WEGFAHRS.VDO D39
Coding: 00065
Shop #: WSC 00000
WAUZZZ4D02N006706 AUZ7Z0A1940696
6 Faults Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401)
49-10 - No Communications - Intermittent
01303 - Telephone Transceiver (R36)
49-10 - No Communications - Intermittent
01304 - Radio
49-10 - No Communications - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 8L0 862 257 Q
Component: CV-Pump D17
Coding: 15179
Shop #: WSC 02313
6 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01365 - Lock/Unlock Switch: Interior
29-00 - Short to Ground
01134 - Alarm Horn (H12)
49-10 - No Communications - Intermittent

Address 37 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 919 887
Component: Navigation BNO 0101
No fault code found.

Address 45 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 951 177 B
Component: Innenraumueberw. D06
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
01350 - Alarm via Theft Warning System: Rear
35-00 - -
01462 - Anti-theft alarm ultra sonic Sensor (G209)
53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

Address 55 -------------------------------------------------------
Controller: 4Z7 907 357
Component: dynamische LWR D07
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
No fault code found.

Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 8D0 035 186
Component: Radio BNO 0001
Coding: 00205
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
00852 - Loudspeaker(s): Front
36-00 - Open Circuit
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -

Address 65 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 907 273 C R
Component: eifendruckueberw. D210
Coding: 20161
Shop #: WSC 30309
No fault code found.

Address 76 -------------------------------------------------------
Controller: 4D0 919 283 P
Component: arkingsystem A8 RDW D07
Coding: 01108
Shop #: WSC 00000
No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Jeśli może mi ktoś powiedzieć czy oprócz pierdół są jakieś ważniejsze usterki to będę wdzięczny...

Co o tym wozie myślicie??

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 07:40:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wychodzi na to, że większość z tych błędów nie ma nic wspólnego z akumulatorem.
za bardzo nie chce mi się wierzyć by aku rodził błędy lmm, elektrozaworów, czujników, kodowania samego w sobie etc.
w AFB 31.12.2004 kompletnie padł mi akumulator, co spowodowało uwięzienie mnie w środku pod Tesco [ :peace: ]. pomimo tego, nie było błędów.

mógł być kompletnie rozkręcany.
ale to tylko domysł.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 10:52:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
meszrum napisał(a):
wychodzi na to, że większość z tych błędów nie ma nic wspólnego z akumulatorem.
za bardzo nie chce mi się wierzyć by aku rodził błędy lmm, elektrozaworów, czujników, kodowania samego w sobie etc.
w AFB 31.12.2004 kompletnie padł mi akumulator, co spowodowało uwięzienie mnie w środku pod Tesco [ :peace: ]. pomimo tego, nie było błędów.

mógł być kompletnie rozkręcany.
ale to tylko domysł.


Nie mam doświadczenia w Vagowaniu i błędach - dopiero się tego uczę.
Więc może zbytnio się zasugerowałem tą baterią...

Auto było częściowo rozbierane (nie mogę stwierdzić jak bardzo), ponieważ miało kosmetyczną stłuczkę (walnięty zderzak był, trochę maska, atrapa lekko pęknięta, lampy całe). Polakierowany przód - ale bardzo ładnie - w zasadzie nie do stwierdzenia "na oko". Pas przedni cały i oryginalny, chłodnice nietknięte...
Coś na pewno było przy nim robione, bo przecież nie kosztowałby takich pieniędzy i z tym się liczę...
Chodzi tylko o to, czy te błędy sugerują jakieś poważne awarie, czy raczej potwierdzają, że ktoś coś grzebał, ale nie ma się czego obawaiać...

Nie chcę wsiąść naminę, bo takie auto raczej się łatwo nie odsprzeda...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 08:13:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2005 07:44:55
Posty: 87
Lokalizacja: Bydgoszcz
przepraszam ze sie tak dociekliwie spytam, moze to nie ma wiekszego znaczenia ale jednak: dlaczego auto ma z przodu inna rejestracje i z tylu inna rejestracje :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 08:25:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 18:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
bo to składak :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 10:09:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
To dla odmiany do tych z Allegro :peace:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 11:06:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Się czepiacie... :peace:

A tak żebyście mogli nasycić Wasze ciekawskie umysły, żadna rejestracja nie była od tego auta, bo nie jest zarejestrowane i ubezpieczone, a jakoś trzeba było sobie pojeździć, żeby je sprawdzić. Lepiej jakiekolwiek blachy, niż żadne... :diabel:


Wracając do tematu:
Czy ktoś może sprawdzić auto po Vinie??
Z góry dzięki...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 11:55:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Te wszystkie błędy wskazują, że miała masę rzeczy porozpinane pod maską, także historię może mieć jakąś ciekawą. Trzeba było wszystko przekasować i przejechać się zobaczyć czy coś wróci.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 12:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Sprinter napisał(a):
Te wszystkie błędy wskazują, że miała masę rzeczy porozpinane pod maską, także historię może mieć jakąś ciekawą. Trzeba było wszystko przekasować i przejechać się zobaczyć czy coś wróci.



Doklanie tak, choc duza czesc bledow powrocila :galy:

U mnie nie ma wogole bledow, wiec zastanow sie dobrze przed zakupem ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 12:17:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Atal-star napisał(a):
U mnie nie ma wogole bledow, wiec zastanow sie dobrze przed zakupem ;)


Nie ktoś naprawdę kompetentny spróbuje ocenić jak bardzo te błędy są poważne. I co trzeba zrobić żeby jeszcze zdiagnozować to auto

Bo taki klepanie "u mnie nie ma" albo "on ma inną rejestrację" tak naprawdę w niczym nie pomaga potencjalnemu kupującemu. Niby taki urok forów internetowych, że każdy pisać może ale .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 12:54:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
AndyN,

przeczytaj dokładnie to, co wypluł VC. w silnikach OTTO nie ma tak wielkiej filozofii, jak może się wydawać - usterki usuwa się głównie po błędach. w przedmiotowym W12 jest kilka czujników i zaworów, które generują błędy - należy najpierw sprawdzić połączenia elektryczne, a jeżeli to nie da efektów [a nie da w 95%], to kupić nowe w ASO.

VC napisał co.
ile - należy zapytać w sklepie [bądź, jeżeli ktoś jest ambitny - odszukać w niemieckiej ETCE i dodać 20% do cen].


macie już wszystko na tacy.
teraz należy to zjeść [albo i nie].


:517:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 13:34:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2006 10:26:19
Posty: 304
Lokalizacja: W-wa
Heveliusz napisał(a):
Wracając do tematu:
Czy ktoś może sprawdzić auto po Vinie??
Z góry dzięki...

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,15902.0.html
;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 14:19:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Auto pokasowałem na wszystkie strony, wypluwało kilka błędów stałych. Potem się przejechałem, powłączałem wszystko co się dało i niektóre błędy nie wróciły, ale inne tak...
Dlatego sam nie wiem co mam o tym myśleć...

Jak na auto na tyle młode, z takim motorem i przebiegiem, to stanowczo za dużo tych błędów. Do tego jest to auto bardzo trudne w servisie i drogie (ale z tym się wszyscy liczyli). Jednak zależało nam, żeby auto na "wejście nie sprawiało kłopotów", a zanosi sie, że będzie trzeba powalczyć z różnymi błędami, zanim bez strachu będzie nim można polatać.

I to dodatkowo zniechęca, chociaż na pierwszy (i nawet drugi) rzut oka, auto jest bardzo zadbane i warte uwagi...

Nie wiem... Muszę chyba wybić Ojcu pomysł z głowy, bo za dużo niepewności i wątpliwości...
A z tym wozem raczej żartów nie ma... :peace:


Ps. Nasza prawie 13 letnia A8 wywala tylko:

01183 - warning light for catalyst monitoring (open or short to Ground), więc tamten ma sporo więcej :diabel:

Miałem nadzieję, że W12 będzie miało o ten jeden błąd mniej :( Ale rzeczywistość okazała się inna...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2007 15:30:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Heveliusz napisał(a):
Auto pokasowałem na wszystkie strony, wypluwało kilka błędów stałych. Potem się przejechałem, powłączałem wszystko co się dało i niektóre błędy nie wróciły, ale inne tak...
Dlatego sam nie wiem co mam o tym myśleć...

Jak na auto na tyle młode, z takim motorem i przebiegiem, to stanowczo za dużo tych błędów. Do tego jest to auto bardzo trudne w servisie i drogie (ale z tym się wszyscy liczyli). Jednak zależało nam, żeby auto na "wejście nie sprawiało kłopotów", a zanosi sie, że będzie trzeba powalczyć z różnymi błędami, zanim bez strachu będzie nim można polatać.

I to dodatkowo zniechęca, chociaż na pierwszy (i nawet drugi) rzut oka, auto jest bardzo zadbane i warte uwagi...

Nie wiem... Muszę chyba wybić Ojcu pomysł z głowy, bo za dużo niepewności i wątpliwości...
A z tym wozem raczej żartów nie ma... :peace:


Ps. Nasza prawie 13 letnia A8 wywala tylko:

01183 - warning light for catalyst monitoring (open or short to Ground), więc tamten ma sporo więcej :diabel:

Miałem nadzieję, że W12 będzie miało o ten jeden błąd mniej :( Ale rzeczywistość okazała się inna...


Poszukaj innej sztuki albo rozejrzyj sie na zachodzie ;)

Wlasnie jesli auto ma bledy przy kupnie, to co bedzie dalej.... Choc im mlodsze auta, tym latwiej "lapia" bledy :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 22:04:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Nie bede zakładał noweg wątku więc dodaje tutaj.
Co myślicie na temat tej A8, dla mnie wygląda b. dobrze. Mój znajomy sie na nią napalił :). wszelkie opinie mile widziane

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 02:57:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Ładna,ale chyba przedni błotnik ma inny odcien.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: