.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 19:44:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 10:29:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
Baskecior napisał(a):
Nie piszę o sytuacjach z filmu "Szybcy się wściekli" a o normalnej jeździe. Zresztą piszemy o dieselku o małej mocy ...
Są takie skrzyżowania nawet w moim mieście, gdzie trzeba szybko uciekać i jest to jedyna szansa, żeby nie stac kilkanaście minut.
Cóż z tego, ze dysponujemy dużym momentem, skoro jest on niespożytkowany i tak naprawdę można go wykorzystać dopiero po włączeniu 2-go biegu ...
Zrozumiałem to , gdy kupiłem moje A4 q ... o to chodziło.
Kolejna sprawa: spróbujcie zimą bezpiecznie wyprzedzić z napędem na jedną oś. Oczywiście da się, ale nadmiar Nm może wpędzić nas do rowu. Piszę to na podstawie swoich doświadczeń z autkami, które mają > 220 Nm. Tyle wystarczy , żeby w ośce się dymiło na jedynce a zimą po prostu nie odjechać.
Jako ciekawostkę napiszę , że wczoraj udałem się moim 1Z`kiem na naprawe wydechu - auto miałem w górze i zbladłem jak ujrzałem moje opony. Rok temu kupiłem 4 nowe GY Excellence, róznica w stanie bieznika pomiedzy przednią a tylnią osią wyjaśnia wszystko ...
Jeżdzę dynamicznie, to fakt, ale staram się nie palić gumy przy startach , niemniej poślizgi i tak sa nieuniknione. Efekt - 2 mm. róznicy na oponach 2 osi ... :(


Ja sie z Toba zgadzam, ale np. A6 mam w multitronicu i jak mu przycisne nawet na sniegu to wlaczaja sie wszystkie systemy i auto i tak jedzie prosto, moge nawet puscic kierownice :): Trzeba sie nauczyc operowaniu pedalem przysp :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2007 10:49:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Atal-star napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Nie piszę o sytuacjach z filmu "Szybcy się wściekli" a o normalnej jeździe. Zresztą piszemy o dieselku o małej mocy ...
Są takie skrzyżowania nawet w moim mieście, gdzie trzeba szybko uciekać i jest to jedyna szansa, żeby nie stac kilkanaście minut.
Cóż z tego, ze dysponujemy dużym momentem, skoro jest on niespożytkowany i tak naprawdę można go wykorzystać dopiero po włączeniu 2-go biegu ...
Zrozumiałem to , gdy kupiłem moje A4 q ... o to chodziło.
Kolejna sprawa: spróbujcie zimą bezpiecznie wyprzedzić z napędem na jedną oś. Oczywiście da się, ale nadmiar Nm może wpędzić nas do rowu. Piszę to na podstawie swoich doświadczeń z autkami, które mają > 220 Nm. Tyle wystarczy , żeby w ośce się dymiło na jedynce a zimą po prostu nie odjechać.
Jako ciekawostkę napiszę , że wczoraj udałem się moim 1Z`kiem na naprawe wydechu - auto miałem w górze i zbladłem jak ujrzałem moje opony. Rok temu kupiłem 4 nowe GY Excellence, róznica w stanie bieznika pomiedzy przednią a tylnią osią wyjaśnia wszystko ...
Jeżdzę dynamicznie, to fakt, ale staram się nie palić gumy przy startach , niemniej poślizgi i tak sa nieuniknione. Efekt - 2 mm. róznicy na oponach 2 osi ... :(


Ja sie z Toba zgadzam, ale np. A6 mam w multitronicu i jak mu przycisne nawet na sniegu to wlaczaja sie wszystkie systemy i auto i tak jedzie prosto, moge nawet puscic kierownice :): Trzeba sie nauczyc operowaniu pedalem przysp :)

Trzeba, trzeba ... ale nie w q ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 08:32:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
istotnie AVF jest naprawde ciekawym silnikiem, mam takie cos w passacie i ktos madrze powiedzial ze 310Nm na oske to strata kasy na opony no i mial racje :) komplet nowych toyo starczy mi na ... 20000km :D oczywicsie przekladajac przod => tyl zeby sie rowno zuzywaly. Jezdze moze i dynamicznie, ale silnik jest mega oszczedny i sprawny przy przyspieszaniu... 210 jedzie w niemczech, ale to tak max, najlepiej sie czuje jak ma 180, w tedy spala mi 7.3 :) brecht nie spalanie. wczesniej mialem a6 ael, no to przy takiej jezdzie chcial ode mnie 10 / 100 :) nic wiecej nie moge powiedziec, jak tylko polecic AVF, fajna jednostka

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2007 12:54:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.gru.2006 15:47:08
Posty: 931
Lokalizacja: ŻAGAŃ
jaka by to oś nie byał zawsze ta napędowa szybciej będzie zdzierać opony
bo nie tylko hamowanie ale i przyśpieszanie wykańcza oponki
plus oś skrętna też się szybciej zużywają oponki najbardziej przy parkowaniu
zliczając wszystko do kupy to raczej przednie oponki sie wcześniej wykończą

aa doliczyć tez trzeba ciężar na oś

_________________
prawko i 126p ( 3 lata extremalnej jazdy ;) i żyję
80 B4 Avant 2.6 Q
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2007 22:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2006 15:23:22
Posty: 408
Lokalizacja: małopolska
... a ja mam w A6 AVG 110 Ps i jezdzi mi sie bardzo fajnie i dynamicznie ... nie po to kupowalem limuzyne zeby sie scigac z gowniarzami na swiatlach :diabel: A6 z tymi silnikami jest najbardziej poszukiwana na naszym rynku dlatego ze jest najmniej awaryjna , tania w eksploatacji i oszczędna. Jak komus faktycznie braknie mocy to chipuje bez szalenstw na 140 PS :peace:

_________________
A6 avant 1.9 TDI (AVG) 99' -było ....
Allroad 05' BCZ manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 00:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2007 21:41:15
Posty: 4
Witam
Zamierzam zakupić AUDI A6 1999-2001, jednak po lekturze wielu postów doszedłem do wniosku że zawęże swoje poszukiwania do silników 1,9TDI. Moje pytanie odnośnie kwestii poszukiwań i zakupu to czy A6 z silnikiem 1,9 TDI wychodziły w wersji Quattro w latach 99-01??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 16:07:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Andrzejga napisał(a):
Witam
Zamierzam zakupić AUDI A6 1999-2001, jednak po lekturze wielu postów doszedłem do wniosku że zawęże swoje poszukiwania do silników 1,9TDI. Moje pytanie odnośnie kwestii poszukiwań i zakupu to czy A6 z silnikiem 1,9 TDI wychodziły w wersji Quattro w latach 99-01??

Nie i nie znajdziesz A6 z 1,9 TDI quattro ... nawet z AVF`em :(
Jeśli chcesz 1,9 TDI quattro musisz kupić B5 lub B6.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: