.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 19:53:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5]Światła
PostNapisane: 16.sie.2007 20:54:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
Witam, mam problem ze światłami mijania tzn wydaje mi się ze zdecydowanie za ciemno świecą, Czy może byc że żarówka sie już wyświeciła? klosze wyglądaja dobrze. Oczywiście nie mam ksenonów. Ja wsiąde do Golfa IV to jest ogromna różnica tam jest biało przed maską, co prawda ok pół roku wymieniłem żarówki na nowe nie pamietam firmy kosztowały chyba ok 70zł. Czy tu też powinienem je zmienić jeśli tak to jakie najlepiej, czy szukac innej przyczyny?

Pozdro

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2007 00:27:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Przyczyn nie szukaj w żarówkach a w lampach, lub instalacji...
Zobacz, czy do reflektorów dochodzi prawidłowe napięcie. Jesli tak, to idź dalej...
Zakładam, że masz soczewki. Jeśli tak, to zobacz czy nie masz wypalonych odbłyśników w soczewce, co bardzo osłabia rozproszenie swiatła. Jeśli nie to jeszcze możesz mieć brudne szło soczewki, lub reflektora od wewnątrz. Można to przeczyścić i powinno być lepiej...

Jesli to nie pomogło, to sprawdź jeszcze, czy nie masz lamp "Made in Taiwan" i czy czesem nie świecą w niebo, zamiast na drogę :peace:

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2007 08:19:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
mialem taka histrorie w c4, mialem tam fabryczny xenon, ktory sie juz poprostu wypalil i wypalily sie juz same odblysniki, do tego jeszcze zabrudzenie samej soczewki i reflektora od srodka dalo efekty ... antyswiatla :) czyli swiecilo na czarno :) w kazdym razie wymiana zarnikow+ czyszczenie dalo jako taki efekt, ale juz nigdy nie swiecily one tak jak na poczatku. Najciezej jest sobie uswiadomic ze jest ciemno, bo przeciez takie zmiany nie zachodza w ciagu 2 dni, tylko na przestrzeni roku :) teraz mam passata b5fl z bixenonem i w koncu zauwazam ta roznice - czyli jak swiecilo a jak powinno :) bo w pasku to poprostu podlapa trawe na poboczu :) jakies swiatla z przyszlosci chyba mam :] w kazdym razie co do twojego problemu to poczysc wszystko i sprawdz czy pradu nie jest za malo, ale jezeli mam byc szczery to poszukaj sobie moze soczewek bi-xenon i przerob lampy to zobaczysz jak sie mozna fajnie czuc w samochodzie w nocy :)

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2007 20:46:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sie.2007 20:46:54
Posty: 224
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Pyrzowice
A jaka jest dokładnie różnica między xenonami a bixenonami. Zastanawiam sie czy nie kupic całych lamp, ale to spory wydatek. Mówisz że można wymienic same soczewki na bixenonowe?
Znalazłem coś takiego na allegro .
http://moto.allegro.pl/item225970478_xenon_h1_h7_12000k_diody_led_gratis_szok_469zl.html
Czy to włąsnie o to chodzi, jeśli ktoś coś takiego kupował to prosze o opinie lub ewentualnie co kupic by było ok.
pozdro

_________________
A4 B8 Avant '14 1.8 CJEB
Było:
Audi A4 B8 '10
BMW E90 '07
A4 B7 Avant '06 1.9 TDI BRB
A6 Avant '03 1.9 TDI - AWX
VW GOLF IV 1.9 TDI '99
VW GOLF II 1.6 '92


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2007 08:56:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.maja.2007 17:18:19
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin
:peace: Mam te xenony , strasznie zakłócają CB , kup Boscha lub Hella , wcześniej poproś o opinię o produkcie. :peace:

_________________
AXELL A6 2,5 TDI V6 AVANT
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c73 ... 077cb.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2007 07:37:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
kolega w C5 ma tak jak Ty u niego na dodatek światłe się jakoś rozjeźdżają, była wymianiena jedna lampa zanim ją kupił moze ktoś od anglika włożył, różnica miedzy xenonem i bi-xenonem? xenon masz tylko na świałach mijania czyli krótkich, a na drogowych zwykłą H1 albo H7 a bi-xenon to długie i krótkie xenonowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2007 08:33:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Ktoś próbował używac tych żarówek w C5 ?
Żarówki +80%

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2007 20:56:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
chciałem nawet kupić takie żarówki, obecnie mam philipsy +50% bo moje stare były strasznie żółte, cos tam lepiej jest ale myśle, że te +80% to nic lepszego nie będzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2008 21:12:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Mam pytanko co do koloru soczewek a właściwie ich zmatowienia w A6 C5 po lifcie.

mam rezane xenony 6000 i widzę że nie świecą tak jak powinny.

A gdy patrzę na soczewkę gdy światął włączone czy wyłączone to jakby była matowa,
czy te modele tak mają czy poprostu jest brudna??
Bo w poprzednim przed liftem w mniejszej soczewce to była ona jak kryształ przezroczysta.

Teraz jak zapalę światła (xenon) to na granicy światło-cień widzę barwę żółtą przy oddaleniu od ściany ok 1m ten pasek jest ok 2cm i granica nie jest tak wyraźna jak powinna.

Czy da sie wyczyścić lampę i w jaki sposób??

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 00:26:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
Najprawdopodobniej, Twoje allegrogowe xenonku wypaliły Ci już odbłyśniki. Możesz spróbować to wyczyścić, ale zapewne trzeba by wymienić soczewkę, bo jej napylona, odblaskowa warstwa jest już zmęczona...

Lampy możesz rozebrać "na gorąco", ale tylko, jeśli się czujesz na siłach rozklejać lampę. Jak źle złożysz, to będzie parować...


Ps. Nie rób podstawowego błędu i nie oglądaj świateł z odległości metra!! Odjedź na 5 i wtedy zobacz jak to wygląda. Przecież nikt nie siedzi z nosem w lampie!!

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 01:04:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Heveliusz napisał(a):
Najprawdopodobniej, Twoje allegrogowe xenonku wypaliły Ci już odbłyśniki. Możesz spróbować to wyczyścić, ale zapewne trzeba by wymienić soczewkę, bo jej napylona, odblaskowa warstwa jest już zmęczona...

Lampy możesz rozebrać "na gorąco", ale tylko, jeśli się czujesz na siłach rozklejać lampę. Jak źle złożysz, to będzie parować...


Ps. Nie rób podstawowego błędu i nie oglądaj świateł z odległości metra!! Odjedź na 5 i wtedy zobacz jak to wygląda. Przecież nikt nie siedzi z nosem w lampie!!


Coś mi się wydaje że troszkę przesadzasz :)
Xenony mam od trochę ponad miesiąca nic się nie mogło stać odbłyśnikom a kiedy jeszcze nie miałem xenonów to soczewka była również jak by lekko matowa.
Dlatego się pytam czy może tak musi byc w tym roczniku czy powinno być czyste jak kryształ :)

A oglądałem z bliska bo chyba nei zauważysz z 5m czy soczewka jest matowa czy przezroczysta?? :)

A świecenie lekko paskiem na żółto jest widoczne również z 5m na ścianei tylko nie już tak wyraźnie.
Podałem wymiary paska żółtego specjalnie z odległości 1m ponieważ z 5m już nie ma go tak wyraźnie widać i nie mógłbym oszacować wielkości.

Mógłby ktoś z Lampami PO LIFCIE zrobić zdjęcia jak świecą na ścianie z 1m i z 5m oraz zdjęcia samej soczewki z bliska zapalonej i wyłączonej?
Bardzo byłbym wdzięczny i porównał sobie efekt.

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 01:44:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
teodor2424 napisał(a):
Heveliusz napisał(a):
Najprawdopodobniej, Twoje allegrogowe xenonku wypaliły Ci już odbłyśniki. Możesz spróbować to wyczyścić, ale zapewne trzeba by wymienić soczewkę, bo jej napylona, odblaskowa warstwa jest już zmęczona...

Lampy możesz rozebrać "na gorąco", ale tylko, jeśli się czujesz na siłach rozklejać lampę. Jak źle złożysz, to będzie parować...


Ps. Nie rób podstawowego błędu i nie oglądaj świateł z odległości metra!! Odjedź na 5 i wtedy zobacz jak to wygląda. Przecież nikt nie siedzi z nosem w lampie!!


Coś mi się wydaje że troszkę przesadzasz :)
Xenony mam od trochę ponad miesiąca nic się nie mogło stać odbłyśnikom a kiedy jeszcze nie miałem xenonów to soczewka była również jak by lekko matowa.
Dlatego się pytam czy może tak musi byc w tym roczniku czy powinno być czyste jak kryształ :)

A oglądałem z bliska bo chyba nei zauważysz z 5m czy soczewka jest matowa czy przezroczysta?? :)

A świecenie lekko paskiem na żółto jest widoczne również z 5m na ścianei tylko nie już tak wyraźnie.
Podałem wymiary paska żółtego specjalnie z odległości 1m ponieważ z 5m już nie ma go tak wyraźnie widać i nie mógłbym oszacować wielkości.

Mógłby ktoś z Lampami PO LIFCIE zrobić zdjęcia jak świecą na ścianie z 1m i z 5m oraz zdjęcia samej soczewki z bliska zapalonej i wyłączonej?
Bardzo byłbym wdzięczny i porównał sobie efekt.


Soczewkę, to wiadomo, że oglądasz z bliska ;)
Jak jest bardzo matowa i wydaje się brudna, to czyścisz i rozklejasz lampę, żeby to zrobic porządnie. Inaczej tylko rozmarzesz brud...

A co do żótego paska, skoro widoczny jest także z daleka (wiadomo, że jest bardziej rozmyty i przede wszystkim większy), to kolejny dowód na to, że małe chińskie rączki nie sa w stanie ustawić ogniskowej żarówki tak, jak powinna być ustawiona. Zmień soczewki na xenonowe/bixenonowe i żarówki na D2S a wtedy żółty pasek zniknie....

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 08:58:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Czyli co ?
Najlepiej kupić coś takiego:
http://www.allegro.pl/item494901629_aud ... enony.html

Włożyć i sie cieszyć??

Tylko czy instalacja nei jest inna czy kostki pasują??
A jak bym kupił Bi-xenon
http://www.allegro.pl/item489413560_aud ... ektor.html
ory to czy podejdzie pod moje kostki instalacji??

Pewnie i bym się zdecydował na oryginał lampy xenon tylko żeby pasowały :)

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 10:45:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Jak nie masz samopoziomowania to napewno kostaka nie podejdzie. Ale damemu przełożysz starą kostkę i polutujesz instalację wewnątrz lampy. Największym wyzwaniem bedzie zrezanie poziomowania ale wszystko się da przeskoczyć.
Ja jednak zamin bym kupił nowe lampy to rozkleił bym swoje stare - wszystko dokłądine wyczyścił i porównał palnik z żarówką H1/H7 zależy jaką masz czy punkt świecący jest w tym samym miejscu.
Pozdr!

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 12:10:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
A ja bym wcisnął w Twoje lampy nową soczewkę bixenonową i miał bixenony za 1/3 pieniędzy (zamiast kupować za grubą kasę). Samopoziomowania i tak nie zrobisz, więc szkoda sobie tym zaprzątać głowę...
Przynajmniej granica światło/cień będzie wyraźna, a do tego będziesz miał znacznie lepszą widoczność...

A jeśli klosz jest mocno zmatowiony, to należy go spolerować...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 13:07:26 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Heveliusz napisał(a):
A jeśli klosz jest mocno zmatowiony, to należy go
spolerować...

Mam klosze lamp pelne malutkich dziurek po kamieniach, z czasem zbiera sie w nich brud i kolejny gwozdz do oslabienia mocy swiatla gotowy.

Na allegro znalazlem Pasta do polerowania lamp samochodowych A4,A6 audi i Pasta do POLEROWANIA REFLEKTORÓW. Czy ktos uzywal podobnych wynalazkow?

Gdzies na forum znalazlem info, ze lampy pokrywane sa warstwami i zewnetrzna jest najtwardsza (pelni funkcje ochronna). Jak spolerujemy lampy to scieramy takze ta warstwe i pozniej lampy szybciej rysuja sie kamyczkami z drogi.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 13:39:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
speco napisał(a):
Heveliusz napisał(a):
A jeśli klosz jest mocno zmatowiony, to należy go
spolerować...

Mam klosze lamp pelne malutkich dziurek po kamieniach, z czasem zbiera sie w nich brud i kolejny gwozdz do oslabienia mocy swiatla gotowy.

Na allegro znalazlem Pasta do polerowania lamp samochodowych A4,A6 audi i Pasta do POLEROWANIA REFLEKTORÓW. Czy ktos uzywal podobnych wynalazkow?

Gdzies na forum znalazlem info, ze lampy pokrywane sa warstwami i zewnetrzna jest najtwardsza (pelni funkcje ochronna). Jak spolerujemy lampy to scieramy takze ta warstwe i pozniej lampy szybciej rysuja sie kamyczkami z drogi.


Jeśli pytasz w kontekście twojego C4 to masz szkło a nie plastik. Możesz polerować ale po co skoro możesz kupić nówki szkła http://moto.allegro.pl/item487410775_au ... _nowe.html

Wydaje mi się że efekt będzie lepszy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 13:46:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2005 19:05:43
Posty: 2521
Lokalizacja: Poznań/ Nowy Tomyśl
speco napisał(a):
Heveliusz napisał(a):
A jeśli klosz jest mocno zmatowiony, to należy go
spolerować...

Mam klosze lamp pelne malutkich dziurek po kamieniach, z czasem zbiera sie w nich brud i kolejny gwozdz do oslabienia mocy swiatla gotowy.

Na allegro znalazlem Pasta do polerowania lamp samochodowych A4,A6 audi i Pasta do POLEROWANIA REFLEKTORÓW. Czy ktos uzywal podobnych wynalazkow?

Gdzies na forum znalazlem info, ze lampy pokrywane sa warstwami i zewnetrzna jest najtwardsza (pelni funkcje ochronna). Jak spolerujemy lampy to scieramy takze ta warstwe i pozniej lampy szybciej rysuja sie kamyczkami z drogi.


Nie ufam takim wynalazkom. Ja preferuję klasyczne metody, czyli papierki wodne, setki ruchów posuwisto-zwrotnych i dalej pasta wybłyszczająca (nawet lakiernicza)...
Czy potem się szybciej porysuje?? Nie wiem, bo co oznacza szybciej?? po 3 latach?? I tak już pewnie będziesz miał inne auto...

Oczywiście dotyczy to kloszy plastikowych, bo szklane są tanie i lepiej kupić nowe...

_________________
podpis nie działa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 13:59:31 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Madness napisał(a):
Jeśli pytasz w kontekście twojego C4 to masz szkło a nie plastik. Możesz polerować ale po co skoro możesz kupić nówki szkła http://moto.allegro.pl/item487410775_au ... _nowe.html

Wydaje mi się że efekt będzie lepszy ;)

Heveliusz napisał(a):
Nie ufam takim wynalazkom. Ja preferuję klasyczne metody, czyli papierki wodne, setki ruchów posuwisto-zwrotnych i dalej pasta wybłyszczająca (nawet lakiernicza)...
Czy potem się szybciej porysuje?? Nie wiem, bo co oznacza szybciej?? po 3 latach?? I tak już pewnie będziesz miał inne auto...

Oczywiście dotyczy to kloszy plastikowych, bo szklane są tanie i lepiej kupić nowe...


Macie racje, poszukam nowych kloszy Hella. Dzieki.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2008 15:19:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Heveliusz napisał(a):
A ja bym wcisnął w Twoje lampy nową soczewkę bixenonową i miał bixenony za 1/3 pieniędzy (zamiast kupować za grubą kasę). Samopoziomowania i tak nie zrobisz, więc szkoda sobie tym zaprzątać głowę...
Przynajmniej granica światło/cień będzie wyraźna, a do tego będziesz miał znacznie lepszą widoczność...

A jeśli klosz jest mocno zmatowiony, to należy go spolerować...


Mam możliwość kupna samych soczewek bixenonowych za 200zł/para do A6 `03r
Teraz powiedzcie mi czy jak już rozkleję ten klosz to czy soczewki mają to samo mocowanie??
Czy nie będzie dużo roboty z podłączeniem kabelków z moją aktualną przetwornicą??
I najważniejsze jak już bym kupił żarnik D2S to czy będzie współpracował z moimi przetwornicami? Dadzą radę go rozpalić i utrzymać w fazie żarzenia??
Jakie parametry muszą być spełnione???

_________________
A6 C5 1,9 TDI AVANT `04 + Wirusik----------obecnie zajeżdżam
A6 C5 V6 2,5TDI Sedan `98 -------było, nie ma, zostało wspomnienie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: