Matys80. Dlatego pytałem o jakiej kalibracji piszesz. Ludzie proszę Was jak chcecie konkretnej odpowiedzi to podawajcie konkretne dane. Ustawienie ciśnienia to też regulacja
![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
. Ale w tym wypadku podejrzewam, że jednak nie obejdzie się bez dokładniejszej kalibracji w porządnym zakładzie gazowniczym. Bo albo masz gdzieś wyciek gazu (może być bardzo niewielki bo substancja nawaniająca ma bardzo intensywny zapach), albo solidnie za bogatą mieszankę. Z doświadczenia wiem, że dobrze wyregulowana mieszanka po spaleniu praktycznie nie ma zapachu. Produktem całkowitego spalenia LPG jest woda i dwutlenek węgla.
Założenie katalizatora spowoduje dopalanie niespalonego gazu i może zniwelować zapach ale nie poprawi doboru mieszanki. Przy sekwencji mieszanka jest obliczana na podstawie mapy benzynowej. Jeśli mapa gazowa będzie źle ustawiona to w dłuższym lub krótszym okresie czasu dojdzie do rozjechania mapy benzynowej i pojawienie się problemów na benzynie, a co za tym idzie zintensyfikowanie problemów z gazem.
Ciechwoj, już widziałem kilka autek, w których wycięcie kata powodowało szopki z działaniem sondy, zwłaszcza jeśli sonda nie ma grzałki.