Witam wszystkich ponownie po paru dniach przerwy
W tym czasie miałem czas tylko na czytanie wiec co do powietrza w paliwówce to znalazła sie prawdopodobna przyczyna a mianowicie nie dokrecony jeden z przewodów wysokiego cisinienia przy vp44 (oczywiscie jest juz dokrecony i pod obserwacja czyt osłona silnika w garazu a nie na silniku)
Co do nieszczelnosci w okolicy filtra faktycznie była ale została skutecznie usunieta bez potrzeby powrotu do Sserwis
"Poprzedni" CHIP w baaarrrdzooooo znanej firmie wrecz bardzo nawet uznanej ehhhhh az mi sie nie chce gadac na ten temat poprostu druciarze i tyle !
Jurto powtórka z 004 i zobaczymy co wyjdzie
Wypowiedz Piotra hymmmm....... własnie za to go lubie i szanuje ze potrafi wypowiedziec sie niemal artystycznie
Mesz & Carl dziekuje wam za zainteresowanie i mam nadzieje ze wspólnie z wami moje BDH bedzie pedzic troszke wiecej niz 220 km/h
Zerknijcie na korekcje dodatnia wtrysku w 014 statycznym i tak sie zastanawiam czy to przypadkiem nie dokrecałem tego przewodu przu VP . Czy to moze miec wpływ na korekcje ???
Przewód który był dokrecany to stojac przodem do silnika i patrzac na vp z góry to po lewej drugi od góry .
Oczywiscie zadzwonie do Pana Sopy i porozmawiam z nim o paru sprawach i ewsentualnie umówie sie na wizyte
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
, gdyby nie fakt ze mam dosłownie 500 km w jedna strone do SSERWIS sprawy napewno potoczyły by sie inaczej .
Zeby dodac koloru wszystkiemu kilka dni temu wieczorowa pora kiedy to mamy zwyczaj sie spotkac i porozmawiac w grupie znajomych wyjechalismy na mał test i gdy pedziłem swoim BDH 221 km/h obok mnie przemkneło a4 b6 1.9TDI AVF z predkoscia 230 km/h NO I WEŹ SIE NIE WK......!
ps. Zapomiałem sie pochwalić , moja Żonka w Ciąży (7 tydzień) bede
Tatusiem
Pzdr All
Pawlo