.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 19:03:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 07:45:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Tym bardziej za krótki czuję się ja... :)
Wiem co to za firma i na czym się opierają.
Masz rację - jesteśmy za mali, aby to oceniać i korygować.
Dlatego już nie zgłębiam tematu, chociaz z zainteresowaniem będę się mu przyglądał, a logi sobie wydrukuję i powieszę przed kominkiem :D

Meszrum ma rację - ten wózek powinien mieć tylko jednego lekarza - SSERWIS.

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 16:39:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Panowie,

poza jakąkolwiek dyskusją jest fakt, że układ paliwowy [razem z VP44] dostaje powietrze, no co wskazałem po lekturze 004. efektem tego może być [i na 100% jest] akcydentalne szarpnięcie w zakresie obrotów, w którym pojawia się powietrze w układzie.

nie muszę wskazywać jak niemiłe jest to zjawisko w stosunku do VP44.
ten silnik nie jest w pełni sprawny [powietrze, vmax].

kwestia modyfikacji nie ma tutaj nic do rzeczy. 99.9% modyfikacji MTM czy też z naszej rodzimej I klasy [MT, CS, D, Rogalotti] zwiększa vmax, gdyż jest to naturalną konsekwencją większych dawek paliwa i zwiększonego ciśnienia [choć nie zawsze ;) ].

jestem bardzo ciekawy jak wyglądałby wykres z hamowni, albowiem dziwi niemożność dojścia do 4000 rpm, w świetle tego, iż większość modyfikowanych konstrukcji przekracza fabryczne 4000 rpm [co daje więcej ps w efekcie] i tym samym vmax.


niezależnie od powyższego auto powinno trafić do serwisu [najlepiej tego, który je zna].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 19:34:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
Delikatne OT:

...esta revolution es eterna...

Zaskakujesz mnie pozytywnie, meszrumie :|

Nie powiem już na Ciebie złego słowa... ;)

EOT

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 20:27:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Carl,

jaką vmax [w km/h - tak, żeby humanista mógł sobie wyobrazić, a nie np. w dżulo-njutonach albo machach ;) ] odnacza się Twoje AFB po modyfikacji?
zakładam, że jest szybsze, aniżeli w serii.

nie podważam fachowości SS, jedynie próbuję znaleźć przyczynę, dla której te logi się tutaj znalazły [bo nie znalazły się tutaj bez powodu].



[+]
Carl,
" :| " wydaje się wyrażać co innego... ;)
idee rewolucji są tak piękne, jak nierealne - brak biedy, bólu, cierpienia i upokorzenia istoty ludzkiej...
a to, że Che...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2007 21:41:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
meszrum napisał(a):
Carl,

jaką vmax [w km/h - tak, żeby humanista mógł sobie wyobrazić, a nie np. w dżulo-njutonach albo machach ;) ] odnacza się Twoje AFB po modyfikacji?
zakładam, że jest szybsze, aniżeli w serii.

nie podważam fachowości SS, jedynie próbuję znaleźć przyczynę, dla której te logi się tutaj znalazły [bo nie znalazły się tutaj bez powodu].



[+]
Carl,
" :| " wydaje się wyrażać co innego... ;)
idee rewolucji są tak piękne, jak nierealne - brak biedy, bólu, cierpienia i upokorzenia istoty ludzkiej...
a to, że Che...


230 km/h - cztery osoby i bagaże "on board" ;)
245 km/h :!!: - sam jeden na A2 w DE - było trochę z górki...

...zaznaczam, że auto na wirusie MTM-u

V6 150 PS w serii na tiptronicu ma Vmax = 210 km/h, w manualu 217 km/h, jednak wiem, że śmigają więcej...
Coby się tutaj nie przechwalać - masz rację - u pawlo5 jest coś nie tak z tą Vmax...

Meszrumie, ten emotikon oznacza neutral, czyli, że skończyły się "ataki" carla na Twoją osobę... Dalej jestem pełen podziwu, że masz duszę i czujesz... :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2007 20:53:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Witam wszystkich ponownie po paru dniach przerwy :)


W tym czasie miałem czas tylko na czytanie wiec co do powietrza w paliwówce to znalazła sie prawdopodobna przyczyna a mianowicie nie dokrecony jeden z przewodów wysokiego cisinienia przy vp44 (oczywiscie jest juz dokrecony i pod obserwacja czyt osłona silnika w garazu a nie na silniku)


Co do nieszczelnosci w okolicy filtra faktycznie była ale została skutecznie usunieta bez potrzeby powrotu do Sserwis :)

"Poprzedni" CHIP w baaarrrdzooooo znanej firmie wrecz bardzo nawet uznanej ehhhhh az mi sie nie chce gadac na ten temat poprostu druciarze i tyle !

Jurto powtórka z 004 i zobaczymy co wyjdzie


Wypowiedz Piotra hymmmm....... własnie za to go lubie i szanuje ze potrafi wypowiedziec sie niemal artystycznie ;)

Mesz & Carl dziekuje wam za zainteresowanie i mam nadzieje ze wspólnie z wami moje BDH bedzie pedzic troszke wiecej niz 220 km/h


Zerknijcie na korekcje dodatnia wtrysku w 014 statycznym i tak sie zastanawiam czy to przypadkiem nie dokrecałem tego przewodu przu VP . Czy to moze miec wpływ na korekcje ???

Przewód który był dokrecany to stojac przodem do silnika i patrzac na vp z góry to po lewej drugi od góry .


Oczywiscie zadzwonie do Pana Sopy i porozmawiam z nim o paru sprawach i ewsentualnie umówie sie na wizyte :) , gdyby nie fakt ze mam dosłownie 500 km w jedna strone do SSERWIS sprawy napewno potoczyły by sie inaczej .


Zeby dodac koloru wszystkiemu kilka dni temu wieczorowa pora kiedy to mamy zwyczaj sie spotkac i porozmawiac w grupie znajomych wyjechalismy na mał test i gdy pedziłem swoim BDH 221 km/h obok mnie przemkneło a4 b6 1.9TDI AVF z predkoscia 230 km/h NO I WEŹ SIE NIE WK......!


ps. Zapomiałem sie pochwalić , moja Żonka w Ciąży (7 tydzień) bede
Tatusiem :)


Pzdr All


Pawlo

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: