markew napisał(a):
Tu zamieszczam zdjecie do wgladu jak sa umieszczone piny w interfejsie
Czekam na info czy sa dobrze ulozone czy mam cos zmienic???
Pzdr
Lecąc od góry od prawej - linia K, potem masa, natomiast dolny rządek to zasilanie i linia L.
Tak swoją drogą - czy ktoś mnie oświeci i powie gdzie jest DRUGA LINIA K? W moim autku mam dodatkowy pin na pozycji 1 (zgaduję że to może być druga lnia K).
Jak na razie ustaliłem, że:
1 Free For Manufacturer (for example, SAE J2411, GM single wire CAN)
2 Bus+ line ISO 11519-4 (SAE J1850), with 2 connections, 41.6 Kbps PWM or ISO 11519-4 (SAE J1850), with 1 connection, 10.4 Kbps VPW
3 Free For Manufacturer (*for example, Chrysler, CCD+ (not OBD)
4 Chassis Ground
5 Signal Ground
6 CAN High (J-2284)
7 ISO 9141-2 K Line and ISO/DIS 14230-4
8, 9, 12, 13 Free For Manufacturer
10 J1850 Bus – ISO 11519-4 (SAE J1850), with 2 connections, 41.6 Kbps PWM
14 CAN Low (J-2284)
15 ISO 9141-2 L Line and ISO/DIS 14230-4
16 Battery power
Jak by ktoś się orientował co to może być podpięte pod PIN 1 w gnieździe OBD w AUDI to niech da znać.
Wydaje mi się dość dziwne że twój interfejs nazwany KKL zawiera tylko jedną linię K. Z tego co wiem taki interfejs powinien zawierać dwa oddzielne piny na linię K.
Mam kilka teorii (prosze fachowców o podanie właściwej):
1. Ten interfejs to zwykłe KL
2. Druga linia K jest w miejscu linii L (na co sugerowałby wpis znaleziony gdzieś w googlach: KKL describes the type, which means 2 k-lines and the second k-line also acts as l-line).
3. Druga linia K (druga linia K jest podpięta wewnątrz i jakiś układ przełacza komunikację między nimi - tylko po co wtedy byłby podział na KL i KKL .... )
Czekam na info.