Piotruś napisał(a):
1. Odma + turbo po przebiegu 50 tkm. - ktoś tu raczy żartować ... .
2. Gwizdanie turbiny, o którym pisałeś w innym poście, na pewno nie pochodziło od "odmy".
Oczywiscie nie od odmy, ustało jak została przeczyszczona turbina.
Firma ta odmę wymiania zawsze jak sie dobiera do turbiny-profilaktycznie
Piotruś napisał(a):
3. Masz zerwaną poduszkę silnika (to od wypadku).
Jutro to sprawdzę choć panowie mnie dzisiaj zapewniali , że silnik nie był wyciągany i nie dostał.
Piotruś napisał(a):
4. Całe drzewo z okablowaniem silnika i skrzyni biegów nadaje się do wnikliej weryfikacji i leczenia.
5. Dopóki nie uzdrowisz silnika - tip'a nie dotykaj. No chyba, że te 50 tysi należy pomnożyć razy ileśtam - wtedy wymień olej z filtrem ale to nie zmieni działania skrzyni.
I tego nie rozumiem, olej powinno się wymieniać co 50 000 , tak ??
Piotruś napisał(a):
Trochę tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... wy#1092091 , jesli nie wystarczy - więcej w szukajce. Na temat tipa i momentu obrotowego napisałem chyba tyle samo co o wałkach rozrządu .
To tyle od Paranoika ... . Aha - pogratulowałbym zakupu ale nie wiem czy to nie będzie fopas w tak trudnych chwilach ... .
Będzie to niezły poligon doświadczalny.
I wcale nie uważam Cie za paranoika, bardziej za praktyka realistę.
Ja jestem teoretykiem, narwanym teoretykiem
Sprawdzę tą poduszkę
Piotruś napisał(a):
Jednym z czynników decydujących o doborze przełożenia jest sygnał od czujnika położenia pedału gazu (i częstotliwości zmian) - dlatego szybkie i mocne 'dępnięcie" w pedał gazu powoduje, że skrzynia przechodzi w "bardziej sportową" charakterystykę pracy, zaś płynny i w miarę spokojny styl jazdy skutkuje "jak najszybszym" uzyskaniem możliwie wysokich przełożeń ...
I to jest klucz
Wcześniej testowałęm 25 minut turbinke na położeniu 'S'
i nie zchodziłem z obrotami niżej niż 4 000
Jutro to sprawdzę.