moim zdaniem, na 95% jest to uszkodzenie zaworu elektromagnetycznego sterującego ciśnieniem doładowania [LDR] znanego jako N75.
potwierdza to również jego niemoc w zakresie regulacji ciśnienia widoczną w 011BS.
innymi słowy: ciśnienie doładowania jest zbyt niskie.
inną przyczyną może być rozszczelnienie się przewodów dolotowych [ale wtedy słyszałbyć głośny szum powietrza].
nie musisz robić logów dynamicznych.
samochód odstaw pod strzechę, żeby go nie męczyć.
wtryskiwaczy nie uszkodzisz
.
koszt tego zaworu to 390 PLN [jak lmm]. wymiana dziecinnie prosta.
zanim zakupisz, zalecam podmianę na sprawny, celem upewnienia się, że to właśnie jest przyczyna.
w sytuacji zupełnie beznadziejnej: zamień miejscami zawór szary [LDR N75] z czarnym [AGR] na podszybiu po stronie pasażera i przejedź się.
jeżeli jest to N75, to auto będzie jechać w miarę normalnie [choć wolniej niż normalnie - ciśnienie doładowania rzędu 1600 - 1800 mbar - nie będzie jednak trybu awaryjnego].
nie mam możliwości sprawdzenia nr tej części, gdyż siedzę w hotelu [****
] i mam kobiecy laptop bez ETKA'i, ELSAwin etc
...