GrzesB napisał(a):
Poczytaj na forum - ktoś opatentował łączenie się z kompem HELLA w ABC - to jest jedno z tych urządzeń, które niechętnie współpracuja...
Troche poczytałem spróbowałem i i zadziałało połączył się z ECU silnika
Zrobiłem tak:
Wyżej wymieniony interfejs plus przejściówka zakupiona na allegro
http://www.allegro.pl/item227935837_prz ... l2303.html
PRZEJSCIOWKA USB RS232 COM USB 2,0 PROLIFIC PL2303
odpala mi z programem VAG COM ver 1.0.5 werska PL oraz 3.1.1.2.n. wersja angielska na WIN XP
po zwarciu lini L i K w komorze bezpiecznikowej.
Problem przy wyzszych obrotach nie nadąża z danymi i zrywa tak jakby komunikacje (np obroty nagle stają w miejscu nic sie nie zmienia a po zejściu na wolne obroty jest OK)
Nie mogę wejść w pewne funkcje muszę się skontaktowac z autorem wiadomo o co chodzi - czy ktoś mógłby mi pomóc w tej kwesti.
znalazł mi jeden błąd:
00555 oxygen lambda sensor 2 (G108) 27-10 implausible signal - intermittent
co on oznacza.
Dodam że mam problemy z wolnymi obrotami są za wysokie.
na zimnym silniku zachowuje się jakby nie palił na wszystkie cylindry