Hiubi napisał(a):
Czy Audi 200 2.2 TB z '88r to naprawde taki trudny samochod do naprawy i regulacji czy ja poprostu trafilem na pseudo fachowców bo jak narazie żaden "mechanik" nie potrafi mi go odpalic. Jak jeden znalazł iskrę gdzie innych trzech nie mogło nawet zdiagnozować dlaczego jej nie ma to teraz nie moze zaskaczyc bo coś sie dzieje z układem paliwowym (tak się dzieje jak jeden rozkęca a drugi składa). Moze ktoś ma jakiś schemat połączenia pompy paliwowej z wtryskiwaczami. Nie mam już zdrowia do tego auta, chyba go zezłomuje ale jest mi go strasznie szkoda.
przydalby sie ktos kto ogarnia te bryczki, a nie kowal.
jest to bardzo fajny samochod, no ale trzeba przy nim chodzic i caly czas pilnowac czy wszystko dziala tak jak nalezy > najlepiej samemu sie na tym znac, albo oddac do kogos kto sie na tym zna i wykladac pieniedzory. inna opcja oddac/sprzedac komus kto sie zaopiekuje i kupic sobie cos prostrzego.
generalnie to jest to wtrysk paliwa k-jetronic i przynajmniej doktor musi co nie co o tym wiedzieć.
Napisz jakie są objawy? jest iskra? nie ma paliwa? czy nie ma tego i tego? przy kreceniu zalacza sie pompa paliwa?
P.S. otworz skrzynke bezpiecznikow i jest tam w srodku przekaznik tak jakby z miejscem na bezpiecznik. otworz go i palcem przycisnij kotwiczke i sluchaj czy pompa sie zalaczy.
P.S2. brak iskry moze być spowodowany, tym ze jakis kowal skladajac rozrząd, zle ustawil aparat zaplonowy z czujnikiem halla i komputer zglupial. zazwyczaj jest to 180st. kilka postow wczesniej masz linka z opisem jak to sprawdzic. sprawdziles bezpieczniki tak jak napisalem?