.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 21:09:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2007 14:38:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2007 11:39:14
Posty: 13
Lokalizacja: Włodawa
Witam wszystkich klubowiczów!
Kupiłem Audi 200 2,2T MC i nie moge go odpalić uciekła gdzieś iskra i nie wiem co mam zrobic kilku elektryków już zaglądało i każdy rozkłada ręce pomóżcie prosze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2007 08:24:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Moze byc uwalona cewka, sterownik zaplonu, czujnik halla w rozdzielaczu zaplonu lub ulamany/wypadniety bolec na kole zamachowym dajacy informacje do czujnika polozenia walu. To chyba czeste w MC. U mnie tez najpraqwdopodobniej brakuje tego bolca, bo ktos dorobil taki bolczyk na kole pasowym, a sam czujnik przeniosl przed to kolo. Swoja droga co to za elektrycy co rozkladaja rece? Pojedz do jakiegos dobrego elektryka, a nie takiego co sie zna na maluchach i duzych fiatach, no moze jeszcze seicento albo lanos, ale cos bardziej skomplikowanego to juz czarna magia :diabel:

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 15:39:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2007 11:39:14
Posty: 13
Lokalizacja: Włodawa
Wielkie dzieki za podpowiedź
brak iskry pojawił sie po wymianie głowicy na nową na starej głowicy silniczek gadał cichutko i płynnie. Ps.masz moze schemat jak podłączyc przewody paliwowe do pompy i wtrysków?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 15:49:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Cos mi to pachnie problemem z aparatem zaplonowym jesli ruszana byla czapka tylko...skoro tak silnik gadal to po co wymieniano glowice ?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2007 16:25:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2007 11:39:14
Posty: 13
Lokalizacja: Włodawa
poprzedni właściciel zalozyl glowice od innego modelu a roznice wymiarow kanalu wodnego zakleil jakims klejem a mi jak pociekla to zmienilem na taka jaka powinna byc i na tej glowicy silnik raz odpalil a potem jak zamilkl to milczy do tej pory i nie wiem co mu jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2007 07:28:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
aparat pewnie zle ustawiony.

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... g.html#tim

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 01:15:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2007 11:39:14
Posty: 13
Lokalizacja: Włodawa
Gdzie szukać przyczyny jak nie dochodzi prąd do aparatu zapłonowego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2007 10:22:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Hiubi napisał(a):
Gdzie szukać przyczyny jak nie dochodzi prąd do aparatu zapłonowego?


zasilanie, czujnik halla w aparacie dostaje z komputera sterującego. sprawdź bezpieczniki na początek.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Audi 200 2.2 TB
PostNapisane: 12.paź.2007 09:41:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2007 11:39:14
Posty: 13
Lokalizacja: Włodawa
Czy Audi 200 2.2 TB z '88r to naprawde taki trudny samochod do naprawy i regulacji czy ja poprostu trafilem na pseudo fachowców bo jak narazie żaden "mechanik" nie potrafi mi go odpalic. Jak jeden znalazł iskrę gdzie innych trzech nie mogło nawet zdiagnozować dlaczego jej nie ma to teraz nie moze zaskaczyc bo coś sie dzieje z układem paliwowym (tak się dzieje jak jeden rozkęca a drugi składa). Moze ktoś ma jakiś schemat połączenia pompy paliwowej z wtryskiwaczami. Nie mam już zdrowia do tego auta, chyba go zezłomuje ale jest mi go strasznie szkoda.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 200 2.2 TB
PostNapisane: 12.paź.2007 10:12:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Hiubi napisał(a):
Czy Audi 200 2.2 TB z '88r to naprawde taki trudny samochod do naprawy i regulacji czy ja poprostu trafilem na pseudo fachowców bo jak narazie żaden "mechanik" nie potrafi mi go odpalic. Jak jeden znalazł iskrę gdzie innych trzech nie mogło nawet zdiagnozować dlaczego jej nie ma to teraz nie moze zaskaczyc bo coś sie dzieje z układem paliwowym (tak się dzieje jak jeden rozkęca a drugi składa). Moze ktoś ma jakiś schemat połączenia pompy paliwowej z wtryskiwaczami. Nie mam już zdrowia do tego auta, chyba go zezłomuje ale jest mi go strasznie szkoda.


przydalby sie ktos kto ogarnia te bryczki, a nie kowal.

jest to bardzo fajny samochod, no ale trzeba przy nim chodzic i caly czas pilnowac czy wszystko dziala tak jak nalezy > najlepiej samemu sie na tym znac, albo oddac do kogos kto sie na tym zna i wykladac pieniedzory. inna opcja oddac/sprzedac komus kto sie zaopiekuje i kupic sobie cos prostrzego.

generalnie to jest to wtrysk paliwa k-jetronic i przynajmniej doktor musi co nie co o tym wiedzieć.

Napisz jakie są objawy? jest iskra? nie ma paliwa? czy nie ma tego i tego? przy kreceniu zalacza sie pompa paliwa?

P.S. otworz skrzynke bezpiecznikow i jest tam w srodku przekaznik tak jakby z miejscem na bezpiecznik. otworz go i palcem przycisnij kotwiczke i sluchaj czy pompa sie zalaczy.

P.S2. brak iskry moze być spowodowany, tym ze jakis kowal skladajac rozrząd, zle ustawil aparat zaplonowy z czujnikiem halla i komputer zglupial. zazwyczaj jest to 180st. kilka postow wczesniej masz linka z opisem jak to sprawdzic. sprawdziles bezpieczniki tak jak napisalem?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 22:50:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2007 11:39:14
Posty: 13
Lokalizacja: Włodawa
A jednak cuda sie zdarzaja!! Auto mi wreszcie zagadalo ale na gazie teraz tylko musze dojsc jak podlaczyc przewody paliwowe i juz bede smigal. Jak ja sie ciesze :))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 00:04:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Do rozdzielacza może podłączyć je obojętnie - nie ma to znaczenia wogóle, ale jak się dobrze przyjrzysz, to wejdą w swoje miejsca bez problemu.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 07:57:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Hiubi napisał(a):
A jednak cuda sie zdarzaja!! Auto mi wreszcie zagadalo ale na gazie teraz tylko musze dojsc jak podlaczyc przewody paliwowe i juz bede smigal. Jak ja sie ciesze :))


to znaczy, ze miales problem z paliwem, a nie iskra?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 20:04:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2007 11:39:14
Posty: 13
Lokalizacja: Włodawa
Jednak za wczesnie sie cieszyłem znowu bydle zamilkło - zniknęła iskra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 22:36:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 13:38:16
Posty: 165
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Jak nie masz prądu na wtyczce do aparatu zapłonowego na czerwono-czarnym przewodzie po przekręceniu stacyjki to podaj plus na niego z cewki (zacisk 15 -chyba po prawej). U mnie ktoś tak podłączył jak go odłączałem to iskra znikała, ale pół roku temu go odłączyłem i jest dobrze.

_________________
Audi 100 C3 '87 r. 2.0 SL + gaz - było
Audi Coupe quattro 2.3 20v '89r - było
Audi A6 C5 4.2 ASG quattro - było
Audi A6 C6 3.0 CAJA quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2007 08:11:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
adammo99 napisał(a):
Jak nie masz prądu na wtyczce do aparatu zapłonowego na czerwono-czarnym przewodzie po przekręceniu stacyjki to podaj plus na niego z cewki (zacisk 15 -chyba po prawej). U mnie ktoś tak podłączył jak go odłączałem to iskra znikała, ale pół roku temu go odłączyłem i jest dobrze.


nie bardzo... z tego co pamietam to hall w aparacie w mc dziala na 5V a nie na 12V

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2007 09:36:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2007 11:39:14
Posty: 13
Lokalizacja: Włodawa
Nie mam juz siły do tego auta wiec je chce sprzedac lub zamienic wiecej info na GG lub mail.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2007 14:18:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Trza twardym być a nie miętkim... Za łatwo się poddajesz... :D

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2007 17:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kefir przyjacielu
nie pocieszaj chlopaka
nalezy na bank do tej grupy ludzi ktore daly sie w to auto wepchnac bo fajnie zapina i ma gaz wiec bedzie fajne i ekonomiczne
nie ma co ukrywac

spojrz na moja historie i na auto ktore masz w garazu :peace:

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2007 19:39:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Wiem...masz rację. Ot taki mój trochę szyderczy żart. A patrząc na między innymi na Twoje auto wiem, że te wstrętne k-jety z turbem mogą zdrowo napsuć nerwów nawet dla ludzi grzebiących się przy nich często.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: