Prosiłem... ale nie doczekalem się odpowiedzi, ani jakiejkolwiek reakcji...
Dlatego wkleję tutaj ładnie opracowany wątek danka3miast o problemach z odpowietrzaniem i walką z G210.
Opis operacyjny przebiegu odpowietrzania układu paliwowego ( w moim przypadku )
pierwszą rzeczą którą zrobiłem była wymiana filtra paliwa
potem opaski zaciskające na wężykach
oring na podgrzewaczu
zapodanie bańki paliwa przed fitrem ( porada kolegów z AKP )
w celu sprawdzenia od którego momentu zapowietrza sie układ
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 737cd.htmlw celu sprawdzenia czy przewody paliwowe są dobrę ( całe ) pociągnąłem przezroczyste
wężyki od zbiornika do filtra paliwa ( widać na zdjęciu ).
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b6049.htmltym sposobem dowiedziałem się że zapowietrza mi się od samej pompy ( widoczne pęcherzyki powietrza w wężykach przezroczystych )
nie pozostało mi nic innego jak dostać się do pompy paliwa w celu zdjagnozowania przyczyny zapowietrzania, wymontowałem pompę paliwa i zobaczyłem że sitko od pompy jest całkowicie zapchane,trzeba było wszystko rozebrać i wyczyścić
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... e5d91.htmlpo wyczyszczeniu złorzyłem wszystko ponownie
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 770b9.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... a135b.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 60bd2.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... cb8ad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 1e685.htmlponiżej już wszystko poskładane i zaraz będę wkładał już całość do zbiornika
bardzo ważne aby nie pomylić przewodów ( + ) i (- ) na pompie paliwowej będzie słychać że pompa pracuje ale nie będzie nam tłoczyć paliwa do garnuszka !!!!
najlepiej upewnić się próbnikiem który jest przewód ( + )
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 63646.htmlpo tym wszystkim nie pozostaje nic innego jak tylko włożyć pompę do środka
wymeniłem przwody elektryczne od pompy ( widać inne kolory ) zobaczyłem że poprzednie były zbyt luzne
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 8b626.htmlpo zamontowaniu pompy paliwa nie wkładamy dekielka od zbiornika tylko sprawdzamy czy pompa tłoczy nam paliwo , widać na zdjęciu paliwo które nam pompa tłoczy do garnuszka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 97810.htmlczekamy kilka minut na odpalonym silniku i obserwowujemy cały czas wężyki ( przezroczyste ) czy będzie w nich jakiekolwiek zapowietrzenie,
w moim przypadku było wszystko ok i śmiało mogłem zabrać się już do składania całości.
wielkie zadowolenie z pracy silnika oraz wyników całego zabiegu
AUDI A6 2,5 TDI Tip-Tronic AKE S-Line