Mowie Ci podlacz sobie zaroweczke do N75 tak, zebys ja widzial i bedziesz widzial kiedy sterownik go aktywuje.
Jaki masz MC, jedno czy dwustukowcowy ? Ten jednostukowcowy powinien ladowac 0,42 bara, dwustukowcowy 0,39 bara.
Oto mapy MAC11:
RPM 1000 2000 3000 4000 5000 5500 6000 6375
Boost map value 1.04 1.35 1.4 1.4 1.4 1.42 1.4 1.4
MAC14
RPM 2000 2975 4000 5000 5325 5575 6000 6375
Boost map value 1.36 1.38 1.37 1.375 1.39 1.39 1.38 1.37
Oczywiscie sprawdzasz analogowym manometrem ? Jeszcze napisz do ilu ma skale.
W odpowiedzi na Twoje pytanie, TAK ECU musi zobaczyc wlaczony stycznik WOT aby zaczal aktywowac N75 dostarczajac cisneinie podtrzymujace sprezyne do gornej komory WG. Tym samym podnoszac cisnienie doladowania ponad to, ktore jest w stanie utzymac sprezyna WG.
Z tym KVem nie zartuje, jestem w stanie sie z Toba zalozyc o skrzynke gorzaly i sam Ci zloje dupe takim sprzetem