EasyTuner napisał(a):
A Co do gazu w twoim samochodzie to ile ci pali po twojej przeróbce ? I masz moze dokładna instrukcje jak i co przerobic zeby chodziło jak należy, znajomy mi mówił ze jak miał takie audi na gazie to w granicach 3000 - 3500 obrotów to same wystrzały gazu. Więc troszke sie boje, a jak sie dowiadywałóem to dobra sekwencja pod turbine to ok 3700 - 4000zł ;] troszke duzo ;/
pali zaleznie od kondycji stopy, potrafi zjarac 24l/100km ( miasto korki non stop but w podłodze), ostatnio zjarał mi 13,5 ( trasa do 120, miasto w miare dynamicznie ale oszczędnie - wybiegi, cykl raczej pół miejski )
przy normalnym uzytkowaniu pali około 17 litrów po miescie żwawej w miare jazdy, jak będziesz gaz tylko piescił da sie zmiescic w 15., na samej trasie nie mialem okazji jeszcze zbadac. najwazniejsze dla mnie jest to ze auto na gazie jezdzi rewelacyjnie, ostatnio leciałem 200km/h i nie mial zadnych zamiarow przestać przyspieszać, jeno droga mi sie konczyla.
Twoj znajomy cos przesadza, bo generalnie do uzytkowania auta na gazie potrzeba troszke wiecej wiedzy niz "lejem gaz i jadem"
znajdz gazownikow ktorym wmowisz instalowanie sekwencji w tych silnikach. latwiej namowisz kobyłę do śpiewania. wiekszosc gaziarzy to są jedni wielcy freestyleowcy.
przerobic silniki 2,1 i 2,2 turbo mc,kg,1b na zasilanie blosem to prosta sprawa, pomoc moge Ci ja, lukasik, kefir, photokom...
wlasnie audi 200 2,2t zwłaszcza w q to juz jest auto raczej wpadające pod unikat i to jego zaleta. coupej jest duzo, duzo w nieodpowiednich rękach i duzo zajezdzonych na amen..chociaz z 200 tez nie lepiej, ciezko trafic jakis naprawde sensowny egzemplarz.. trzeba dobrze szukac dobrze sie targować i mieć w zanadrzu 2-3 klocki na sensowne zabranie sie za auto od podstaw.