buster napisał(a):
Mam prośbę, ponieważ nie znam się na tym tak jak wy to może rozwińcie swoje komentarze, np. Piotr jest nie tak w 08 ?,
Zapisane wartości wydają mi się (w niewielkim stopniu) "dziwnie nieregularne" (chociaż mieszczące się w "normie") i miałem "nadzieję"
, że
Wódz Miłościwy powiąże to z wynikami w 004 (dynamiczne) ale nic takiego nie nastąpiło
... .
buster napisał(a):
gdzie widać, żę kierownice w turbinie wymagają rozruszania ?
Najwyraźniej w 011.
buster napisał(a):
Po lekturze forum i przeanalizowaniu różnych wariantów wydaje mi się, żę przyczyną drgań są jednak te wrtyski.... co wy na to ?
Biorąc pod uwagę 004D oraz to, że drgania nie występują permanentnie sądzę, że opinia
Wodza jest tutaj zdecydowanie bardziej możliwa/realna niż uszkodzenie wtryskiwaczy. Logi rzeczywiście wyglądają tak, jakby do VP paliwo dochodziło chwilami z powietrzem.
Wódz Zielona Paproć wskazał najczęstsze miejsce nieszczelności (bardzo słusznie) ale zapowietrzenie może też następować w każdym innym punkcie całej instalacji - nie wyłączając zbiornika. Musiałbyś poobserwować przewód zasilający do VP albo np. podłączyć kiedyś "na krótko" zasilanie paliwem z dodatkowego zbiorniczka i wtedy obserwować, czy silnik ciągle "drży".
Trzymając się powyższej hipotezy problem jest bardzo trudny do zlokalizowania, ponieważ tak małą nieszczelność będzie niełatwo "namierzyć".
Zaburzenia ("spienienie paliwa") może następować również w "zaworku" wkładanym "od góry" do filtra paliwa, itd. .... . Możliwości jak widzisz jest bez liku i niestety via net to możemy sobie tylko pogdybać ... .
Póki co - tankuj tylko dobre paliwo "premium" (Ultimate, Verva, ... ), najlepiej wzbogacone mixolem (0.25 l / zbiornik) i spróbuj przewietrzyć silnik "w trasie". Oprócz tego zdejmij górną osłonę silnika, zostaw ją w garażu, a kiedy poczujesz drgania na biegu jałowym - szybciutko sprawdzaj co widać w przewodzie zasilającym pompę wtryskową. Nie jest łatwo pomóc w takiej sprawie na odległość ... .
buster napisał(a):
P.S. czy w logach widać czy katalizator jest ok ?
Moim zdaniem nic nie wskazuje na problem z katalizatorem ale bardzo mu pomożesz wypuszczając się "za miasto" z wykorzystaniem pełnej mocy silniczka
.