.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.kwi.2025 04:35:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak podkręcić S6 '99 .
PostNapisane: 09.paź.2007 20:01:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 07:57:35
Posty: 7
Witam.
Piszę w imieniu znajomego, który ma net , ale jest na tyle nie kumaty , że nie poradziłby sobie ze skryptem tego forum :/ .
Otóż, kolega rzucił się na "ostrą" furę i przywiózł sobie od niemaiszków S6 z 1999roku. Wszystko fajnie , ale pojeździł kilka dni i zaczął kombinować :/ .
Pytanie jest dość kretyńskie i nie śnmiejćie się proszę.
Wymyślił sobie żeby wyciągnąć sobie z niego kilka KM i Nm więcej, ale jednocześnie przeraził go fakt iż to autko jest strasznie żarłoczne i fajnie było by mieć jakąś nowoczeną instalację gazową (moim zdaniem dziwny pomysł i tak mu powiedziałem).
Pierwsze pytanie , czy to się nie wyklucza? A drugie (jak na początku), jak niewielkom kosztem i bez nadmiernego kombinowania można podkręcić to autko. (powiedziałm mu że może chiptuning, ale może się mylę)
Będę wdzięczny za odpowiedź

pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.paź.2007 20:53:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
W PL raczej nic z tym autem nie zrobi - może w niemcowni... ale jak go nie stać na paliwo...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 09:37:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
na poczatku moze zaprezentuj ta furke.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 11:21:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
a może niech sprzeda S6 i kupi RS6 ? czy z kasa nie da rady? mi sie wydaje ze lepiej dolozyc i kupic RS6 niz wywalas pieniadze w modyfikowanie S6

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 14:53:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
ale sie uśmiałem :D chce go podkręcić ,ale przeraża go fakt fabrycznego spalania dobre ,ale to nie ten dział ;) fun jest gdzie indziej

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 22:37:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 07:57:35
Posty: 7
krzycho0110 napisał(a):
ale sie uśmiałem :D chce go podkręcić ,ale przeraża go fakt fabrycznego spalania dobre ,ale to nie ten dział ;) fun jest gdzie indziej


no i...? też chciałbym wiedzieć z czego się uśmiałeś.

Człowiek jest poprostu niezdecydowany bo się nie zna i nie pasjonuje się marką audi a wybór S6 był "wpływem chwili" a nie długodojrzewającą przemyślaną decyzją. A że ma madmiar kasy to sobie kupił nową zabawkę i coś chce sobie w niej zmienić. Podobnie śmieszne jest produkowanie bardzo dynamicznych samochodów z silnikami wysokoprężnymi...

Prawdopodobnie gdyby sprzedał to auto to nie kupiłby RS6 tylko... no właśnie tylko co? Może quada , albo motorówkę lub inną zabawkę, on jest po prostu gadżeciarzem, a audi nie jest marką dla wybrańców, kto chce i go stać na audi ten go sobie kupuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 22:56:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Nie ciskaj się kolego. To faktycznie pomyłka aby mówić o podkręcaniu i tanim jeżdżeniu jednocześnie... Ta zabawka to nie 1.9 TDI... Kupując samochód z silnikiem 4.2 wiadomo, że spalanie nie zamknie się w 10 litrach... a tu jeszcze o innych modach mowa... które w S6 są dosć drogie do zrobienia (nie mówiąc już o efektach). Niemniej kolegów prosze o trzymanie się tematu wątku...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 23:20:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 07:57:35
Posty: 7
Nie podniecaj się kolego bo nie ma czym . Zadałem normalne pytanie i oczekiwałem normalnej odpowiedzi. A że ów człowiek jest trochę nierozgarnięty to już inna spraw, zresztą uprzedzałem, że problem jest dość "kretyński" więc po co kolega krzycho nabija posty (?).
Oczywiście, że spalanie jest znaczne w takich autach, ale myślę , że to nie wyklucza instalacji gazowej. Jedyne co może być przeszkodą to problemy techniczne. Niektóre silniki "lubią" gaz inne nie. Osobiście również uważam, że instalacja gazowa w tym przypadku to kompletne marnotrawstwo kasy, bo znając mojego kolegę pewnie na tyle szybko się pozbędzie tego samochodu, że instalacja mu się nie zwróci.
Zatem ponawiam pytanie. Czy motor w tym aucie nadaje się do "zagazowania". Z twojego pierwszego postu GrzesB wnioskuję, że podkręcanie raczej nie wchodzi w rachubę, zatem temat odpuszczam. Nie znam się na tym temecie i dla tego zapytałem czy może chiptuning byłby rozwiązaniem rozsądnym.
pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 08:12:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Powiedz mi jakie kolega miła do tej pory autka?.
Zagazować idzie kazdy motor ale czy to ma sens?Kazdy silnik jedzie na cykolnie całkiem inaczej.Jednemu pasuje gaziorek a drugi sie dławi.Widziałem juz sekwencje w S6 ale jak to jezdzi na tym to sie nie wypowiem bo takim nie jechałem.
Gaziorek bym odradził bo duzo na tym nie zaoszczedzi.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 08:44:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
kolego bullterrier nie ma co piany bić >> silnik można zagazować na sekwencji i będzie jezdzić (na allegro jak popatrzysz to są zagazowane też)
z tuningiem silnika lepiej odpuścić ........
do tuningu lepiej w tej budzie i silnik 2.7bit on ma duże możliwości ,ale gazu juz niet ;)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 13:53:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 07:57:35
Posty: 7
Faktycznie, masz rację krzycho, nie ma co bić piany. W sumie uzyskałem satysfakcjonującą mnie odpowiedź. O to mi właśnie chdziło. Dzięki za pomoc panowie. W końcu takie forum jest też po to , żeby pomóc takim ludzim jak ja. Pewnie gdybym poszedł do jakiegoś mechnika tu nie dowiedziałbym się wiele mądrego.

Cytuj:
Powiedz mi jakie kolega miła do tej pory autka?.

Jeździłem rożnymi samochodami, w sumie nic specjalnego, ale raczej nie gustuję w tzw "plackach" jak to się mawia w naszym środowisku, a raczej w tzw "syfach", osobiście jestem wierny patrolom i jeżdże nim także na codzień i to na oponach MT. Ale po przejechaniu się audi s6... pełen respekt. Nie zdawałem sobie sprawy , że można brać zakręty na takich prędkościach. To było moje pierwsze doświadczenie z tak mocnym samochodem (poza jeepem ZJ 5.9 ale to inna bajka) i pomimo, że ten S6 ma prawie 200000 na liczniku to trzymał się drogi wspaniale :peace: Mimo to wolę postępować odwrotnie niż większość z Was, czyli im wyżej zawieszenie i profil opon tym lepiej i wolę moment niż moc:) Jeszcze raz dzięki
Pozdrwiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 14:20:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
bullterrier napisał(a):
Faktycznie, masz rację krzycho, nie ma co bić piany. W sumie uzyskałem satysfakcjonującą mnie odpowiedź. O to mi właśnie chdziło. Dzięki za pomoc panowie. W końcu takie forum jest też po to , żeby pomóc takim ludzim jak ja. Pewnie gdybym poszedł do jakiegoś mechnika tu nie dowiedziałbym się wiele mądrego.

Cytuj:
Powiedz mi jakie kolega miła do tej pory autka?.

Jeździłem rożnymi samochodami, w sumie nic specjalnego, ale raczej nie gustuję w tzw "plackach" jak to się mawia w naszym środowisku, a raczej w tzw "syfach", osobiście jestem wierny patrolom i jeżdże nim także na codzień i to na oponach MT. Ale po przejechaniu się audi s6... pełen respekt. Nie zdawałem sobie sprawy , że można brać zakręty na takich prędkościach. To było moje pierwsze doświadczenie z tak mocnym samochodem (poza jeepem ZJ 5.9 ale to inna bajka) i pomimo, że ten S6 ma prawie 200000 na liczniku to trzymał się drogi wspaniale :peace: Mimo to wolę postępować odwrotnie niż większość z Was, czyli im wyżej zawieszenie i profil opon tym lepiej i wolę moment niż moc:) Jeszcze raz dzięki
Pozdrwiam

Ja od ponad roku tez jezdze wysoko (busy) a potem jak sie przesiadam do audi to tak jak w jakimś bolidzie.Nie mowiac o poprzednim aucie tescia jakim było honda,tam to myślałem ze guliki powyrywam ;) .
Co do S6 to juz wiesz jak wygląda od strony cyklonu, a co do zwiększania mocy to doradze w ten sposob.Niech kolega wyczuje auto,pojezdzi nauczy sie je prowadzić a potem myśli zwiększeniem mocy.Bo opanowac 300KM to nie jest takie łatwe.No chyba ze wymiatał podobną mocą to co innego :D

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2007 14:51:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2007 07:57:35
Posty: 7
Nie wiem czy jeździł samochodami 300konnymi , ale powyżej 200 napewno ( i prawie wszystkimi miał przynajmniej stłuczkę) i miał ich dużo, a tą S6tkę kupił jako trzecie auto w rodzinie i tylko do zabawy.
Dla mnie Jeep Grand Cherokke 5,9 to była już rakieta, ale jak wsiadłem do tej S6 to myślałem, że zaraz wystaruję :peace: hehe.
Gdybym kupował dla siebie to pewnie kupiłbym S8 bo mi się bardzo podobają te placki, ale chyba bałbym się tej mocy jednak, bo jak się ma 360KM to niesposób jeździć jak emeryt, tym bardziej , że nie trzeba tak uważać na zakrętach jak Jeepem. Ale mówię wam koledzy, żadne wrażenia nie są w stanie oddać jazdy Fergusonem MF 8480. :!: :D
Jeszcze raz dzieki za pomoc i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2007 23:51:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
hmmm a ja bym koledze poradzil, zeby sie nauczyl dobrze jezdzic tym S6 i wykorzystywac jego mozliwosci - bez kontroli trakcji, :): a dopiero pozniej podnosic moc....mysle, ze zajeloby mu to troche czasu...ale to tylko niesmiala sugestia :):

Autko napewno mega zajawkowe :D

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: