.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 08:50:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 23:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
KORU napisał(a):
malyv8 dobrze powiedziane ale sie usmialem :peace: Oto najbardziej znane hamownie w Warszawie i okolicach jest w czym wybierac.

DIAGTRONIK
Janki ul.Wspólna 19
tel: (22) 720 50 41
diagtronik@diagtronik.pl

VTG/CHIPTRONIC POLSKA

Sulejówek ul. Trakt Brzeski 94a
tel: (22) 783 01 05
info@vtg.pl

MASTER'S TUNING
Warszawa al. Jerozolimskie 228
tel: (22) 867 82 34
tdimarek@poczta.fm

V-tech Warszawa
Adres ul. Młodnicka 31, 04-239 Warszawa
Telefon 022 6105556
Telefon 0506 353457
E-mail kreatormocy@kreatormocy.pl
Oddzialy: Kraków, Olsztyn, Śląsk


Tylko o ile mi wiadomo nie wszystkie hamuja 4x4, a tego dotyczy ten temat ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 23:31:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
No bo zglosili sie tez posiadacze osiek :peace:

MASTER'S TUNING i Diagtronik maja hamownie dla aut napedzanych na jedna os, a dla napedow quattro sa hamownie w firmach VTG i V-Tech.

-> http://vtg.pl/hamownia.php

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 08:36:11 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
No właśnie też słyszałem że tip może się rozpaść podczas hamowania go.
Ktoś może wyjaśnić dlaczego?
Jak jeżdżę z pedałem w podłodze to się nie rozpada...

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 09:45:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
A co z hamowaniem zwykłego automatu ????

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 09:55:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
hamowanie automatu jest generalnie dużo trudniejsze od manuala , ale to nie znaczy , że się nie da
byłem świadkiem jak Wojtek Sarnowski swoją przenośną hamownią hamował mesia 500/600 (nie pamiętam już jaki tam motor siedział) coupete
Des piszesz ogólnikowo dlatego chiałem byś podał jakieś konkrety bo na razie jak wcześniej pisałem coś gdzieś kiedyś
podaj po prostu ceny wyjściowe to przynajmniej trochę nakreśli kosztorys

Mały jak nie masz nic do wniesienia do tematu to lepiej się po prostu nie odzywaj
masz ochote se impre robić to rób u siebie , koledzy chcą shamować swoje auta ( ośki i quattraki) serie lub nie i co ?? tak bardzo Ci to przeszkadza??
chcą wiedzieć czy im coś uciekło i jeśli tak to o ile , tak samo w drugą stronę czy trzymają serię czy mają troszkę więcej .
Twoja rozpiętośc +- 20 to jest 40 kucyków biorąc pod uwage 150 koni to masz dobrze ponad 10% ,a to jest dużo. Więc prosze Cię nie zabieraj głosu jeśli to Ciebie nie dotyczy i nic po za pianą nie wniesiesz
EOT

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 10:20:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jak będę wiedział ilu jest chętnych to wtedy będę uruchamiał swoje kontakty w kwestii cen... inaczej szkoda zawracania tyłka. :!:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 10:24:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
ale co poniektórzy chcialiby znać rząd wielkości nawet jakby mieli sami jechać
get it??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 10:28:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dred napisał(a):
ale co poniektórzy chcialiby znać rząd wielkości nawet jakby mieli sami jechać
get it??


Ty chyba nie "get it".

Jak będę znał ilość osób to poznam możliwości ustalenia ceny. Napisałem, że mamy wybór między hamownią 5 kołem a hamownią profesjonalną. Chyba nikt nie liczy, że jedno i drugie będzie kosztać po 50 zł. Hamownia 4x4 to grubszy temat i tutaj potrzeba konkretów.

Przyswoiłeś?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 11:38:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
czemu nie możesz odpowiedzieć na prosto zadane pytanie??
ile to normalnie kosztuje ??
migasz się jak zwykle :/

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 11:52:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Już Ci napisałem.. 400 netto u Mastersa... 400 netto w VTG, 4X4 w Unitronicu jeszcze nie ma... pytania? :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 15:44:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
KORU napisał(a):
malyv8 dobrze powiedziane ale sie usmialem :peace: Oto najbardziej znane hamownie w Warszawie i okolicach jest w czym wybierac.

DIAGTRONIK
Janki ul.Wspólna 19
tel: (22) 720 50 41
diagtronik@diagtronik.pl

VTG/CHIPTRONIC POLSKA

Sulejówek ul. Trakt Brzeski 94a
tel: (22) 783 01 05
info@vtg.pl

MASTER'S TUNING
Warszawa al. Jerozolimskie 228
tel: (22) 867 82 34
tdimarek@poczta.fm

V-tech Warszawa
Adres ul. Młodnicka 31, 04-239 Warszawa
Telefon 022 6105556
Telefon 0506 353457
E-mail kreatormocy@kreatormocy.pl
Oddzialy: Kraków, Olsztyn, Śląsk
Jeżeli chodzi o Quattro to zdaje sie, ze tylko Zdzierca Masters :D i VTG

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 15:49:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Norbi napisał(a):
Jeżeli chodzi o Quattro to zdaje sie, ze tylko Zdzierca Masters :D i VTG

Zawsze można podjechać do Rogala i "shamić" sie na drogowej (doczepnej) :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 15:57:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Simpson napisał(a):
Norbi napisał(a):
Jeżeli chodzi o Quattro to zdaje sie, ze tylko Zdzierca Masters :D i VTG

Zawsze można podjechać do Rogala i "shamić" sie na drogowej (doczepnej) :peace:
No właśnie ja mam już to za sobą i chciałem zweryfikować pomiar, chociaż kumpel z A4-Klubu mierzył u Rogala, Mastersa, VTG i gdzieś w Krakowie i wykresy prawieże się pokrywały co do joty, moc o kilka koni się różniła, ale dosłownie 2 -3 kuce. Autko legitymuje się mocą 275 kuni (B7 3.0TDI) tak więc błąd pomiaru bazdzo znikomy

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 16:19:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
DeS napisał(a):
Już Ci napisałem.. 400 netto u Mastersa... 400 netto w VTG, 4X4 w Unitronicu jeszcze nie ma... pytania? :peace:

teraz normalnie odpowiedziałeś mogleś to zrobić troszkę wczesniej nie byłoby tej dyskusji

Norbi juz kumpel ma B7 ??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 16:22:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
A4 B7 Avant od jakiegoś roku. Podatne cholerstwo na chiptuning. Rogal nie za mocno liznął i z 204 zrobiło się 275 i 540Nm :): Mam zamiar się z nim złapać, ale marnie widze swoje szanse

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 19:45:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
Des ale to ma dzialac w druga strone ;) jak chcesz robic jakies atrakcje to opisz co i jak i za ile zeby ludzie wiedzieli za co placa a poznej szuykaj chetnych bo to tak jak zbieranie kasy od chetnych na zlot :peace: milion chetnych a wplaca 2 ..a jak przyjdzie co do czego to przyjedzie 3 bo jeden zabladzi i przez przypadek wpadnie na impre :P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.paź.2007 22:03:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Zawracanie doopy i tyle... :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 11:01:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
DeS
jak pisałem na AP forum ja tez jestem chetny :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2007 12:35:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2007 07:02:26
Posty: 25
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Potencjalnie jestem zainteresowany

_________________
pozdrawiam
Labdoria
A6 Avant Quattro, 99, 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2007 20:14:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Ok, na dniach ruszymy z tematem ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: