mnie dziwi jeszcze bardziej, gdyż z logów wynika coś zupełnie odwrotnego:
- Twoje N75:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 43353597c2 ;
- Kolegi N75:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 578391ceeb .
jest większe ciśnienie doładowania [poz. 3], większa masa powietrza [więcej paliwa - poz. 1]. w przełożeniu na rzeczywistość: wynika z tego, że jest więcej mocy.
czy N75 Kolegi ma taki sam nr jak Twoje?
N75 kosztuje w ASO ok 380 - 400 PLN.
lmm kosztuje w trybie austausch ok. 390 PLN [w trybie zwykłym >1050 PLN].
[nigdy nie czyścimy lmm niczym po zakupie
- czyścimy tylko to lmm, które nam umiera]
nie wolno Ci założyć nowego lmm jeżeli masz filtr Filtron [lmm umrze po 50km]. jednakże, by zminimalizować Twe koszty [by nie okazały się zbędne] zrób tak:
1. najpierw wymień filtr powietrza [załóż swój nowy Knecht w odpowiednim kierunku
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
];
2. wymontuj swoje lmm i wyczyść alkoholem izopropylowym:
http://allegro.pl/item250274187_wyczysc ... ensor.html ;
3. załóż swoje wyczyszczone lmm i zaloguj dynamicznie 003, 010 oraz 011 [jeżeli miałbyś możliwość, to uczyń to na N75 Kolegi, jak również na Twoim].
poniesiesz koszt circa 30 PLN, a dowiemy się bardzo wiele.
[jestem zdania, że zanim wydamy zbędnie jakiekolwiek €, to trzeba sprawdzić wszystko we własnym zakresie]
jeżeli jednak kupowałbyś kiedyś lmm, to pamiętaj:
Kod:
nowy:
VAG 059 906 461 E / Bosch 0 281 002 429
regenerowany:
VAG 059 906 461 EX / Bosch 0 986 284 005