Witam.
Dziwne zachowanie silnika po skasowaniu błędów.
----------------------------------------------------------------------------
Po skasowaniu błedów ( może zbieg okoliczności) odpala prawidłowo. Obroty stabilne na jałowym. Dopiero gdy ruszam zaczyna lekko szarpać. Nie gaśnie tylko nie ma ciągłości w przyspieszeniu pomimo " tzw wdepnięcia pedału gazu' - przepływomierz??.
Nie można przyspieszyć, praca nierównomierna w czasie dodawania gazu. Po przejechaniu okolo 20 km stabilizuje się, powraca do normalnej pracy. I potem jest wporządku, chodź pewnie jak podłącze Vaga to błędy pewnie znowu będą.
Poniżej są kody błędów które skasowałem. (również mam problem z ABS-em jak widać - musze sprawdzić wtyczunie czy coś sie nie obluzowało. Elektryk zakładał dodatkowy alalrm, być może coś przy okazji naruszył.
-------------------------------------------------------------------
18014 Konwerter (ABS-SG) uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16687 Brak zapłonu cylinder 3
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16686 Brak zapłonu cylinder 2
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16685 Brak zapłonu cylinder 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17584 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17925 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17536 Mieszanka za uboga bank 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
pytanie: czy ma wpływ na pracę kasowanie błędów????. Musiałbym zlikwidować źródło ale zbytnio nie wiem od czego zacząć. Proszę o doradzenie. I co się dzieje że po tych 20 km silnik powraca do normalności. Zrobiłem tak 2 razy ( skasowałem błędy ) i tak samo sie zachowuje.
(wniosek nie ruszaj "G-na")