andyvp napisał(a):
witam
cos z tym katem to roznie bywa.
Różnie to bywa z "jakością" wymiany rozrządu. Kąt zawsze powinien wynosić 2*nachOT w 004BS i silniczek musi gadać jak pszczółka. Jeśli jest inaczej - trzeba szukać powodów, bo na pewno istnieją ... .
andyvp napisał(a):
Ale chcialem poprosic o pomoc !!!!
u mojego mechesa bylem i sie nie podejmie !!! robil podobno juz 2 szt i za kazdym razem musial poprawiac na oko, ma sprzet w postaci jakies blokady itp dodam ze to jest dobry warsztat znam ich od lat i robili wiele aut .
Do nastawów kąta wtrysku nie stosuje się żadnych blokad. Dobrze, że ten warsztat nie podjął się "regulacji".
andyvp napisał(a):
Mam pytanie ??
1.ile to kosztuje tak srednio zeby mnie nie wyrolowali
Od 30 zł. do 1000 zł. (słownie: jeden tysiąc PLN, zaczerpnięte z Forum AKP). Moim zdaniem 40 - 60 zł. jest OK, dla stałych klientów (lub dobrze rokujęcych
) "zapłon" reguluje się za darmo (w ramach wzajemnej lojalności
).
andyvp napisał(a):
2. moze ktos zna warsztat (solidny) w Krakowie??? co by sie podjeli i mieli o tym pojecie.
Niestety nie znam.