.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 05:54:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3]Zawieszenie - ile to kosztuje
PostNapisane: 27.paź.2007 00:26:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lut.2007 03:09:53
Posty: 14
Lokalizacja: Chorzów
Witam,
Posiadam B3 1,6TD z 91'. Czytałem już na forum że najlepiej w tych modelach wmieniać od razu wszystko w zawieszeniu. Mi cały czas coś stuka pomimo wymiany już pewnych elementów dlatego zastanawiam się nad zrobieniem całej zawiechy. Powiedzcie mi proszę elementy jakie trzeba wymienić, jakie firmy, ile kosztują i ile powinna kosztować robocizna żeby mnie mechanik nie skroił ??? Wymiana całej zawiechy raczej mnie taniej w sumie wyjdzie niż wymiana elementami ?

_________________
Audi 80 B3 1,6TD+intercooler 91'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2007 10:25:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2006 07:57:29
Posty: 1453
Lokalizacja: Szczecin
w b3 najczęsciej pukają gumy górne nasiodłach - mocowaniach amorów jeżeli chodzi o cenęremotnu całej zawiechy ja się zamknąłem w około 2,5 tyś - a to z tego faktu ze u mnie cała ośka jest od rs2 - w cywilnej napewno będzie taniej :]
pozdroo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2007 19:19:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2007 17:45:50
Posty: 46
Lokalizacja: lodz
remont calego zawieszenia przedniego z amorami i wszystkimi gumami u mechanika nie powinien wyniesc wiecej niz 1000-1200 zl

_________________
audi c4 aah q jest audi c3 2,3 e+gaz bylo audi b2 1,8 było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 06:57:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lut.2007 03:09:53
Posty: 14
Lokalizacja: Chorzów
dzięki za info. Mi właśnie coś stuka na dziurach, tuleje na wahaczach wymieniłem bo już się ich żywot skończył i myślałem że to własnie ich wina ale dalej stuka. Może masz rację że to gumy na amorach muszę to sprawdzić. Jeśli nie to muszę się zastanowić czy warto pchać się w tą zawiechę za tyle kasy :/ Auto ma blisko 17lat więc nie wiadomo co "klęknie" po zrobieniu zawieszenia...

_________________
Audi 80 B3 1,6TD+intercooler 91'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 10:35:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
za 1200 to będzie bieda remont i na długo nie starczy

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 15:57:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lut.2007 03:09:53
Posty: 14
Lokalizacja: Chorzów
1000-1200 to sama robocizna czy żle zrozumiałem ?

_________________
Audi 80 B3 1,6TD+intercooler 91'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 08:50:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
cenki części podałem w topiku zaraz obok dot. B4 - koszty właściwie te same, bo i zawiecha się praktycznie nie różni. A robota - w poznaniu mechanicy wołają "za całość" 200-400 zł z wymianą amorów włacznie (ale wszystko poza geometrią po wymianie możesz swobodnie sam zrobić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 13:15:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lut.2007 03:09:53
Posty: 14
Lokalizacja: Chorzów
wielkie dzięki podjade sobie do moich mechaników i zobaczymy ile sobie będą życzyć. A jakiej firmy te łączniki stabilizatorów kupiłeś bo mi polecali takie po 90zeta a nie 30 ?

_________________
Audi 80 B3 1,6TD+intercooler 91'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 16:44:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2006 21:57:53
Posty: 336
Lokalizacja: Elbląg
Podepne sie pod temat- Przez wakacje zrobilem w aucie cały przód tj-tuleje, łaczniki, gumy stabilizatora, tuleje na wózku, górne mocowanie amortyzatora i końcówki. Nie nacieszyłem sie długo bo od niedawna znowu cos napierdziela. Byłem na sprawdzeniu i niby nie ma zadnych luzów i wszystko jest cacy. Jedyne czego jeszcze nie wymieniłem to amortyzatory i tu moje pytanie-czy amortyzator moze "pukac" ??
Mam galimatias w głowie bo kazdy mechanik mówi co innego.
pare dni temu robilem przeglad i na trzepaku oba maja po 65%
Dodam tylko ze ja na nich przejechalem 100tys. A ile poprzedni własciciel to niewiadomo. :/ :/


ps. nie kupuj najtanszych łaczników.
Ale z drugiej strony wymienic je łatwo mozna samemu wiec mozesz zaryzykowac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 19:35:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
Wsadz amor w imadło i ruszaj sztycą na boki, jak bedzi eluz to do wymiany

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 21:07:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
po prostu wysrały się te elementy które wymieniłęś a to normalne dla tanich zamienników a jeśli nie ma luzów na szarpaku to podejzrewam sworznie dolne . bez rozpięcia zawiasu trudne do sprawdzenia .dla mnie remont nie na orginałach z aso nie ma sensu

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 21:24:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.kwi.2007 12:15:32
Posty: 191
Lokalizacja: Łódź
enduro7777 napisał(a):
po prostu wysrały się te elementy które wymieniłęś a to normalne dla tanich zamienników a jeśli nie ma luzów na szarpaku to podejzrewam sworznie dolne . bez rozpięcia zawiasu trudne do sprawdzenia .dla mnie remont nie na orginałach z aso nie ma sensu



Potwierdzam.Na byle gównie w naszych warunkach przejeżdza się naprawdę niewiele. W B3 sprawdziłem osobiscie. :):

_________________
C4 Avant 2,0 ABK AUDIMANIAK


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: