Czytając
Boner twoje przygody utwierdza to tylko moje przekonanie że nasi mechanicy odwalają fuszerki. Dlatego ja chyba już nigdy nie oddam auta do żadnego warsztatu, nawet gdyby miał szyld ze złota.
Jeśli wymienili Ci wszystkie rzeczy o których pisałeś to nie oznacza to że nie były one bez wad. Ja na nowym filtrze z ASO przejechałem około około 300km. i nigdy bym nie pomyślał że to w nim tkwi właśnie przyczyna że auto nagle zgasło.
Muszę Wam się pochwalić że właśnie szczęśliwy wróciłem z garaży, motorek zagadał
![Very Happy :d](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. I nie była to wcale awaria pompy czy sterownika jak wiele osób to wróżyło. Dopiero po podłączeniu ręcznej pompki od C15 zauważyłem że jest wyciek właśnie z podgrzewacza. Czyli tędy zaciągane było powietrze. To samo może być u Ciebie
Boner. Ja wymieniłem oring na nieco grubszy i problem zniknął. Żadnego bąbelka powietrza. Zrobiłem rundkę 10km ostrej jazdy i ponowna kontrola. Jest super
Dzisiaj przed uruchomieniem silnika podłączyłem VAG-a i pokazały się błędy:
Według opisu kodów błędów od Viakena
01-silnik
1318 Sterownik w pompie wtryskowej - J399
1441
02-A.S. biegów
18265
17-Wskaźniki
667 Sygnał o temperaturze zewnętrznej, Sygnał temperatury otoczenia
771 Czujnik rezerwy paliwa - G, Czujnik poziomu paliwa - G
Po uruchomieniu silnika przeprowadziłem test jeszcze raz i błędy powtórzyły się.
Wyskoczył jeszcze jeden:
1842
Ma ktoś z kolegów obszerniejsze opisy błędów
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
proszę
Za pomocą VAG-COM 208PL i 311AN (niestety takie Dema tylko mam) próbowałem zrobić Log według opisu na AKP w grupach 000, 001, 003, 004, 011
niestety grupa 000 nie działa. Na 004 Pokazywało chyba kąt wtrysku BTDC 2.4 i ATDC 1.1 , po zwiększeniu obrotów do 2.000 te wartości wynosiły 0.0
a czegoś takiego jak
Basic Settings w ogóle niema.
Brak również funkcji zapisywania lub kopiowania tych pomiarów.
Bardzo proszę ponownie o jakąś pełną wersję programu WAG-COM PL lub i AN