.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 20:45:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1Z] Proszę O Analize Logów: STAT + DYN + BS
PostNapisane: 03.lis.2007 19:50:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
Cytuj:
Audi A4, 96r, TDI 1Z, 160tys (domyślam się ze nierealny, książka do 112tys, niestety teraz już nie da się sprawdzić przebiegu przez ten MAGICZNY numer telefonu;/ wiec jak? )
POSIADA: Klima, 4 Szyby, Alusy, Składane Lusterka:) ITP:)


Cytuj:
1. - Auto Dużo Pali, Chyba Z 7-8litrów:)smileysmiley Jescze nie poczułem smaku taniej jazdy;/;/;/
2. - Kolega wcześniej jeżdzący A4 stwierdził ze jego auto lepiej chodziło, dlatego tez biorę sie za diagnoze samochodu


http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/a4/Logi/

Chciałbym Jak Najwięcej Wiedzieć O Samochodzie I Rzeczach Do Wymiany...
Dlatego jeśli potrzebne będą inne logi to z przyjemnością zrobie tylko nie teraz, musze załatwić lapopta i pełen program VAG

Dziekuję za przeczytanie tematu, czekam na opinie...

Doprowadzenie Autka Do Porządku: Analiza Logów STAT + DYN[/quote]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:15:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Brakuje :
003 dynamicznych i 013 statycznych
Dziura w dolocie i turbo pompuje średnio 0,2 BAR`a za mało ...
160 tys km to raczej historia ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:16:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
ok, dzieki, dorobie te logi i dodam....
taka forma prezentacji logów jest wygodna czy moze jakos inaczej je przedstawic?

jak zabrać sie za znalezienie dziury w dolocie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:23:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Forma jest w porzadku.
Szukaj dziury w wezach pomiedzy turbina a ic ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:25:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
sadzisz ze termostat tez bedzie do wymiany?
zobacz na logi stat, a autko zrobiło z 10km z domu do miejsca gdzie robielm logi DYN, apotem po logach DYN do domu (10km), i w garazu BS + STAT;/

jaka strata mocy jest przez ta "dziure"?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:28:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Termostat faktycznie do wymiany, mea culpa, nie zajrzałem nawet do 007 ...
Strata mocy wystarczająca ... 0,2 BAR`a to duzo za duzo a załoze sie ze gdzies na wezach masz napierdziane oleju ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:37:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Padre,


spójrz jak mało powietrza zasysa w 010.1.
obejrzałbym to, co zostało z katalizatora...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 00:46:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dear Sir ...
1Z`tek mierzy powietrze tylko w rurze przed Garettem ... ;)
Oczywiscie mozesz miec racje ze kat przeszedl do historii i warto to wziac pod uwage, ale znajac 1Z`ty przed turbiną jest dziurka :)
Przyjmuje drobny zakład , do realizacji w miescie na 2 litery , jesli w koncu wpadniesz na spota :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 01:35:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nie śmiem twierdzić, że jest inaczej.
ale czy nie byłoby wtedy 575 [z walorem 11-10]?




[+]
w końcu mam zamiar pojawić się na spocie.
najprawdopodobniej w XI ;) .

[śmierdzące V6 też mierzy masę tylko w jednym miejscu]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 10:25:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
oooo, ile ciekawych odpowiedzi:)

1.
dziury bede szukał, ale jak znajde to co? olej bedzie w srodku weża? trzeba kupic nowy? czy olej wyleci przez dziure na zewnatrz?
pytam sie tak bo nie chche dawac auto do mechanika, tylko razem z kolega co pracuje razem z mechanikiami i sie uczy, jak mu podam co i gdzie i razem bedziemy szukać i proboewac naprawic:) wiec dlatego pytam o szczegoly...

2. No to termostat do wymiany, ponoć nie kupuje sie zammienników tylko z ASO za 80zł? Chyba ze zna ktos dobre zamienniki

3. KAT, hmmm, własnie mysałem o wycieciu jego, tylko teraz juz sam nie wiem co robic, bo powoli z tego zrezygnowałem a tu kolejne odkrycie...

DZIEKI WIELKIE WSZYSTKIM ZA POMOC...



EDIT:
Hmm, jeszcze odnośnie potwierdzenia wymiany termostatu:
Autko stało w garazu cala noc, teraz je zapaliłem i chodziło w garazu z ok 20min
TEMPERATURY:
-Na Desce: prawie 90C (jakies 88) Wskazówka wchodzi juz na grubą centralna kreske...
-Na VAG w 007 STAT: 78C
-Na KLIMATRONIC: 75C

Termostat do wymiany? Dlaczego VAG i Klima ma rózna temperature....

Dodam jescze do tego wszystkiego ze gdy naciskałem gaz w garazu to temp spadała, podobnie dzieje sie przy jezdzie gdy probałem rozgrzac silnik przed korekcja kata wtrysku...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2007 13:29:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mk-Mateusz napisał(a):
oooo, ile ciekawych odpowiedzi:)

1.
dziury bede szukał, ale jak znajde to co? olej bedzie w srodku weża? trzeba kupic nowy? czy olej wyleci przez dziure na zewnatrz?
pytam sie tak bo nie chche dawac auto do mechanika, tylko razem z kolega co pracuje razem z mechanikiami i sie uczy, jak mu podam co i gdzie i razem bedziemy szukać i proboewac naprawic:) wiec dlatego pytam o szczegoly...

2. No to termostat do wymiany, ponoć nie kupuje sie zammienników tylko z ASO za 80zł? Chyba ze zna ktos dobre zamienniki

3. KAT, hmmm, własnie mysałem o wycieciu jego, tylko teraz juz sam nie wiem co robic, bo powoli z tego zrezygnowałem a tu kolejne odkrycie...

DZIEKI WIELKIE WSZYSTKIM ZA POMOC...



EDIT:
Hmm, jeszcze odnośnie potwierdzenia wymiany termostatu:
Autko stało w garazu cala noc, teraz je zapaliłem i chodziło w garazu z ok 20min
TEMPERATURY:
-Na Desce: prawie 90C (jakies 88) Wskazówka wchodzi juz na grubą centralna kreske...
-Na VAG w 007 STAT: 78C
-Na KLIMATRONIC: 75C

Termostat do wymiany? Dlaczego VAG i Klima ma rózna temperature....

Dodam jescze do tego wszystkiego ze gdy naciskałem gaz w garazu to temp spadała, podobnie dzieje sie przy jezdzie gdy probałem rozgrzac silnik przed korekcja kata wtrysku...

1. Bedzie slad oleju pod dziurką, np na samej rurze/gumie lub pod spodem np na elementach silnika/nadwozia
2. Kupuj oryginalny, nie szukaj kłopotów.
3. Wycinaj obligatoryjnie. Meszrum może mieć rację. Ja sie pozbylem kata juz dawno temu.

Edit: ewidentnie termostat masz do wymiany. Na dece wskazanie zawsze jest zawyzone i powyzej 84 st C rzeczywistej, na wskaźnikach juz jest 90 st C.
Interesuje Cię wskazanie VAG`a (007, coolant temp.) i klimatronika (kanał 49 lub 51 w zaleznosci od wersji).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2007 18:56:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
Witam Ponownie...
Dzisiaj termostat wymieniopny na orginaly z ASO, ladnie trzyma temperature;]
Jutro jescze to potwierdze i robie na nowo logi z wskazanych grup przy tem. 90c.


PS.
Kurde, probowalismy znalesc ta dziure miedzy IC a Turbina i nic;/ Wyglada na ok;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2007 02:42:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
DOKONANE ZMIANY
-Wymiana Termostatu...Teraz jest 90s.

Glowne Problemy:
-Autko cos duzo pali:(:(

Prosze Kolegów O Pełna Diagnoze samochodu abym mogl go przygotowac do sezonu zimowego...:)

UAKTUALNIONE LOGI PO WYMIANIE TERMOSTATU:

http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/a4/Logi/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2007 08:44:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Doprowadź do porządku lmm i weże ciśnieniowe. Nadal masz niedoładowanie 0,2 BAR`a spowodowane albo dziura w dolocie albo konczącą się przepływką.
Zrób jeszcze loga z 000 BS.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2007 10:58:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
000 BS dodane... zroboione bylo, ale jakos mi to umkneło:P

Węże: Hmm, szukałem tej dziury na wężu wychodzącym z turbiny, idącym na doł auta potem przechodzącym w metalowy i spowrotem przechodzącym w gumowy i wchodzącym do IC i nie znalazłem nic;/ wyglada na OK
Kurde, cieżko mi to zdiagnozować;/


Przepływomierz:
Po odłaczeniu przepływki to jest masakra wiec zepsuta do konca nie jest, ogladałem ja, w srodku czyściutka, trudno powiedziec czy nadaje sie do wymiany, zwłascza ze mało nie kosztuje...

miałem nadzieje ze po wymiane termostatu spadnie spalanie... a tu nadal nic;/
zwłacza ze potrzebuje autem codzinne robic do skzoły 70km i ciezko mi jest teraz, zwłaszcza przez ostatni tydzien gdy musiałem codzienne po 20zł tankowac;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 08:49:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
lmm narazie zostaw w spokoju ... najpierw rozwiaz sprawe doładowania [jego braku] ...

-sprawdz jeszcze raz układ dolotowy z naciskiem na [mały przewód gumowy przed EGR i kolektorem -najlepiej go wyjac i dokladnie obejrzec ,lubi pekac pod cybantami, oraz przewód bzpośrednio wchodzący do turbulum -ten od dolu]
-obejrzyc IC [moze sie rozszczelnił]
-katalizator [tez moze byc tego przyczyna]

ps.jak jest z osiagnieciem predkosci maksymalnej :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2007 17:22:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
kurde, szukam i nic;/

Drodzy Klubowicze:
prosze o jakies namiary do kogos w okolicy kto zdjagnozuje auto i ew. naprawi... (przynajmiej zdiagnozuje, za jakas rozsadna cene)
tak zebym pojezdził z rok, w przyszłe wakacje kupie cos młodsze:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 08:14:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mk-Mateusz napisał(a):
kurde, szukam i nic;/


prosze o jakies namiary do kogos w okolicy



okolicy czego :?: ... nie napisałeś [nie kompletny profil] skad jestes ... :/

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2007 15:39:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
o kurde, faktycznie.... nie zauwyazyłem ze nie mam uzupłenionego profilu:)

Jestem z KRZESZOWIC ( Miedzy KRAKOWEM a CHRZANOWEM)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: