Mk-Mateusz napisał(a):
oooo, ile ciekawych odpowiedzi:)
1.
dziury bede szukał, ale jak znajde to co? olej bedzie w srodku weża? trzeba kupic nowy? czy olej wyleci przez dziure na zewnatrz?
pytam sie tak bo nie chche dawac auto do mechanika, tylko razem z kolega co pracuje razem z mechanikiami i sie uczy, jak mu podam co i gdzie i razem bedziemy szukać i proboewac naprawic:) wiec dlatego pytam o szczegoly...
2. No to termostat do wymiany, ponoć nie kupuje sie zammienników tylko z ASO za 80zł? Chyba ze zna ktos dobre zamienniki
3. KAT, hmmm, własnie mysałem o wycieciu jego, tylko teraz juz sam nie wiem co robic, bo powoli z tego zrezygnowałem a tu kolejne odkrycie...
DZIEKI WIELKIE WSZYSTKIM ZA POMOC...
EDIT:
Hmm, jeszcze odnośnie potwierdzenia wymiany termostatu:
Autko stało w garazu cala noc, teraz je zapaliłem i chodziło w garazu z ok 20min
TEMPERATURY:
-Na Desce: prawie 90C (jakies 88) Wskazówka wchodzi juz na grubą centralna kreske...
-Na VAG w 007 STAT: 78C
-Na KLIMATRONIC: 75C
Termostat do wymiany? Dlaczego VAG i Klima ma rózna temperature....
Dodam jescze do tego wszystkiego ze gdy naciskałem gaz w garazu to temp spadała, podobnie dzieje sie przy jezdzie gdy probałem rozgrzac silnik przed korekcja kata wtrysku...
1. Bedzie slad oleju pod dziurką, np na samej rurze/gumie lub pod spodem np na elementach silnika/nadwozia
2. Kupuj oryginalny, nie szukaj kłopotów.
3. Wycinaj obligatoryjnie. Meszrum może mieć rację. Ja sie pozbylem kata juz dawno temu.
Edit: ewidentnie termostat masz do wymiany. Na dece wskazanie zawsze jest zawyzone i powyzej 84 st C rzeczywistej, na wskaźnikach juz jest 90 st C.
Interesuje Cię wskazanie VAG`a (007, coolant temp.) i klimatronika (kanał 49 lub 51 w zaleznosci od wersji).