jezeli mowimy o tulejach wahacza to trzeba wyjasnic ze sa 2 a w zasadzie 3. jedna jest z tylu i ona wytrzymuje sporo ponad 100 tys km , jezdze juz gdzies okolo 160 tys od wymiany tych tulei i jeszcze sa OK. jej cena to jakies 90 pln. natomiast z przodu wahacza tuz przy progu jest zespol mocujacy w ktory wchodza 2 tuleje
tutaj podejzewam ze niejeden wlasciciel quattro mial ostry zgryz bo malo ktory posiadacz etki potrafil w sklepie wykminic ze wymienia sie nie caly element czyli odlew i tuleje , za 1000 pln za sztuke tylko 2 talezyki met-gum po 40 pln kazdy.
i te talezyki wytlukuja sie po jakichs 120-130 tys km i tutaj wlasnie moze dochodzic tego o czym pisales wyzej czyli wytarcie gumy i obcieranie metalu o metal
sa jeszcze 2 tulejki na regulacji zierznosci i przy mocowaniu piasty do wahacza, sa to te same tulejki ale one sie chyba nie zuzywaja bo jak kupilem auto , wymienilem je ale nie byly zle i teraz mam najechane ponad 200 tys i nic nie wskazuje na ich zuzycie