Baron napisał(a):
Może dlatego szydercza dyskusja bo opis auta trochę śmieszny. Co do ekonomii to rozumiem że takiego auta się nie kupuje dla małego spalania ale gość chyba przesadził z tymi 10l. Auto przed liftem z 300 PS znaczy silnik jest 32 zaworowy a te silniki chyba więcej żłopią niż 40 zaworowe. W dodatku automat czyli te 10l wygląda w opisie trochę śmiesznie.
Przede wszystkim weź kogoś kto zna się dobrze na automatach. Czytałem (chyba nawet na tym forum) że automaty przy tych silnikach potrafiają odmawiać posłuszeństwa. Nie wystarczy automatu tylko zwagować bo uszkodzenia mechaniczne nie ujawnią błędu.
Sprawdź zawiechę bo do tanich nie należy. A przede wszystkim zgłoś się do Dreda z tego forum coby

sprawdzić historię auta po numerze VIN, ona wiele prawdy Ci powie.
pozdr
No widzisz i można starać sie coś podpowiedziec a nie naśmiewać sie z durnowatego opisu przecież ja jestem kupującym nie autorem opisu.!
Urodzilem sie nie wczoraj i to też nie pierwsze A8 ktore oglądałem wiec mam pojecie ile to ma palic itp. Przeczytałem wszystkie chyba posty na forum dotyczące A8 wiec co nieco mam pojecia...
Co do diagnostyki pojedzie zemna na finalizacje tranzakcji elektronik samochodowy z laptopem i przy okazji obluka po VAGu całą elektronike
Oczywiście niesjet w 100% przesądzone że ją kupie jeśli okaże sie że coś jest nie tak bądz przebieg drastycznie inny po sprawdzeniu vedług VIN.
Choć tak jak napisałem liczy sie stan samochodu utrzymanie serwisowanie.
Przebieg po niemieckich stołach bilardowych bo przecież autostrady to to nie są ( za równe) niema aż takiego znaczenia chyba ze zamiast 180ktm bedzie 380ktm no to juz daje do myślenia.
Jeszcze jakieś sugeste.?????
Powiedzcie jak toś wie w których miejscach mogę znaleśc numery VIN w aucie tak aby sprawdzic autentycznośc czesci itp.????