Mam 110 w C5, na szczeście już w sobotę to się zmienia...
Tak jak pisałem-zależy kto co lubi.
Miałem aela z program na 160KM, to jeździło fantastic i nie chodzi mi o ściganie/świrowanie itp, a np. o bezpieczne wyprzedzenie czegokolwiek...
Fakt moja wina, ze przesiadłem się z silniejszego auta na słabsze, dlatego mam takie odczucia-moze są zbyt wygórowane.
Ale z drugiej strony Koledzy tu piszą że np. C5 z silnikiem 4.2 nie jedzie lub A8 z silnikiem 3.7 nie jedzie... Ile osób tyle wymagań
Wiedz tylko, że kupujesz jedno z największych/ciężkich Audi z najsłabszym dostępnym silnikiem. To tyle jeżeli chodzi o moc
Dla Ciebie może będzie okey
Co do kosztów, to tak naprawdę droższy jest rozrząd który zmieniasz raz na 60-80tys, ubezpieczenie, i 1ltr oleju dodatkowo więcej przy każdej wymianie.
U mnie padło koło pasowe i rolka napinacza(i nic więcej przy silniku nie robiłem)-z tego co się orientuje dosyć częste przypadłości tych motorów, ale równocześnie w 1.9 pewnie też bywają typowe usterki, które Cie mogą spotkać.
Zawieszenie/nadwozie - to samo więc nie ma mowy o różnicy w kosztach.
Co do spalania, możesz poszukać w archiwum, juz kiedyś poszło prawie na noże

przy porównaniu
Minimalną różnicę może,
może odczułbyś po mieście, poza śmiem wątpić czy jakiekolwiek występują (Panowie chcący dać kontre, mowa tu jest o
C4, a nie o A4 czy B4), a i tak łyka Cie wszystko powyżej 1.6
Pozdrawiam
Ps. Nie zamierzam tym postem wszczynać żadnej złośliwej polemiki
To co napisałem wynika z moich osobistych odczuć i doświadczeń jako użytkownika A6 z motorami 1.9 i 2.5