.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 04:45:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.8] Odpala i od razu gasnie
PostNapisane: 12.lis.2007 16:42:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2005 11:14:12
Posty: 20
Lokalizacja: Carlisle, UK
Witam,

Mam nastepujacy problem z moja a4-ka (1.8 benzyna '95) - odpala mi zawsze bez problemu ale bardzo czesto (szczegolnie gdy silnik jest cieply!) gasnie po odpaleniu.
Nawet gdy trzymam noge na gazie to wejdzie na wysokie obroty i tak jakby.. odechciewalo mu sie i obroty jada w dol i koncza na zerze - silnik po prostu gasnie.
Zadnych szarpniec, zadnych innych obajwow. Po prostu gasnie. Z reguly gdy tak zgasnie to musze jeszcze ze dwa razy podchodzic do odpalania zanim ze tak powiem zaskoczy.
Szwagier mechanik to ogladal (ale nie mial zadnego sprzetu typu komputer) i nic nie wskoral. Przepustnica byla czyszczona wiec to nie to.

Prosze, pomozcie :-)

Dzieki i pozdrawiam,
ziggie

_________________
Audi A4 B5 '95 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 22:22:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
przepustnica jak była czyszczona to powinna być adaptowana na komputerze.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2007 23:05:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Imobilajzer też bysię zdało sprawdzić.O czujniku cieczy nie wspomnę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 09:27:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2005 11:14:12
Posty: 20
Lokalizacja: Carlisle, UK
Dzieki za rady :-)

Myslalem, ze przepustnica sama sie nastawia po jakims czasie.
Immo zostal swego czasu "zdezaktywowany" bo cos z nim nie gralo. Moze to i to.. Wyglada na to ze bez warsztatu sie nie obedzie :-(

Pozdro,
ziggie

_________________
Audi A4 B5 '95 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 13:39:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Witam!

Tutaj odrobinę na temat adaptacji przepustnicy: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,3904.0.html

Pozdrawiam!

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 21:17:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
ojj tam warsztatu odrazu laptopik, interfejsik, czyścisz przepustnice potem adaptacja na kompie odrazu sprawdzisz sobie błędy i wymienisz sobie to co tam nie gra jak troche ogarniasz i masz jakieś narzędzia to sobie sam poradzisz.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 20:27:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2007 20:19:58
Posty: 10
Lokalizacja: Anglia
Czesc
mialem problem z moca auta wymienilem nawet turbo bo ktos mi tak zdjagnozowal , potem po diagnozie w aso okazalo sie ze to przeplywonmierz powietrza , kupilem nowy i kiedy go zamontowalem auto mi gaslo wogole nie chcialo utrzymac obrotow . Okazalo sie ze nowa przeplywka byla uszkodzona , dostalem nastepna i jak reka odjal auto dostalo mocy i n ie gaslo wszystko wrocilo do normy. Najprostrzym sposobem sprawdzenia czy to nie wina przeplywomierza powietrza jest po prostu odlaczyc go calkowicie , p prostu wyjmij wtyczke , jak auto bedzie chodzilo to znaczy ze ona stanowi problem ..... Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 11:18:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Stawiam na immobiliser

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2007 14:29:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
sprzwdz najpierw bledy Vagiem.
Jest nas troszke w Anglii z kompem. wpadnij na spota to napewno ktos sprawdzi autko.
Moze to byc rowniez (G62)

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 20:39:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Podłłączam się do tematu a propos immobilizera. Będę odpalał silnik z A8 pozaustrojowo (w innym pojeździe - terenowym). Wiem że ECU łączy się z modułem w zegarach i immobilizerem, ale ani jednego ani drugiego nie mam. Pytanie - jak sobie poradzić z obejściem tego układu? Czy działanie układu polega na podaniu na odpowiednie piny ECU masy lub napięcia, czy jest to realizowane w postaci cyfrowego sygnału?

Pozdro i dzięki za ew. odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 21:33:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
SebastianS napisał(a):
Czy działanie układu polega na podaniu na odpowiednie piny ECU masy lub napięcia,

To by było zbyt proste i kradzież auta polegała by na podpięciu masy.
Udaj się do jakiegoś dobrego elektronika, który jest w stanie wyczyścić ze sterownika wpis o sprawdzaniu immobilizera.
No chyba, że jest to jakiś stary silnik, to wtedy nie jest trudno dopasować ECU do Immo i można by jakoś temu zaradzić.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2007 00:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
szogun0 napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Czy działanie układu polega na podaniu na odpowiednie piny ECU masy lub napięcia,

To by było zbyt proste i kradzież auta polegała by na podpięciu masy.
Udaj się do jakiegoś dobrego elektronika, który jest w stanie wyczyścić ze sterownika wpis o sprawdzaniu immobilizera.
No chyba, że jest to jakiś stary silnik, to wtedy nie jest trudno dopasować ECU do Immo i można by jakoś temu zaradzić.

Silnik z połowy lat 90 - ABZ 4.2 V8. W zasadzie masz rację, że może i to za proste by było, ale z drugiej strony trzebaby i tak dostać się do kabelka, którym ta hipotetyczna masa miałaby być podawana, a ten zalega gdzies między zespołem licznika, modułem immo, a ECU - czyli jest średnio dostępny...

Zachodzę w głowę, jaki charakter ma komunikacja z immo. Powątpiewam, że wysyłany jest jakiś cyfrowy, kombinowany sygnał. No ale to dywagacje, jakbym wiedział, nie pytałbym. Może ktoś powie coś więcej na temat?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: