szogun0 napisał(a):
SebastianS napisał(a):
Czy działanie układu polega na podaniu na odpowiednie piny ECU masy lub napięcia,
To by było zbyt proste i kradzież auta polegała by na podpięciu masy.
Udaj się do jakiegoś dobrego elektronika, który jest w stanie wyczyścić ze sterownika wpis o sprawdzaniu immobilizera.
No chyba, że jest to jakiś stary silnik, to wtedy nie jest trudno dopasować ECU do Immo i można by jakoś temu zaradzić.
Silnik z połowy lat 90 - ABZ 4.2 V8. W zasadzie masz rację, że może i to za proste by było, ale z drugiej strony trzebaby i tak dostać się do kabelka, którym ta hipotetyczna masa miałaby być podawana, a ten zalega gdzies między zespołem licznika, modułem immo, a ECU - czyli jest średnio dostępny...
Zachodzę w głowę, jaki charakter ma komunikacja z immo. Powątpiewam, że wysyłany jest jakiś cyfrowy, kombinowany sygnał. No ale to dywagacje, jakbym wiedział, nie pytałbym. Może ktoś powie coś więcej na temat?