.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 00:10:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupno avanta b4 lub c4
PostNapisane: 03.gru.2007 07:39:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 07:23:25
Posty: 7
Witam Czas na zmiane autka. Chodza mi poglowie kupno audi b4 avant 2.8 v6 quattro lub audi c4 avant silnik 2.8 v6 i 2.2 turbo quattro. Oczywiscie ze walcie bedzie juz zamontowany gaz sekwencyjny. Cena jaka chce wydac na autko to w granicach 14 tysiecy. Malo aut jest do wyboru w budzie b4 ale nadal szukam takiego bo mi sie podoba. Naped quattro musi byc koniecznie jak i skrzynia manualna. Nie wiem na co mam sie szykowac. Co mozecie powiedziec o silniku tym 2.2 turbo z sekwencyjnym gazem. Wiezm ze turbo nie chodzi w paze z lpg ale cy ma to chociaż takie osiagi jak trzeba i silnik wytrzymuje ten gaz. W tych autah sa juz ponad 200tys przebiegi a nie chce kupic trupa. Wiec chyba bedzie silnik 2.8. Mysle ze spokojnie starcza do poruszania sie po miescie w budzie avanta w obuatkach. Czy ktos moze i odpowiedziec czy dostane juz zadbany egzemplarz po zimie tego autka.Przez zime jeszcze przejeżdżę tym autkiem co posiadam , a na okres letni chce zmienic obecne bo juz stare. Czy to autko bedzie dobre. Jak z wytrzymaloscia jednostki napedowej i inyych podzespolów co sie sypie i wogule. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 08:44:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
Gdybyś poświęcił choć chwilę czasu na poczytanie tego forum, wiedziałbyś że: 200 tysięcy dla tych silników - to jeszcze młodość, a auta nie kupujesz kurdebele wg. przebiegu, a stanu technicznego.

Ja avanta 2,8 q szukałem 6 miesięcy - nie trafiłem. Jest ich mało, jak już są - to zamęczone mechanicznie - ale powodzenia w szukaniu.

Chcesz wydać 14 tysi - napiszę wprost: nie stać cię na "S"-kę (2,2T) . Na avanta zresztą tez nie. Za tą kasę - najeździsz się żeby kupić coś przuywoitego (chyba, że odpuscisz - i jak ja - zakupisz sedana :D)

Silniki 2,2t dają się gazować! oczywiście, ale TYLKO sekwencją albo wtryskiem ciekłego (stąd utarło się że nie lubią gazu), choć są i tacy, co mają instalacje ma mikserze i - po latach kręcenia śrubkami wreszcie poustawiali jakoś i se chwalą..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 10:13:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2007 11:51:19
Posty: 135
Lokalizacja: Gdynia
Niestety... Kolega powyzej ma racje. eSke w w avancie do 14 tys wyszukasz ale raczej trupa, albo bedziesz mial szczescie i znajdziesz dobra. Ja kupilem taniej, ale moja ma sporo do zyczenia jesli chodzi o wyglad auta. Na szczescie mechanicznie sprawna...

co do tych 200 tys?To gwaranruje Ci, ze zadne z tych aut naprawde tyle miec nie bede... ja mam niby 250tys...dobre sobie... minimum 100tys moge dodac wydaje mi sie... mimo to auto nie pali oleju, nie ma wyciekow, turbina dmucha dobrze.... Co do gazu. Ja zalozylem, bo duzo jezdze... i chwale sobie... wrzucilem sekwencje... jest slabszy na niej, ale pracuje rowno i spalanie nie wzroslo drastycznie.

Ja bym szukal albo w sedanie. Do tej kwoty latwiej trafic albo 2.8, ale to bedzie ciezko znalezc chyba.

_________________
Audi s4 B5
Audi 4000Q-bedzie A4000TQ----> sie buduje :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 15:06:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 07:23:25
Posty: 7
Ale ja napisalem ze poszukuje któregos autka. Najlepiej to wolnosaca jednostka mnie zadowoli ten silnik 2.8 v6 z sekwencja. Bede uwasznie poszukiwal i nie chce nadziac sie na trupa. Kolega mial 2.6 w coupe i powiem ze to tak sobie jezdzilo ale i dawalo rade w quattro bylo. Polubilem audi i chce z ojcem kupic je z powodu ze w okresie zimowym zdaje prawko i chce z ojcem zakupic pozadny samochód który pojezdzi dlugo i pezawaryjnie. Widzielismy pare juz sztuk ale byly bite i na zwyklym gazie. Ja poszukuje bardziej b4 w avancie i quattro moze sie znajdzie lub c4 w sedanie bo tam bagaznik i tak duzy jest i wystarczy nam. Mam jedna na oku taka czerwona z allegro za 14tys w avancie z v6 2.6 tylko pojemnosc Ma co nieco na wyposazeniu. Jak mozecie to opiscie silniczek ten 2.6 i 2.8 bo rózne opinie slyszalem. Podobno lepiej brac 2.8 bojest bardziej dopracowany i lepiej chodzi czy to prawda. Prosze o opinie bede wdzieczny na paru forach zawituje ale odpowiadac to im sie poprostu nie chce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 17:59:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2004 16:36:35
Posty: 164
Lokalizacja: Kolbuszowa
mendrus8 napisał(a):
Podobno lepiej brac 2.8 bojest bardziej dopracowany i lepiej chodzi czy to prawda. Prosze o opinie bede wdzieczny na paru forach zawituje ale odpowiadac to im sie poprostu nie chce


a Tobie nie chce się szukać. Było już mnówstwo na ten temat. Osobiście nie mam ani nie miałem audi z takim silnikiem, jednak wnioskując z opini zarówno 2,6 i 2,8 to bardzo trwałe i niewyżyłowane jednostki, szukając skup się najpierw na stanie technicznym a dopiero potem czy to jest 2,6 czy 2,8 bo niestety ciężko dzisiaj o coś ciekawego a z jednego jak i drugiego powinieneś być zadowolony. 2.2T to chyba już inna bajka jeżeli chodzi o koszty utrzymania, eksploatacji, mało osób potrafi dobrze serwisować ten silnik etc..etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 18:44:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 07:23:25
Posty: 7
Poprostu przeczytalem juz tyle postów ze nie wiem o czym myslec. Jedni pisza tak a inni jeszcze inaczej wiec zdania sa rózne. Wiem ze bede zadowolony z obu ale obstawiam i bardzie jestem zdecydowany do 2.8 bo poprostu wiecej mocy i jest mocniejszy. Niby tylko róznica 25 nm i 25 koni chyba a odczucia kolosalne. Bede szukal oczywiscie auta które jest lepsze. Wiec prosze napisac odczucjia jak ktos jezdzil 2.6 i 2.8 w tych bydach czyli b4 i c4. Jak mozecie piscie i sie nie krempujcie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 23:41:38 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
napisze ci tak: zdrowe ABC (2,6) pojeździ lepiej, niz zajebanie AAH (2,8) ze zniszczonym skracaniem dolotu i rozwaloną przepływką. W ABC ich po prostu nie ma.
Sam chcialem 2,8 AvQ, ostatecznie po półrocznym szukaniu kupiłem 2,6 sedanaQ -żyję z tym i mam się dobrze, do tego klnę, że pali jak 2,8, alke ciesze się jak dziecko że silnik jest prosty jak cep i ww. elementy (raczej nietanie) mi się nie uwalą - bo ich w 2,6 nie ma. A B4-kę ABC napędza całkiem - całkiem (mimo quattro - 8-9 sek do setki).
Pamietaj tylko : B4 quattro waży tyle, co C4 ośka. Bierz to pod uwagę wybierając silnik.

A na przyszłość: weź sie kurde nie trolluj, bo ja, i bardziej doświadczeni ode mnie - pozdzierali paluch i poniszczyli klawy - roztrząsając za- i przeciw- i porównując te silniki. Jest szukajka forumowa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2007 21:09:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Nie wiesz czy wybrać 2.8 czy 2.6 :?: :?: :?:
Wybierz 2.3........będziesz miał prawie eSkę......

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 17:24:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 07:23:25
Posty: 7
hahahamozna sie usmiac 2.3 porównywac doeski smiech na sali. Wiem ze wybiore v6 z quattro i to jest pewne. ozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 21:40:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
scob napisał(a):
napisze ci tak: zdrowe ABC (2,6) pojeździ lepiej, niz zajebanie AAH (2,8) ze zniszczonym skracaniem dolotu i rozwaloną przepływką. W ABC ich po prostu nie ma.
Sam chcialem 2,8 AvQ, ostatecznie po półrocznym szukaniu kupiłem 2,6 sedanaQ -żyję z tym i mam się dobrze, do tego klnę, że pali jak 2,8, alke ciesze się jak dziecko że silnik jest prosty jak cep i ww. elementy (raczej nietanie) mi się nie uwalą - bo ich w 2,6 nie ma. A B4-kę ABC napędza całkiem - całkiem (mimo quattro - 8-9 sek do setki).
Pamietaj tylko : B4 quattro waży tyle, co C4 ośka. Bierz to pod uwagę wybierając silnik.

A na przyszłość: weź sie kurde nie trolluj, bo ja, i bardziej doświadczeni ode mnie - pozdzierali paluch i poniszczyli klawy - roztrząsając za- i przeciw- i porównując te silniki. Jest szukajka forumowa.


ja posiadam 2.6 V6 ABC 100 c4 Avant i jestem na maxa zadowolony, silnik naprawde przyśpiesza żeśko ale co za tym idzie: nigdy nie śmigało na LPG i przebieg 170 000 :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2007 22:15:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
To i ja dodam coś od siebie: miałem 2.8Q w c4 i byłem zadowolony , zawsze to parę kucy więcej niż 2,6 a i krzywa momentu ładniej wygląda a koszty utrzymania takie same.

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2007 18:40:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
mendrus8 napisał(a):
hahahamozna sie usmiac 2.3 porównywac doeski smiech na sali. Wiem ze wybiore v6 z quattro i to jest pewne. ozdro
Śmiech na sali, to Twoja ortografia......

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2007 20:09:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
myszon90 i po co zaczynasz krecici jakies Akcje ? chłopak pisze jak pisze to nie lekcja jezyka polskiego ! wiec daj na luz i tyle nie chodzi o ortografie w tym poscie tylko o wybór Auta ;)

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2007 20:49:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2005 18:38:24
Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
a jednak da rade kupic: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4053163


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2007 21:22:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
To nic ze kazdy element jest innego odcieniu Czarnego :): jest Eska jest juz ja sobie wyobrazam ile ona kosztowała u niemca skoro u nas jest za 13.800 pewnie wyszla kolesia jakies 11.000 hehehe niezle niezle ale ja bym jej nie kupil.Dla osoby ktora naprawde zna sie na rzeczy wie jak doprowadzic samochod do Perełki i ma na to czas samochod moze byc chociaz ciekawe jakie on mial zderzenia a napewno ich pare bylo bueehhehhe

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.gru.2007 21:49:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
barylkaq napisał(a):
no jeśli to ma być ładne auto to sorry.. a od czego tak kierownica?

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2007 22:12:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Bezwypadkowe ale ten błotnik to sam się chyba nie wgniutł

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2007 22:13:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Bezwypadkowe ale ten błotnik to sam się chyba nie wgniutł

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2007 22:13:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Bezwypadkowe ale ten błotnik to sam się chyba nie wgniutł

_________________
Moje- było
Audi 80 b4 2,6 v6 avant + LPG KME EGO
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2007 23:20:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
barylkaq napisał(a):
to tylko kupowac :D ale sorry ja na takie cuda nie patrze :peace: a tak na powaznie bez kitu każda cześc w innym odcieniu :/ może się matryca w aparacie popsuła :D nie chce byc złosliwy lecz zawsze uwazam że za dobre sie płaci a okazyjnie to się traci.... "taniego mięsa to nawet psy nie jedza :D " raz miałem okazje i dziekuje :< zamiast użytkowac wiecznie coś :(:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron